Anies en Vanja

Hallo hallo!

Jeetje wat jammer dat je weer ongi bent geworden . (ben jij vast zelf al niet meer mee bezig.)
Hier is de medische molen in alle hevigheid los gebarsten.
Gisteren zijn we voor niks naar het ziekenhuis geweest de afspraak stond voor vandaag. maar wij weten zeker dat er maandag is gezegd.
Dus vandaag zijn we weer geweest, ik moest alleen mijn vriend kon geen vrij krijgen.
Dus ze ging weer met een inwendige echo kijken nu heb ik al een eitje van 19 mm en mijn slijm was ook goed. dus we moeten vanaf nu aan de klus.
en ik moet morgen ochtend weer voor een samenleving's test.
vind het wel even erg veel en snel gaan.
Heb het donderdag wel aan mijn baas verteld, en die had er alle begrip voor.
Ook als ik er regelmatig voor weg moet. dus dat was wel erg fijn.
Maar blijf het toch wel lastig vinden om hem nu te moeten mailen dat ik er morgen ochtend niet ben. We hebben dan een afspraak met een belangrijke klant.

Wat zijn jou vervolg stappen? en wanneer moet jij weer maar het zh?
Hoe gaat het verder met je?

Tot snel
Kus Vanja

Hey Vanja,

Zo een ei van 19mm, goed hoor, nu maar klussen,hihi!
Dus vandaag de samenlevingstest, spannend.Ik mocht bij die test meekijken onder de microscoop naar de zaadjes van mijn mannetje, grappig, net visjes.
Het gaat nu idd wel snel bij jullie, vind je dat vervelend?
Fijn dat je baas zo meelevend is, dat scheelt een hoop gedoe!

Hier is alles goed!Ik moet vrijdag weer naar het zh voor een eerste fm, ben benieuwd!
Ik heb gisteren gesolliciteerd op een andere baan, met vaste uren(heb nu 0-uren contrct)en had vandaag al een mailtje terug dat ze enthousiast zijn, en dat ze me willen uitnodigen voor een gesprek!Heel fijn, maar moet ik vertellen dat we in de mm zitten??
Vind het lastig, aan de ene kant gaat het ze niks aan, aan de andere kant, als ik vrij moet nemen voor een zh bezoek vind ik dat ze dat wel moeten weten, anders denken ze misschien ook wel, die wil niet werken!Lastig hoor!

Hoorde vanmorgen dat mijn oppas suikerziekte heeft(dat wist ik al)maar dat ze voorlopig niet kan oppassen, shit zeg!Vooral omdat ik onregelmatig werk, is het lastig een ander te vinden.....baal er flink van!

Nou dat was het voor eerst even, laat je nog even weten hoe de samenlevingstest ging???

Liefs Anies

He He,

Nog even snel, we gaan met een half uurtje op vakantie.
Wat spannend zech een sollicitatie gesprek, zou wel fijn zijn denk ik vaste uren.
Tja en idd wel lastig wat je er mee moet doen gelijk vertellen of nog even voor je zelf houden.
Ik moet zeggen dat het mij wel rust heeft geven om het te vertellen, nu kon ik ook zonder me echt schuldig te voelen 3 x achter elkaar naar het ziekenhuis.
Maar ik zou eerst even het gesprek af wachten, je kan het altijd vertellen als ze verder met je willen.

Bij ons was tot nu toe verder alles goed, samenlevings test was ook goed ik mocht ook kijken naar de zwemmen zaadjes was idd raar.
Na de vakantie moet ik weer bellen hoe verder.
Dus nu met een gerust gevoel lekker een weekje weg.
Hoe was jou bezoekje vandaag aan het ziekenhuis?
Tot volgende week.
Kus Vanja

He Anies,
Wij zijn weer terug van de wintersport, we hebben echt heel veel sneeuw gehad en het was wel even lekker weg van dit alles.

Hoe gaat het nu bij jou? waar zit je in je cyclus? heb je al je vierde iui gehad? en wanneer is je nod ongeveer?

Ik heb mijn termometer mee op vakantie genomen (kon het echt niet laten). heb alleen zaterdag niet kunnen testen omdat we in de nacht hebben gereden. maar zondag was mijn temp hoog. Dat is dus al weer een week geleden, dus nu nog maar een week wachten.

