[quote quote=10152854]Super lepeltje, gefeliciteerd! Ik zit ook op t nipt wachtbankje. Ik zit in de risicogroep ivm eerdere foute uitslag in zwangerschap 1 waarna zwangerschapsbeeindiging. Ik moest in die groep geplaatst worden maar t risico is niet groter en Mn leeftijd 28 speelt gelukkig geen rol. Dit is pas dag 3 en nu al enge dromen. Voel me ook beetje depri eigenlijk al vanaf zwangerschaps dag 1. Hoop dat we nu een mooie uitslag mogen krijgen en dat ik dan meer kan genieten. Mensen zeggen probeer te genieten maar dat is zo moeilijk na de pijn. Morgen weer dagje werken en t huis is in puin dus de dag zal wel zo voorbij zijn.[/quote]
Ik snap het. Ik vond het al spannend, voor jou moet het een kleine hel zijn, dit wachten. En dan die hormonen nog die door je lijf jakkeren. Wens je veel sterkte met wachten en natuurlijk een mooie uitslag.
Ik snap het. Ik vond het al spannend, voor jou moet het een kleine hel zijn, dit wachten. En dan die hormonen nog die door je lijf jakkeren. Wens je veel sterkte met wachten en natuurlijk een mooie uitslag.