Angst voor uitslag Nipt

[quote quote=10152854]Super lepeltje, gefeliciteerd! Ik zit ook op t nipt wachtbankje. Ik zit in de risicogroep ivm eerdere foute uitslag in zwangerschap 1 waarna zwangerschapsbeeindiging. Ik moest in die groep geplaatst worden maar t risico is niet groter en Mn leeftijd 28 speelt gelukkig geen rol. Dit is pas dag 3 en nu al enge dromen. Voel me ook beetje depri eigenlijk al vanaf zwangerschaps dag 1. Hoop dat we nu een mooie uitslag mogen krijgen en dat ik dan meer kan genieten. Mensen zeggen probeer te genieten maar dat is zo moeilijk na de pijn. Morgen weer dagje werken en t huis is in puin dus de dag zal wel zo voorbij zijn.[/quote]
Ik snap het. Ik vond het al spannend, voor jou moet het een kleine hel zijn, dit wachten. En dan die hormonen nog die door je lijf jakkeren. Wens je veel sterkte met wachten en natuurlijk een mooie uitslag. 

Hallo allemaal, 
Ik heb vandaag de uitslag binnen gekregen via de post en alles is goed! Ook geen nevenbevindingen. Ik ben heel opgelucht wbt de uitslag. Wat waren dit zenuwachtige spannende dagen. Heel veel sterkte voor degene die nog aan het wachten zijn plus veel goed nieuws toegewenst bij de 20 weken echo, want zo te lezen hebben een aantal deze volgende week! 
Liefs Zoë

Zoë, wat een goed nieuws! Wat zal jij lekker geslapen hebben ;-).
Vwb de extra echo, die had ik “gelijk” met de nipt test. Net als dat je anders de combinatietest hebt (bloed prikken en nekplooimeting). Het gaf ons een fijn gevoel, al kunnen ze dan helaas nog niet alles zien zoals bij de 20-wekenecho.
Fijne zwangerschap en maak er nog een gezellig weekend van!

Jeeeh wat fijn Zoë! Uiteindelijk toch nog sneller binnen dan je verwacht had. Nu lekker genieten!! En inderdaad dinsdag de 20 weken echo.. spannend!

Dankjulliewel!! Heel veel plezier en liefde toegewenst met wat nog komen gaat! Ik ben aan het genieten:D 

Hai allemaal, een aantal die ik op deze topic ontmoette hebben waarschijnlijk nu de 20 weken achter de rug. Hoe is deze verlopen? Liefs Zoë 

Hoi hoi, ja ik heb hem vorige week gehad. Lief dat je er naar vraagt. Ik vond het een half uur lang heel spannend, maar alles was heel goed. En volgens haar overduidelijk een jongen. Wij zagen het niet hoor. Verder wel wat langer dan gemiddeld en lekker druk en eigenwijs.

Terug
Bovenaan