Anies en Vanja

Hey meiden,

Hoe is ie????
@Vanja, dus jij zit ook weeer op het wachtbankje, hopen dat al het wachten beloond wordt.

Ik voel me goed, normaal voel ik me na de pregnyl altijd zwanger, zere borsten, misselijk en erg moe, maar heb nu nergens last van terwijl het al 4 dagen geleden isd at ik hem gespoten heb!!!Raar, maar wel prettig!

Na de iui donderdag hebben we 's middags nog ff zelf geklust, hihi.Wie weet helpt het wel!!!Nu maar wachten,ppppfffffff

@Petra, jeetje 5 cm al, wat goed zeg!!!Wat gat het toch snel!!!

Ik hoop dat Vanja en ik ons snel bij je kunnen voegen!!!
had uitgerekend op babybrabbel, als ik nu zwanger ben, ben ik 7 oktober uitgerekend!!!Nog net voordat Jesse 5 wordt, zou leuk zijn.Hij is van 16 november!

liefs anies

Ola,
Ben het wachten nu al weer zat.. en jij anies?
zit nu als het goed is op de helft nog een week te gaan.

He Petra,
Jeetje wat gaat dat al weer snel zeg.
Heb je veel last van kwaaltjes? en krijg je al een klein buikje?
Het lijkt me echt een bijzonder gevoel.
Maar goed ik moet er nog even op wachten.

Vind het nu toch ook wel spannend worden om naar de gynocoloog te gaan.
vorige week was ik er nog heel cool onder met het idee we zullen wel zien. maar ergens ben ik ook wel bang of ze verder nog dingen gaan vinden enzo.
Echt balen mijn vriend moet morgen zijn zaad weer inleveren, heeft hij vandaag migraine en licht dus nu al in bed, zou dat nog invloed er op hebben?

Anies, wat raar dat je nu geen kwaaltjes hebt en anders wel.
wel goed het s'middags nog eens doen weet je in ieder geval zeker dat je het op het juiste moment doet. hihi

Wij hebben van het weekend ook tegen helegoede vrienden verteld dat we al een jaar bezig zijn en dat het niet echt wil lukken. ze reageerden heel goed.
Wij gaan normaal met hun op zomer vakantie maar we willen ook nu nog even niet boeken om eerst maar eens te kijken wat er allemaal gaat gebeuren dit jaar.
We kunnen altijd nog met de auto weg.

Gaan jullie ook op wintersport? of doen jullie daar niet aan? wij gaan over ongeveer 3 weken heb er echt veel zin in. maar dan is het ook precies een jaar geleden en ik had me dit jaar toch anders voor gesteld.

Maar goed onze tijd komt echt nog wel Anies, daar ben ik van overtuigt.

Kus Vanja

Hey Vanja,

Ja ben het wachten nu al zat!!!!haha!Voel je al wat???
Ik begin nu last van mijn borsten te krijgen, vreemd, kan volgens mij niet meer door de pregnyl komen, dat is al een week geleden dat ik die gespoten heb, dat dat zou al bijna uit mijn lichaam moeten zijn!!!
Verder voel ik me goed, gewoon!Net als anders.
Het voelt deze maand wel heel anders, ik kan het niet goed uitleggen, maar het voelt beter.Niet dat ik denk dat ik zwanger ben(hoop het natuurlijk wel!!)maar het komt denk ik omdat we dat verplichte klussen niet meer gedaan hebben, maar iui.Geeft wel een stukje rust hoor, dat niet meer moeten!
Terwijl ik daar ook nooit echt heel veel moeite mee heb gehad!wel eens niet zo veel zin, maar je weet waar je het voor doet.
Omdat dat deze maand niet zo was, is het denk ik anders, wel fijner hoor!!!

Vanja, nee ga niet op wintersport, ook nog nooit gedaan, lijkt me wel gaaf!!!

Mijn moeder wordt in mei 60, dus we gaan 13 juni met het hele gezin naar Corfu....heerlijk.Maar ik snap je wel, vorig jaar hadden wij ook geen vakantie geboekt omdat we er vanuit gingen dan wel zwanger te zijn, nu een jaar later mog steeds niet!
We hadden ook niks geboekt, maar Corfu krijgen we dus das altijd leuk.....
Als ik nu zwanger ben, ben ik dan ong 6 maand en dan je vast nog op vakantie!
nou ja, en anders maar annuleren, maar ga ervanuit dat het wel goed komt!Lig ik daar met een dikke buik, lijkt me geweldig....zucht.

Wat goed dat jullie het aan goede vrienden hebben verteld, is wel fijn om over te praten, toch???
Zo kunnen ze jullie ook beter begrijpen, als jullie iets niet kunnen, of als je chagerijnig wordt van eventuele hormonen,haha!!!Heb ik ook altijd!!!haha!

