Anies en Vanja

HeAnies,
We hebben gisteren de uitslag gehad van mijn vriend en dat was wel even slikken.
ipv 20 milj hebben ze er 5 milj geteld, dit betekend dat de kans erg klein is maar niet onmogelijk.
Maar het kan ook een eenmalig iets zijn geweest dus moet hij het volgende week nog een keer inleveren. en dan weer een week wachten.
moest gisteren echt wel even slikken. van wat nu.
We hebben even samen gegoogled maar konden niet echt heel veel vinden.
maar goed we hebben samen besloten dat we het maar even afwachten anders maken we elkaar helemaal gek. We konden ook geen hele concrete dingen vinden. en hebben besloten op zijn papiertje (met de uitslag) gelijk mee naar de gyn te nemen zodat die het hopelijk wat beter kan uit leggen.
We hebben dat papiertje dus ook gelijk opgehaald bij de huisarts.

Maar was las ik nu, donderdag je eerste iui war super spannend. ik ga echt hard voor je duimen. maar dan kunnen we samen gaan wachten. ik had gisteren mijn ei.

Kus Vanja

Lieve Vanja,

Wat balen zeg, van de uitslag van je vriend, ik snap dat dat ff schrikken is.Kop op meis, ook zo zijn er genoeg mogelijkheden!!!!
Hopen dat de volgende uitslag goed is, en dat het net op het verkeerde moment was!

Wat ik begreep doen ze iui bij stellen waarbij:
-de man verminderd zaad heeft
-Vrouwen die vijandelijk baarmoederslijmvlies hebben
-mensen die onverklaarbaar onvruchtbaar zijn.

Dus misschien stelt de gyn wel iui voor!
Spannend hoor, hoe het nu allemaal gaat lopen, maar laat je niet gek maken hoor!!!!Ook voor jullie komt er een klein wondertje, ik weet het zeker!!!!
Er zijn genoeg mannen met minder zaadcellen, en die zijn ook zwanger(nou ja, de vrouwen dan,hihi)

Ja heb donderdag mijn eerste iui, vanavond de pregnyl, en dan donderdagochtend om 8.00 het zaad inleveren, om 10.15 gaat het dan echt gebeuren!!!Vindt het wel spannend hoor!!!!
Hoop alleen dat we niet te laat zijn, had gisteren al een ei van 18+mm, dus vandaag 20mm, morgen 22mm, en op de dag van de iui 24mm.Hoop dat ie dan nog niet gesprongen is, maar we zijn vanaf zondag ook thuis aant klussen,hihi!!!

Liefs Anies

He Anies,

Ik wou je nog even sterkte en succes wensen voor morgen.
Moet je dan ook een dag blijven? of word je gelijk naar huis gestuurd?
ben je een dag vrij of moet je smiddags nog werken?

Ik ga voor je duimen.

Kus Vanja

He Anies,

Ik las in een ander topic dat het was mee gevallen wat fijn. en nu maar afwachten.
Wel balen dat zijn zaad nu ineens zo slecht was.
Geeft mij wel weer wat hoop.
En nu maar af wachten....
ik wacht met je mee, nog ander halve week en dan is ongeveer mijn nod.

Kus Vanja

hey anies en vanja..

Ik zag jullie hier staan en ik denk ff reageren!..

Eerst vanja voor jou.. vervelend hoor dat nu het zaad niet goed was... maar dat hoeft idd nog niks te zeggen! bij ons was de eerste keer niet goed en de keren daarna was het wel goed!! het kan verschillende oorzaken hebben. Hoe lang van te voren is er nog een zaadlozing geweest (ja anies bij jou misschien ook het geval hihihi) en de griep kan idd ook mee spelen! Maar niet getreurd Als het de volgende keer weer zo is(is trouwen wel al weer snel volgende week) dan kan de gyn idd voorstellen om   met iui te beginnen.. Ze zullen eerst nog wel verder onderzoek gan doen om andere dingen uit te sluiten en om te kijken waar het 'zwakke; zaad vandaan komt.. Maar als je zo zegt dat je mannetje zik is geweest dan zo het daar ook goed van kunnen komen hoor!

Anies ik ben benieuwd hoe het met jou verder is gegaan... IUI heb je gehad en is je meegevallen las ik... Hebben ze van te voren bij jou nog een echo gedaan???maarre ff nog over je ei. Hij is als het goed is geen 24mm geworden hoor! wanneer jij met pregnyl spuit wordt de rijping van het ei stopgezet en dan 36 uur later springt hij. Dat is juist de werking van de pregnyl. zo kunne ze op een getimed tijdstip het zaad op de goede plek brengen.. hihihi! nu twee weekjes wachten! niet weer eerder gaan testen hoor want dan maak je je zelf alleen maar gek.... je zal in het begin nog wel last hebben van 'zwangerschapskwaaltjes' maar dat komt door de pregnyl! ik duim voor je en ik hoop dat het voor jou ook raak is! tis zo wonderlijk!!!!!!!!!!!!

Ik ben nu dan bijna 12 weekjes en het is al 5 cm groot en alles zit er op en er aan en het beweegt!!!!! dat vind ik wel zo raar! Voelen doe ik het natuurlijk nog niet maar woensdag heb ik het op de echo gezien!   Ik moet trouwens wel onder controle blijven van de gyn vanwege de vleesboom en vanwege een hoge waarde van de prolactine. Nou ja als dat alles is dan vind   ik dat niet erg... Ik mag alleen niet thuis bevallen dat vind ik wel een beetje jammer maar ik weet tenminste al wel waar ik aan toe ben en ik hoef verder geen keuze te maken!

Nou ik hoop dat jullie mij snel volgen kunnen we daar weer samen verder over kletsen!!!!! zou erg leuk zijn!   Vanja jij sterkte met evt. verdere onderzoek! niet altijd even prettig maar wel voor een goed doel! kijken waar het dandaan komt dat het niet wil met als doel dat het eens wel goed komt!!! en ik hoop snel!!

Veel Liefs Petra

Terug
Bovenaan