Annie1/J_J

Hai Anja,

Wat spannend joh dat je nog geen eisprong hebt gehad. Nu moet je dus vooral lekker eten waar je zinin hebt?! Ik hoop echt zo voor jou/jullie dat het bij jullie ook snel "raak" is!!!
Ik vind het best moeilijk om je elke keer mijn verhaal en gezeur te vertellen, omdat jullie al veel langer bezig zijn en ik gun het jullie zo!!!!

Vanmorgen bij de verloskundige geweest voor een intake gesprek. Ik vroeg haar of ik al een miskraam gehad kan hebben en of ze dan ook iets zien op de echo, maar ze vertelde mij dat als ik een miskraam gehad zou hebben dat er dan niets te zien was geweest. Dus..... ik ben nog steeds zwanger van een wurmpje van 4 weken en 3 dagen. Over 8 weken (lijkt me erg lang duren) krijg ik weer een echo en dan maar hopen dat het nog goed is.
Ze vertelde dat ze nog nooit iemand zo vroeg al op het spreekuur heeft gehad. Toen ik haar vertelde dat ik vooral versteld stond van een positieve test 1 1/2 week voordat ik ongesteld moest worden zei ze "het is gewoon een erg sterk kindje".
Verder heb ik nergens last van en dat maakt het onwerkelijk.
Ik rookte steeds nog 1 a 2 sigaretten op een dag, maar probeer nu helemaal niet meer te roken, maar het valt me wel zwaar moet ik zeggen (al weet ik waar ik het voor doe!).

Hou je mij ook op de hoogte van alles!!!
Als je ff niet wilt horen hoe het hier is enzo dan moet je het ook zeggen hoor, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is.

Liefs,
Judith

(je mag me ook gewoon prive mailen als je wilt: cheerful114@hotmail.com)

Hai Judith,

Van harte gefeliciteerd hoor!! ik vind het hartstikke leuk voor jullie!
Ben je nu wat gerustgesteld?
Ik hoop dat je een hele goede zwangerschap heb en dat je over 8 maanden! een gezonde baby in je armen mag houden!
Ik zat je bericht te lezen en ik dacht hoe kan zij mijn naam nou weten! maar toen zag ik dat ik m zelf eronder had geschreven!haha!! Ik denk dat ik je binnenkort wel een keertje mail, maar ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik dat best spannend vind omdat eigenlijk niemand van mijn chlamidia   verleden op de hoogte is! Niet dat ik je niet vertrouw hoor. Ik hoop dat je dat kan begrijpen! Mag ik vragen waar je nu precies woont?
Heb je al aan iemand verteld dat je zwanger bent? En hoe reageerde je vriend erop? Wat moet je blij zijn geweest zeg! En zo snel ook he! Jullie boffen maar! Ik gun het je van harte ik vind het echt tof voor je!!!
Ik hoop snel wat van je te lezen!!

Liefs Anja

Ik vergat erbij te schrijven dat ik het alleen maar erg leuk voor je vind en dat ik het helemaal niet erg vind om je verhalen te lezen!!
Ga je nu ook naar het andere forum?

xxx

Hai Anja,

Ik ben erg blij om te lezen dat je het erg leuk vind voor ons. Mijn vriend is door het dolle heen. Verder weten al best veel mensen het; mijn werk ( ik mag 1 bewoner niet meer doen i.v.m. zijn gedrag), mijn ouders, mijn motorrij instructeur en mijn tweelingzusje (haar heb ik het gisteravond pas verteld aangezien ze me vroeg als ceremoniemeester voor haar trouwdag ergens in september/oktober dit jaar).
Ik was echt zo super blij dat de verloskundige gisteren zei dat als het inderdaad al fout was gegaan met die bloeding dat er dan niets te zien was geweest.
Nu nog een tijdje wachten tot we hopelijk een vrolijk rond drijvend kindje zien.

Ik woon in Apeldoorn. Jij toch bij Arnhem? Dus wel dichtbij.

Over je verleden hoef je je geen zorgen te maken, van mij zal niemand dat horen. Dat komt ook omdat ik je verleden wat dat betrefd niet belangrijk vind. Ik heb zelf een redelijk heftig verleden achter de rug en wil ook daar niet op "beoordeeld" worden.
Ik vind je gewoon een super wijf. Ik vind het zo knap dat je blij voor mij/ons bent terwijl je het zelf ook zo graag wilt.
Ik heb daar echt grote bewondering voor!!!