Hoop dat WIJ het deze maand zijn!!!!

liefs anies

IK snap er weer eens niks meer van,
Had echt gedacht dat ik rond zondag of maandag ongi zou worden, ben ik net ineens heel erg ongi
snap er echt niks van normaal word ik ook altijd sochtends ong en mij n temp vas vanochtend ook niet laag.

Maar goed dan gaan we no officieel aan ronde twaaf beginnen.
En maandag met goede moed naar de Gyn en dan krijgen we ook de tweede uitslag van mijn vent.

Hoe is het met jou en het afwachten? is het een beetje vol te houden? ik ben benieuwd of je met IUI geluk gaat krijgen.

Kus Vanja

Hey vanja,

War balen zeg!!!Dus eigenlijk te vroeg ongesteld,gggrrrr!!!!!wat een raar lichaam hebben wij he???
Ik had dat vorige maand ook, ook de arts was verbaasd, maar ja, dat kan een keer voorkomen word dan gezegd!!!Daar heb je dus ook niks aan!

wat spannend maandag de uitslag van je vrien, hoop zo dat het heeeeeeeeeeeel goed is!!!!Maar als het nu niet zo heel goed is mag je misschien wel beginnen met iui
Zie je dat zitten???

Nou ik weet genoeg, heb telkens alweer buikpijn, dus ik denk dat iui 1 mislukt is!!!Had eergisteren ff een baaldag, en nu ben ik wel weer aardig positief en gaan we maar weer voor iui nmr 2!
Ik moet pas volgende week do ongie worden, vind het zo stom dat ik altijd ruim een week van te voren al buikpijn heb.Nu is het wachten op mijn ongie en dan kan ik pas weer beginnen met spuiten!
Heb gisteren bloed geprikt, op progesteron, vorige maand was die heel laag, maar 27 geloof ik.Hoop dat ie deze maand hoger is!!!Ga vanmiddag ff bellen voor de uitslag!!!

Liefs Anies, enne toi toi toi!!!

Goedemorgen,

Hoe is het????
Nou heb gisteren gebeld voor de uitslag van mijn progesteronwaarde, en die was nog lager dan de vorige keer, maar 19, als ik op internet kijk, betekend dat dat ik niet eens een eisprong heb gehad, maar dat kan toch niet???
Had een mooi ei, en pregnyl gespoten, daar moet ie dan toch op springen???
Snap er niks meer van......

kusss anies

He Anies,
Hoe gaat het er mee? hier gaat alles zijn gangetje, ongi is weer voorbij. dus nu wachten op een ei.
Weet jij al meer? of zit je nog op het wachtbankje?
Heb je al gebeld naar het zieken huis voor die lage waarde? en konden ze je daar vertellen hoe dit kan en of ze er iets aan kunnen doen?

Maandag hadden wij de eerste afspraak bij de gyn, eigelijk niks bijzonders.
Ze had een aantal standaard vragen en verder ben ik onderzocht maar alles was normaal. (gelukkig).
daarna is er bloed geprikt, en nu is mijn hele arm blauw.
de zaad uitslag van mijn vriend was weer niet goed. maar in het zh werd er gezegd dat het helemaal niks zegt. omdat niet alles is gemeten en er 10 weken tussen moet zitten en niet 2.
snap er weer eens niks van. maar zal wel goed zijn.
Maandag moet in weer naar de gyn en dan gaat ze kijken of mijn eitjes groeien, maar ze gaat dan ook bepalen of we deze onderzoeken deze maand doen of de volgende.
ik denk zelf de volgende, omdat we volgende week op wintersport zijn en ik denk dat mijn ei midden in die week is.

Ik ben benieuwd hoe het met de IUI is afgelopen.

Kus Vanja

Hey Vanja,

Hoe is ie???Balen dat het zaad van je vriend weer niet goed was, maar   volgens mij moeten er idd minstens 10 weken tussen zitte.Mijn vriend zijn zaad was met de iui ook niet helemaal toppie, op het formulier dat we moesten invullen stind, dat je dingen(ziekte, koort enz)van 3 maanden terug nog moest melden, dus denk dat het heel lang invloed kan hebben!
Fijn dat bij jou alles wel goed is!
Spannend zeg, hoe gaan jullie nu verder???Eerst zeker allerlei onderzoeken??

Mijn eerste iui is mislukt, ben vannacht ongesteld geworden.Vind het niet zo erg, met die lage progesteronwaarde, heb ik ws geen(goed)eisprong gehad, dus er was ook een kans dat ik niet ongesteld zou worden, en dan moest het met medicatie opgewekt worden.Dan ben je zo weer een paar weken verder voordat je met de tweede iui kunt beginnen!

Ik heb nog geen idee wat ze aan dat lage progesterongehalte gaan doen.Heb voor volgende week vrijdag weer een afspraak voor een follikelmeting, het is dan alweer de tiende cyclusdag.
Wil het dan ff met haar doorspreken.......
Ga er vanuit dat ze toch wel iets doet????

Spreek je snel!!!

kuzzzzzz anies

Terug
Bovenaan