Annie1/J_J

Goeiemorgen,

Tuurlijk neem ik het je niet kwalijk dat je sommige dingen iets anders heb geschreven. Ik vond het ook erg moeilijk om persoonlijke dingen te schrijven over bv. mijn leven, familie. Stel je voor dat er hier wel iemand zit die je kent.....

Inderdaad broeken kopen is echt niet mijn hobby. Ik draag meestal spijkerbroeken, maar er zijn maar moeilijk goeie broeken te vinden die dan ook nog niet te duur zijn.

Ik hoop voor je dat je gewoon een hele late eisprong hebt! Ik heb er niet echt wat van gevoeld. Ik had wel rond mijn eisprong veel slijm verlies (sorry lekker detail).Wij hebben dus ook niet bewust gevreeen rond mijn eisprong, omdat ik ook niet wist wanneer die was. Dus deze zwangerschap was des te verassender en dan ook nog 1 1/2 week voor mijn verwachte menstruatie positief getest. Echt heel vreemd allemaal.

Ik ga me zo even eten en dan werken.

Ben jij vrij het weekend? Ga je nog wat leuks doen?

Liefs,
Judith

P.s. als je wel het gevoel hebt dat je bijna je eisprong hebt veel plezier.......

Hai Judith,
Ik ben blij dat je het me niet kwalijk neemt!
Ik heb ook die afscheiding erg klonterig! lekker he.
Ik vind het echt een wonder hoor dat je zo snel een positieve test heb!
Ik ben druk met mn poeder in de weer. Zit nu door de thee heen. De thee werd wit net of er melk in zit.Gelukkig proef je er niks van, ik kijk er maar niet teveel naar haha!
Ik woog vanmorgen 50.9 kilo dus ben benieuwd wanneer ik al iets erbij heb!
We gaan vanavond lekker uit eten, morgen trouwens ook. Doen we normaal nooit zo vaak hoor!
Zo even boodschapjes doen. Ik heb net boven en beneden schoongemaakt! dus nu doe ik na de boodschappen niks meer!!

Tot snel,

Ik mail je de volgende keer op je prive adres!!!!!

xxx Anja

He J_J!!

Hoe is het met je?
Ik zit op dag 28 en ben nog niet ongesteld, ik heb wel vanaf dag 25 37.1! Maar ja ik weet niet of dat mn eisprong is of dat het komt doordat ik niet in orde was!
ik dacht ik laat onze topic weer even bovenaan staan!!

Tot Snel,

xxx annie

Hai Annie,

Kijk inderdaad maar niet teveel naar je thee als het wit word van dat spul, want dan heb je volgens mij meteen geen zin meer in je thee. Welk spul gebruik je nu?
Ik hoop voor je dat je snel wat aankomt en dat je dan een duidelijk eisprong hebt.

Ik vind het ook nog steeds een wonder dat ik zo snel een positieve test in handen had. Ik kan het nog steeds moeilijk geloven dat ik zwanger ben.

Lekker gewerkt?

Liefs,
J_J

He hoi!!

Ik heb onze topic maar weer eens opgezocht!! Staat ie weer wat dichterbij! Kunnen we lekker lezen als we ons vervelen

Sreek je snel!!

Liefs Annie1

Terug
Bovenaan