Angst voor uitslag Nipt

Nee we hebben nog geen idee. Ik had t/m 12 weken al 4 echo's gehad dus we hebben ervoor gekozen om geen pretecho met 16 weken te laten doen. Dat was ook precies in de drukke periode voor de kerst. We willen het wel graag weten om praktische redenen. Willen jullie het straks ook weten? Er zit al bijna een week op voor je. Kan vast niet lang meer duren nu?

Hai Jippie, ja wij willen het ook wel graag weten. vooral door de nieuwsgierigheid :) Kom net thuis van een verjaardag. De avond vloog dus nu elke dag volplannen met dingetjes zodat je nauwelijks gaat zitten piekeren. Klopt vorige week donderdag had ik bloed laten prikken. Nu een week voorbij. 5 werkdaagjes zitten erop  dus nog zo een zelfde week te gaan en dan weten we meer. Op dit moment voel ik me gelukkig ontspannen. Nu zo slapen en morgen weer a brand new day. Op naar jouw 20 weken echo en op naar mijn uitslag. Haha veel liefs. Zoë

Wat fijn dat sommige van jullie al zo snel de uitslag hadden. Zelf heb ik er ruim anderhalve week op moeten wachten en werd ook op een zaterdag gebeld. De 20-wekenecho vind ik ook wel spannend. Hopelijk is alles goed en komen we niet voor een onmogelijke keuze te staan. Naast de nipt hebben wij trouwens ook een uitgebreide echo laten maken. Hier begint de VK niet zelf over, maar die mogelijkheid heb je wel. Is misschien ook nog een tip.Wij willen het geslacht niet weten. Wisten we de vorige keer ook niet en was voor ons een extra verrassing al klopte mijn voorgevoel wel.Succes iedereen. Hopelijk alleen maar mooie uitslagen en een goede zwangerschap verder! 

Super lepeltje, gefeliciteerd! 
Ik zit ook op t nipt wachtbankje. Ik zit in de risicogroep ivm eerdere foute uitslag in zwangerschap 1 waarna zwangerschapsbeeindiging.
Ik moest in die groep geplaatst worden maar t risico is niet groter en Mn leeftijd 28 speelt gelukkig geen rol. 
Dit is pas dag 3 en nu al enge dromen. Voel me ook beetje depri eigenlijk al vanaf zwangerschaps dag 1. Hoop dat we nu een mooie uitslag mogen krijgen en dat ik dan meer kan genieten. Mensen zeggen probeer te genieten maar dat is zo moeilijk na de pijn. Morgen weer dagje werken en t huis is in puin dus de dag zal wel zo voorbij zijn.

Hai Sanne en Lepeltjelepeltje, 
Het kan echt flink verschillen qua wachttijd. Lepeltjelepeltje wat een geweldig nieuws!! Leuk dat je het even liet weten! Mijn VK zei dat ze zelden Nipt uitslagen binnen 10 werkdagen binnenkomen van het ziekenhuis met wie ze samenwerken, meestal idd 2 weken dus ik moet nog geduldig blijven afwachten.... nou geduldig ahumm :) 
Sanne dankjewel voor de tip over de uitgebreide echo. Dit ga ik zeker overwegen mocht het zover zijn. De 20 weken echo is ook weer zo iets idd.... spannend! Fijne dag en ga het goede nieuws lekker vieren Lepeltje. 
Liefs Zoë

Hai Kershje ik begrijp dat je nu dan bang bent om maybe opnieuw teleurgesteld te worden. Ook dan is geniet van je zwangerschap makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben zelf ook vaak te gespannen en nerveus of alles nou wel goed zit etc dat genieten ook vaak lastig gaat. De dagen gaan nu idd echt met een slakkengangetje. Het zo in onwetenheid zitten vind ik moeilijk. Nog even en dan weten we hopelijk meer en krijgen we het goede nieuws binnen.
Knuffel Zoë

Terug
Bovenaan