Hallo hallo!
Jeetje wat jammer dat je weer ongi bent geworden . (ben jij vast zelf al niet meer mee bezig.)
Hier is de medische molen in alle hevigheid los gebarsten.
Gisteren zijn we voor niks naar het ziekenhuis geweest de afspraak stond voor vandaag. maar wij weten zeker dat er maandag is gezegd.
Dus vandaag zijn we weer geweest, ik moest alleen mijn vriend kon geen vrij krijgen.
Dus ze ging weer met een inwendige echo kijken nu heb ik al een eitje van 19 mm en mijn slijm was ook goed. dus we moeten vanaf nu aan de klus.
en ik moet morgen ochtend weer voor een samenleving's test.
vind het wel even erg veel en snel gaan.
Heb het donderdag wel aan mijn baas verteld, en die had er alle begrip voor.
Ook als ik er regelmatig voor weg moet. dus dat was wel erg fijn.
Maar blijf het toch wel lastig vinden om hem nu te moeten mailen dat ik er morgen ochtend niet ben. We hebben dan een afspraak met een belangrijke klant.
Wat zijn jou vervolg stappen? en wanneer moet jij weer maar het zh?
Hoe gaat het verder met je?
Tot snel
Kus Vanja
Jeetje wat jammer dat je weer ongi bent geworden . (ben jij vast zelf al niet meer mee bezig.)
Hier is de medische molen in alle hevigheid los gebarsten.
Gisteren zijn we voor niks naar het ziekenhuis geweest de afspraak stond voor vandaag. maar wij weten zeker dat er maandag is gezegd.
Dus vandaag zijn we weer geweest, ik moest alleen mijn vriend kon geen vrij krijgen.
Dus ze ging weer met een inwendige echo kijken nu heb ik al een eitje van 19 mm en mijn slijm was ook goed. dus we moeten vanaf nu aan de klus.
en ik moet morgen ochtend weer voor een samenleving's test.
vind het wel even erg veel en snel gaan.
Heb het donderdag wel aan mijn baas verteld, en die had er alle begrip voor.
Ook als ik er regelmatig voor weg moet. dus dat was wel erg fijn.
Maar blijf het toch wel lastig vinden om hem nu te moeten mailen dat ik er morgen ochtend niet ben. We hebben dan een afspraak met een belangrijke klant.
Wat zijn jou vervolg stappen? en wanneer moet jij weer maar het zh?
Hoe gaat het verder met je?
Tot snel
Kus Vanja