Annie1/J_J

Hai Annie,

Hoe is het met je?
Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb. Ik kon een tijdje niet inloggen (erg lastig).
Heb je een gezellig oud en nieuw gehad?
Wij zijn lekker thuis gebleven met z'n tweeen.

Hoe is het met roken? Ben je al echt gestopt?
Ik rook nog steeds 2 a 3 sigaretten op een dag.
Mijn cyclussen lijken mooi regelmatig (nu maar hopen dat het zo blijft), heb nu al 2 maanden keurig een cyclus van 28 dagen.

Hoe zijn jou cyclussen?
Is er al verder nieuws bij jou?

Hoop snel weer wat van je te lezen.

Liefs,
J_J

Hai Annie,

Hier even een update over mij:

zaterdag 13 jan. verloor ik wat bloed ik heb een zwangerschapstest gedaan en die gaf aan dat ik zwanger ben. Ik was/ben erg bang dat het niet goed is/gaat.

Gisteren de huisarts gebeld. Die vond dat ik de verloskundige maar moest bellen, omdat ik niet weet hoe ver ik ben. Wel zei ze dat een positieve zwangerschapstest altijd betekent dat je zwanger bent.
Dat bloed verlies kon vanalles betekenen zei ze, maar moet een termijnbepalingsecho laten doen.
Dus verloskundige gebeld. Die zei ook dat ik me geen zorgen moest maken. Sinds gisteren heb ik geen pijn meer aan mijn borsten, dus  ben ik nog onzekerder.
Volgende week dinsdag moet ik voor een echo. Er is een grote kans dat er dan nog niets te zien is (ze gaat ervan uit dat de bevruchting 9 jan. was) dus dan ben ik pas 4 weken, als er nog niets te zien is moet ik waarschijnlijk 2 weken later nog een keer voor een echo.
Ik vroeg haar ook of als het zaterdag inderdaad een innestelingsbloeding was of je dan ook al een positieve zwangerschapstest kan hebben, maar dat kon volgens haar wel (niet iedereen heeft dat).

Ik ben best bang, want ik heb echt het gevoel dat het niet goed is of dat het al weg is.

Sorry voor het warrige verhaal.

Hoe is het bij jou??
Lukt het met stoppen met roken??
Ik heb gisteren 2 sigaretjes gerookt. Ik vind het erg moeilijk om tijdens deze stress niet te roken, maar ik doe mijn best.

Ik hou je op de hoogte.

Liefs,
J_J

He J_J,

Als eerste van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! En wat ontzettend snel zeg!!
Als ik jou was zal ik me nog niet zo druk maken, vooral omdat de huisarts en verloskundige zeggen dat het niets ernstigs hoeft te zijn. Zo lang er nog geen echte aanleiding is probeer er dan van te genieten!
Wat moet het geweldig zijn geweest voor jullie om een positieve test in je handen te hebben! Ik kan niet wachten totdat het bij ons ook zo ver is!
Helaas nog niks, ik ben nu al 18 dagen aan het temperaturen maar ik heb nog geen eisprong gehad, dus ik begin me nu toch wel wat zorgen te maken. ik wacht het wel af tot mijn volgende menstruatie.

Ik wens je heel veel sterkte en ik duim voor je dat het helemaal goed gaat met je!!
Probeer er van te genieten en hou me op de hoogte!!

dikke kus, Annie

Hai Annie,

Hoe is het bij jullie? Heb je al een eisprong gehad?
Hoe is het met stoppen met roken? Lukt dat nog een beetje?

Hier even een up date:
Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest (niet mijn eigen) voor een echo. Er was op de echo een prille zwangerschap te zien, maar het kon nog alle kanten op zei ze.
Ik had niet echt de tijd om vragen te stellen, zoals: als het vorige week zaterdag verkeerd is gegaan is er dan alsnog wat te zien op de echo?
Nou al met al ben ik nog niet echt gerust gesteld.
Maar morgen moet ik naar mijn eigen verloskundige. Ik vind het nog steeds erg spannend en kan me erg moeilijk voorstellen dat ik zwanger ben. Ik hoop echt zo voor je dat jij ook snel zwanger bent!!!! Lijkt me geweldig om samen zwanger te kunnen zijn....
Ik voel me verder ook niet anders dan anders, dus dat maakt het ook wel onwerkelijk denk ik.

Nou als ik morgen meer weet dan hoor je het van me!!