Hoe gaat het eigelijk met jullie verbouwing van de zolder? is deze al helemaal klaar of moeten er nog steeds allemaal kleine dingetjes gedaan worden?
Hier is het echt kaal in huis voor de vakantie hebben wij het bankstel verkocht via markplaats dus we zitten nu zonder bank. maar vroeg naar bed vanavond hihi. morgen komt gelukkig al wel de nieuwe bank. kan bijna niet wachten.

Kus Vanja

Hey Vanja,

Fijn dat de valantie leuk was, idd ff lekker weg van alles!!!!
spannend, een hoge temp!Wanneer heb je je NOD???
Ik heb vorige week woensdag mijn tweede iui gehad!mijn NOD is de 25ste, maar mag pas vanaf de 27ste testen, omdat ik extra pregnyl moet spuiten, dan kan de test vas positief zijn!Het kan ook zijn dat door de extra pregnyl mijn   menstruatielater komt, maar das ff afwachten!
Kon gewoon de 25ste als NOD aanhouden!

De zolder is nog niet klaar, het grootste gedeelte wel hoor, maar wat kleine dingetjes moeten nog gebeuren!
Dus een huis zonder bank, saai,hihi!Wanneer krijg je een nieuwe bank?

Liefs anies

He Anies,
Ik denk dat mijn nod rond 22 feb is, heb het niet heel goed bij gehouden dus kan ook wel iets eerder of later zijn.
morgen moet ik bellen hoe we verder gaan met de be handelingen, vind ik nu al spannend.

Wat fijn dat je nu extra pregnyl mag spuiten, dat is toch voor die lage waarden na iui?

maandag komt de bank al dus dat is niet heel lang meer wachten.
Hoe is eigenlijk je sollicitatie afgelopen? heb jaar daar al meer over gehoord?
Ben al heel de dag wasjes aan het draaien echt vreselijk na de vakantie alles weer moeten wassen. En verder doen we niet teveel vandaag. Morgen moeten we weer werken. getsie

Groetjes Vanja

Hey Vanja,

Dus morgen bellen over hoe nu verder, ik hoop gewoon dat het niet nodig is, en dat je gewoon nu zwanger bent!!!!!

heb nog niks van mijn sollicitatie gehoord, ja dat ik op gesprek mag komen, alleen is de sluitingsdatum pas eind april, dus ws mei de gesprekken, en dan per ingang van 1 juni beginnen.Duurt me wat te lang, werk nu bijna niet meer, ivb met de bezuinigingen!
Kijk gewoon rustig verder!

Per september ga ik met een vriendin een eigen thuiscreche beginnen, spannend!!!!!

Heb af en toe wat steekjes, links en rechts onderin!!Snap er niks van, het is nu wel heel vroeg, het is 4 dagen na de iui!!!Kan nu toch nog geen menstruatiepijn hebben??nou ja, met mij weet je het nooit!!!
We duimen maar gewoon verder!!!

liefs anies

He Anies,

jeetje nu al steekjes aan beide kanten, ik ben benieuwd. (kan dit door de hormonen komen?)

jeetje wat moet je lang wachten op dat gesprek, maar meer dan wachten kan je niet echt doen.
Wat leuk dus het gaat echt door je eigen bedrijfje. wat spannend.

Ik kon wel janken vandaag op mijn werk, ik werk bij een redelijk klein bedrijf (ongeveer 20 mensen) hier van zijn er 4 vrouw en een was al zwanger en nu is de ander ook zwanger (een ongelukje). ik vind het echt heel leuk voor haar. maar toch.... ik wil ook zwanger zijn.

Oja en naar de gyn bellen ging ook nergens over, de assistent wou pas een afspraak maken voor 23 maart, dus ik heb gezegd dat ik dat niet wou omdat ik telefonisch kontact moets opnemen na mijn vakantie. maar ik heb dat bijna 3 keer uit moeten leggen.
Nu heb ik voor morgen een telefonische afspraak met de gynocoloog, ik ben benieuwd.

Oja en de bank is super mooi kus Vanja

Terug
Bovenaan