Ik las net je topic over dat je geen eisprong hebt door je ondergewicht. Kan de huisarts je daar niet bij helpen? Of een dietiste?

Tot snel!

Dikke knuffel,
Judith

He Judith,

Hoe is het nu met je?
Ik woon vlakbij Arnhem en Oosterbeek, ken je dat? Ik vind het tof dat je zo reageerd over mijn ''verleden''! Apeldoorn lijkt me een leuke stad, kan je daar goed winkelen?
Ik ben van de week bij de huisarts geweest en moet weer bloed prikken, ze vertrouwd mijn schildklier niet! Ik heb vandaag bij de apotheek poeder gehaald wat je door de yoghurt of iets moet doen, ben benieuwd hoe het gaat! Ik hoop dat ik zsm een eisprong krijg want ja ik wil natuurlijk ook zsm zwanger worden!

O ik krijg bezoek, ik probeer straks nog een x te schrijven!

xxx Anja

Hai Anja,

En heb je al een poederje geprobeerd? Smaakt het een beetje?
Erger jij je ook aan mensen die dan durven zeggen dat als je slank/mager bent dat je dan geluk hebt, omdat je dan "altijd leuke kleren kan vinden"enzo?
Ik heb zelf ook een tijd geworsteld met ondergewicht en van die opmerkingen werd ik altijd een beetje pissig. Alsof je alleen een slank lijf bent....

Ik vind Apeldoorn niet echt heel erg leuk. We hebben hier in het centrum 1 lange winkel straat en een overdekt winkel centrum. Ik ben weleens in Arnhem geweest, ik heb er (volgens mij) nog nooit gewinkeld. Is het gezellig daar?
Apeldoorners op zich zijn vrij stugge mensen (vind ik), wel echt "wat de boer niet kent, vreet hij niet".

Je bent nu wel erg aan het dokteren he?! Nu maar hopen dat ze snel vinden waardoor je geen eisprong hebt en er wat mee kunnen doen, zodat je snel zwanger bent!!

Veel plezier met je visite!!
Ik ga ff eten koken.

Liefs,
Judith

Hoi Judith,

ik heb de poeder door de koffie gedaan, je kan het overal doorheen doen en je proeft er niks van! Nu maar hopen dat het werkt!
Ik iriteer me dus mateloos aan dat soort mensen. Ik zeg ook altijd ga jij maar eens met mij mee kleren kopen. En dan voornamelijk broeken. Dat is dus een regelrechte ramp he!
Ik vind dat je in Arnhem goed kan winkelen, het is best een groot centrum. Je hebt ook een overdekt winkelcentrum dat heet kronenburg. Is erg groot voor een overdekt winkelcentrum.
Ik dacht eerlijk gezegd dat je ook rond Arnhem/Wageningen/ Oosterbeek  woont! Ik heb sommige dingen in mijn verhaal dan ook bewust iets  anders geschreven! Het is hier namelijk ons kent ons! Ik mail je binnenkort ook een keertje en daar vertel ik je precies alles goed! Het zijn wel onschuldige dingen hoor. Ik heb niks gelogen maar ik heb t net iets anders opgeschreven. Je weet hier namelijk nooit wie meeleest. Ik hoop dat je dat kan begrijpen en dat je me dat niet kwalijk neemt!

Nou ik ga zo lekker naar mijn bedje, mijn mannetje is naar de kroeg dus daar zal ik maar niet op wachten!!!!

Tot Snel,

xxx Anja

goedemorgen Judith,

Ik heb vanmorgen getemperatuurd en de temp. was 37.1??!! Ik heb echt het gevoel dat ik 1 deze dagen ongesteld   moet worden. Zal het toch kunnen denk je dat ik zo'n late eisprong heb? Of zal het er meer mee te maken hebben dat ik al 2 weken niet in orde ben?
Heb jij eigenlijk je eisprong gevoedl? En zo ja wat voelde jij dan? Ik heb aardig last van afscheiding en krampen in mijn buik.
Hoop dat je me kan helpen!!

Liefs Anja

Terug
Bovenaan