Liefs,
J_J

He   J_J,

Ik vind het erg spannend voor je hoor. Ik hoop (en denk) dat het helemaal goed gaat komen! Nog 1 nachtje slapen en dan weet je meer. Zet anders even al je vragen voor je verloskundige op een briefje, dan kan je niks vergeten!

Met roken gaat het wel, nog niet helemaal gestopt maar wel een stuk minder! Ik ben nu al 24 dagen aan het tempen maar helaas nog steeds geen eisprong. Begin nu wel banger te worden. Ik heb de huisarts gebeld en omdat ik erg aan de lichte kant ben kan dat een eisprong in de weg staan. Ik heb wat zitten googlen en inderdaad dat klopt. Dus het enigste wat ik nu kan doen is zsm en verantwoord aankomen. Dus een hoop extra maaltijden en tussendoortjes!

Laat je me even weten hoe het morgen is gegaan??!!!

Succes!

xxx Anja

Hai Anja,

Wat spannend joh dat je nog geen eisprong hebt gehad. Nu moet je dus vooral lekker eten waar je zinin hebt?! Ik hoop echt zo voor jou/jullie dat het bij jullie ook snel "raak" is!!!
Ik vind het best moeilijk om je elke keer mijn verhaal en gezeur te vertellen, omdat jullie al veel langer bezig zijn en ik gun het jullie zo!!!!

Vanmorgen bij de verloskundige geweest voor een intake gesprek. Ik vroeg haar of ik al een miskraam gehad kan hebben en of ze dan ook iets zien op de echo, maar ze vertelde mij dat als ik een miskraam gehad zou hebben dat er dan niets te zien was geweest. Dus..... ik ben nog steeds zwanger van een wurmpje van 4 weken en 3 dagen. Over 8 weken (lijkt me erg lang duren) krijg ik weer een echo en dan maar hopen dat het nog goed is.
Ze vertelde dat ze nog nooit iemand zo vroeg al op het spreekuur heeft gehad. Toen ik haar vertelde dat ik vooral versteld stond van een positieve test 1 1/2 week voordat ik ongesteld moest worden zei ze "het is gewoon een erg sterk kindje".
Verder heb ik nergens last van en dat maakt het onwerkelijk.
Ik rookte steeds nog 1 a 2 sigaretten op een dag, maar probeer nu helemaal niet meer te roken, maar het valt me wel zwaar moet ik zeggen (al weet ik waar ik het voor doe!).

Hou je mij ook op de hoogte van alles!!!
Als je ff niet wilt horen hoe het hier is enzo dan moet je het ook zeggen hoor, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is.

Liefs,
Judith

(je mag me ook gewoon prive mailen als je wilt: cheerful114@hotmail.com)

Hai Anja,

Wat spannend joh dat je nog geen eisprong hebt gehad. Nu moet je dus vooral lekker eten waar je zinin hebt?! Ik hoop echt zo voor jou/jullie dat het bij jullie ook snel "raak" is!!!
Ik vind het best moeilijk om je elke keer mijn verhaal en gezeur te vertellen, omdat jullie al veel langer bezig zijn en ik gun het jullie zo!!!!

Vanmorgen bij de verloskundige geweest voor een intake gesprek. Ik vroeg haar of ik al een miskraam gehad kan hebben en of ze dan ook iets zien op de echo, maar ze vertelde mij dat als ik een miskraam gehad zou hebben dat er dan niets te zien was geweest. Dus..... ik ben nog steeds zwanger van een wurmpje van 4 weken en 3 dagen. Over 8 weken (lijkt me erg lang duren) krijg ik weer een echo en dan maar hopen dat het nog goed is.
Ze vertelde dat ze nog nooit iemand zo vroeg al op het spreekuur heeft gehad. Toen ik haar vertelde dat ik vooral versteld stond van een positieve test 1 1/2 week voordat ik ongesteld moest worden zei ze "het is gewoon een erg sterk kindje".
Ik rookte steeds nog 1 a 2 sigaretten op een dag, maar probeer nu helemaal niet meer te roken, maar het valt me wel zwaar moet ik zeggen (al weet ik waar ik het voor doe!).

Als je ff niet wilt horen hoe het hier is enzo dan moet je het ook zeggen hoor, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is.

Liefs,
Judith

Hai Anja,

Liefs,
Judith

Terug
Bovenaan