''Te'' snel zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!
Ik vroeg me af of er  ook meiden  zijn die heel snel zwanger raken!
Ik ben zelf 7 december gestopt met de pil en had na 2 weken een bloeding van een week en nu al 12 weken zwanger (dus vanaf eind december ben ik zwanger).
Ik vind het opzich jammer dat het zo snel gegaan is. Dat klinkt erg gek omdat je zo snel mogenlijk eigenlijk zwanger wilt zijn als je bent gestopt. Maar toch heb ik het gevoel dat ik er veel minder naar toe heb kunnen leven. Die spanningen die je hebt om toe te leven naar een test dat heb ik niet gehad.

Ik ben nu zwanger van mijn 2de kindje en bij mijn eerste kindje was ik ook heel snel zwanger al na 5 weken en nu dus al na 2 weken.

Zijn er nog meer meiden die dit ook hebben?

Ik ben overigens wel ontzettend blij met mijn zwangerschap hoor! Ik weet dat ik erg veel geluk heb gehad!

Meid wees blij dat het allemaal zo snel is gegaan.    Het kan ook heel anders hoor.

Wij zijn ruim 9 jaar bezig geweest en hebben heel veel spanningen gehad.
Ik ben 2 keer geopereerd om mijn buik schoon te maken (endometriose), we hebben geklust bij het leven, heeeeel veel onderzoeken gehad, verschillende IUI behandelingen en uiteidelijk via IVF zwanger geworden.
Ben nu 30+5 weken zwanger van een tweeling.
De weg die wij hebben moeten bewandelen gun je echt niemand.
Ik kan mij wel indenken dat je die spanningen van het proberen en testen hebt gemist, maar ik hoef ze nooit weer.
Als onze twee kleintjes er straks zijn vinden wij het genoeg en zijn wij super gelukkig.
Nee echt, wees blij dat het zo snel is gegaan.

Geniet lekker van je zwangerschap en je eerste kindje hoor!

Groetjes Patricia

HoiHoi,
Ook ik was heel snel zwanger, in augustus gestopt met de pil en in september was ik zwanger. Juni verwachten wij ons eerste kleintje!!
Geniet van je zwangerschap!!
groetjes

Hoi Karin,

Ik ben nu voor de derde keer zwanger. Bij de eerste ben ik door de pil heen zwanger geraakt. Toen kwam ik er pas na 7 weken achter, dat verklaarde meteen waarom ik zo beroerd was.

Bij de tweede waren we gestopt met de pil en zeiden we voor de grap; laten maar eens raak schieten. En ja hoor. Bingo.

Nu bij de derde ben ik al in oktober gestopt met de pil, maar was voor mijn werk bezi met He-B vaccinatie en   maocht tot december niet zwanger worden. Dus vanaf januari aan de slag. De eerste keer "misgeschoten", maar de tweede maand weer met de zelfde grap; Kom schat we gaan morgen op vakantie, dus het moet vanavond even raak zijn. En ja hoor ook BINGO. Gelukkig maar, want wij hadden ook wel even wat positiefs nodig.

Groetjes Claudia.

Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Erg pril dus nog. Twee maanden terug hebben we samen besloten om te stoppen met de pil. We gingen er niet vanuit dat het zo snel raak zou zijn, maar we zien het als iets positiefs.
We hebben niet voor niks besloten om te stoppen met de pil en er voor te gaan. We waren er nog niet eerder actief mee bezig geweest, maar hebben er wel naartoe geleefd.
Ik ben blij dat we zo bevoorrecht zijn dat het zo snel gelukt is, het kan ook anders zijn...

hoi Lynny

wij hebben bijna hetzelfde!

Mijn laatste menstruatie was op 24 januari op 5 februari heb ik mijn koperspiraal laten verwijderen en als alles goed is ben ik nu alweer zwanger vand de tweede!

Ondanks mijn 4 positieve testen twijfel ik nog steeds omdat het zo snel is gegaan!

Op 31 maart hebben we een afspraak bij de vk dus we wachten nog rustig af.

in ieder geval gefeliciteerd en ondanks dat het snel is...... geniet ervan

groetjes brenda

ik was ook binnen een maand zwanger. Ik was mentaal net begonnen met het idee dat ik toch echt een kindje wilde en me een beetje verdiept in alle dingen om zwanger worden heen... Ik heb overgewicht en ik las dus overal dat mijn vruchtbaarheid daardoor minder was. Dus ik had echt niet verwacht dat ik dus zo snel zwanger zou zijn. Ik moest er ook wel erg aan wennen... Maar natuurlijk enorm blij. En dankbaar, want ik zie inderdaad om me heen dat er zoveel mensen tegen problemen oplopen...

Ik ben nu bijna 20 weken en ik ben al zo blij dat we zover zijn, die eerste paar weken was ik nog zo bezig met het feit dat ik zwanger ben en wat dat voor gevolgen had, samen met die onzekerheid en de kwaaltjes vond ik het allemaal wel erg heftig.

Terug
Bovenaan