Anies en Vanja

Hey Vanja,

Ik snap je helemaal, zwangere collega's!!!Heb er ook 3, en wij zijn ook ongeveer met 15   vrouwen!!!(creche he?haha)En idd ook allemaal snel zwanger!!!
Iedereen op het werk is heel lief voor me hoor, en heel belangstellend, maar IK WIL NU OOK!!!!haha!
Vindt dat het nu ook wel eens tijd wordt!

Ja raar he, die steekjes, voel nog steeds wat in mijn buik, kan het niet uitleggen..
hoop dat het een goed teken is...

Wat stom ja, van die assistente, sommige mensen....
Dus morgen een telefonische afspraak, ben benieuwd hoe nu verder!

Ik vins echt dat deze wachtweken nu heel lang duren!!!Officieel is de 25ste mijn NOD maar mag eigenlijk niet eerder dan de 27ste testen, ivb met de pregnyl!!
Het is zo oneerlijk, voel me gewoon zwanger, heb voor de grap vandaag een test gedaan, en ja hoor positief!!Maar je weet dat het de pregnyl is, dus niet echt!
Hey ik bedacht me opeens iets, wat denk jij??
Moeilijk om uit te leggen hoor,hihi!

Ik ben dus nu zwanger(denkt mijn lichaam, dit geeft de positieve test dus ook aan)maar het komt dus door de pregnyl, en toch heb ik wat rare buikpijn, dus je zou idd toch zeggen dat buikpijn dan bij een zwangerschap(kan)horen??
Omdat je lijf denkt zwanger te zijn....snap je het nog??
Ik ging er altijd vanuit dat ik geen buikpijn bij een zwangerschap zou krijgen omdat ik tot nu toe elke maand buikpijn heb gehad, en nog nooit zwanger ben geweest...
Laat maar,haha, vaag verhaal!

Ik was vanmiddag zo ongeduldig dat ik dacht, ik koop gewoon 11 zwangerschapstesten, en die ga ik dan elke dag doen.Kijken wanneer de pregnyl uit mijn lijf is...maar het vervelende is, dat ik dus morgen nog spuiten(pregnyl)moet, de 17de, en dan de 20ste(zaterdag)nog een keer.
Dus eigenlijk is woensdag dus mijn nod, maar arts was bang dat ie dan misschien vals positief zou zijn, en dat de menstruatie gewoon wat later komt ivb met de pregnyl!@!!!

Suc6 morgen met je afspraak, ben benieuwd!!!

kussss

He Anies,

Hoe gaat het bij jou? met je steekjes? ben je nu echt al die testjes aan het doen. of kan jij je nog inhouden.
Jeetje wat lastig nog zo lang extra pregnyl spuiten zodat je nog geen duidelijkheid krijgt. Ik ga heel hard voor je duimen.

Ik vind het toch wel weer spannend worden, ook al weet ik dat als zijn zaad nog niet goed is de kans klein is.
Het telefoon gesprek was eigenlijk heel fijn. ze ging van alles heel goed uitleggen.
Ze was ook heel tevreden met alle uitslagen tot nu toe. En er waren nu niet echt meer dingen die ze nog wou testen.
We moeten nu dus gewoon wachten tot er tien weken voorbij zijn. zodat dan mijn vriend zijn zaad opnieuw kan inleveren.
Maar ik heb wel afgesproken dat we de week daarna gelijk een afspraak gaan maken bij haar. Zodat we gelijk de uitslag kunnen bespreken en zij kan bedenken wat de vervolg stappen zullen zijn.

Dus dat word even een rustige maand.
Maar nu eerst nog wachten, dacht vanochtend echt dat ik al ongo werd maar ben het nog steeds niet. dus we wachten maar weer verder. (zou nu ook wel vroeg zijn voor mijn doen.)

Kus

Hey Vanja,

fijn dat het telefoongesprek goed ging!!!
Duurt dan lang he, 10 weken!!!Maar wie weet, is het niet nodig en ben je nu gewoon zwanger!!!Duim duim!
Wanneer moet je het ongeveer worden?

Met mijn buik gaat het niet zo goed, heb nu gewoon echte menstruatiepijn!!!ben bang dat het weer niks wordt deze maand, echt k*t!!!!!!!

Nee heb al die testjes niet echt gedaan, werd me toch een te duur grapje,hihi!!En het heeft eigenlijk helemaal geen zin.Maar soms wil je wat....ppff!

kusje

hey dames!!
 ja il lees af en toe nog ff met jullie mee hoor! vinden jullie vast niet erg! Vanja voor jou nog steeds dus ook lang wachten ja en dan is 10 weken lang!! hopen dat het niet nodig is en anders hopen dat dan de uitslag eindelijk goed mag zijn!

Anies! haai! nou ik zal je zeggen die steekjes kunnen er echt bij horen hoor!
 en die ongipijn ook!
 vooral die steekjes had ik in het begin ook en een soort geborrel? en ook die vage ongi pijn... heb ik nu soms nog steeds.. maakt je soms nog wel wat onzeker maar het hoort er wel bij dat komt omdat je baarmoeder groeit en dat voel je! dus wie weet! ik hoop voor je dat het voor jou ook raak mag zijn! zo heel mooi wezen!!

Weet dat ik aan jullie dnek en voor jullie duim!!!

Liefs Petra

he Meiden,

Ik ben weer ongi geworden. bha
nu officieel naar ronde 13, maar goed vooral niet te lang bij stil blijven staan.

Anies weet jij al iets? bij jou komt het nu toch ook wel in de buurt. wat spannend weer.

Ik heb al even vlug geteld en het zou iets van de eerste week van april zijn voordat we weer naar het ziekenhuis gaan. dus nu maar gewoon af wachten, ik denk wel dat ik volgende week even ga temperaturen om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb. dan is het in ieder geval weer duidelijk tot wanneer we moeten wachten.

Kus Vanja

Het Vanja,

He bah, wat k*t weer dat je ongie bent gewprden.....
Heb je wel eens vaker getempt???

Ik denk dat ik het ook ga worden hoor, heb nu echte menstruatiepijn, mo0rgen is mijn NOD!!!!Zet hem op he!!!!

kussie

Hey Vnaja,

Weet je trouwens dat Ingrid(dreamgirlss)gisteren(volgens mij)is bevallen van een zoontje, Ryan.
Las het net op hyves!
Vind het wel een raar idee, zij is ondertussen bevallen, en wij zijn nog niet eens zwanger

Maar ga er maar vanuit dat onze tijd nog wel komt!!!

liefs anies

Terug
Bovenaan