''Te'' snel zwanger

Hoi,

Mijn zoontje is nu 7 maanden en ik ga voor een tweede,al een paar maanden overigens,ik heb alleen   altijd spanning als ik test haha.
geniet van je zwangerschap.

groetjes nice

Hallo!
Hier nog iemand die zeer snel zwanger was!
Mijn man en ik besloten in december voor 't echie' te gaan, 18 december was mijn laatste menstruatie, 15 januari had ik een positieve test in handen!
Wij prijzen ons zeer gelukkig dat het zo snel heeft mogen lukken! Inmiddels heb ik al zo veel nare ervaringen gehoord!
Ik wens iedereen heel veel succes bij de zwangerschap en geniet ervan, net als wij!
Groetjes Jorike

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, dan hebben we dat gehad.

Maar nu moet ik toch echt even kwijt dat ik  jouw "gezeur"  echt niet kan uitstaan. Je hebt echt geen idee hoeveel mensen je hiermee kwetst. Had je dan liever gehad dat je na een paar jaar 3 x in de week in de stijgbeugels van de gynacoloog hing?
Geloof me, je beseft nog maar half hoeveel geluk je hebt.

Mensen die niet, of moeilijk zwanger raken, die hebben recht om te klagen.
Iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening geven, maar ik weet zeker dat vele het met mij eens zullen zijn.

Geniet nou maar van dat wondertje in je buik, tis je absoluut gegunt, maar ga alsjeblieft niet lopen klagen dat het zo snel is gegaan.

Ik ben het eens met mijn voorganger. Wees dankbaar dat het zo snel gelukt is. Nu mag ik zelf niet klagen. Bij mijn 1e zwanger na 7 maanden en bij mijn tweede na 5 maanden. Maar het leven van steeds twee weken wachten is niet leuk hoor. Ongesteld dan oven 2 weken een eisprong, dan twee wachten zou het dan nu....Nee weer ongesteld weer 2 weken wachten...........enz.
En dan heb ik nog het geluk dat het zo spontaan binnen een jaar gelukt is, bij de 2e binnen een half jaar zelfs. De medische molen lijkt me helemaal geen pretjes.
Dus wees dankbaar en blij en geniet. Je hebt nog maanden de tijd om te wennen aan het feit dat er een baby komt.

We hebben een zoontje van 1,5 en ben nu 23 weken zwanger van zijn broertje en allebei de keren was het meteen raak.. en ik kan alleen maar blij blij blij en gelukkig zijn dat het zo is gegaan.. maak het genoeg mee om me heen het verdriet maand na maand en voel me dan juist een beetje schuldig dat wij weer helemaal in de 7de hemel zijn ...
gun het iedereen

dag damens

ik kan mij voorstellen dat jullie hierover een beetje pissig worden,maar dat geeft niet het recht om zo te reageren!!!!!

Ze vraagt iets en dat kan ik mij voorstellen ik vind het ook iets te snel bij mezelf maar ben er ontzettend blij mee en dat zegt zij ook in haar tweede berichtje!

je mag je mening geven maar wel in het normale!

Laten we het gezellig houden met ze alle er is al zoveel leed en stress op de wereld!!!!!

groetjes babyboom

Ik verbaas mij eerlijk gezegd ook een beetje over de toon waarop er wordt gereageerd op Lynny's vraag. Je hoeft niet te reageren hoor, en als je dat wel doet, dan kan dat toch op een normale manier??

Ik denk dat de pijn en teleurstelling die iemand te verwerken krijgt die maar niet zwanger wordt en uiteindelijk in het medische circuit belandt, niet te bevatten is voor iemand bij wie het in 1 keer meteen raak is.

En ik denk dat veel vrouwen bij wie het meteen raak is, een beetje overvallen worden hierdoor. Want iedereen houdt er rekening mee dat het wel een tijdje kan gaan duren.

Ik vind het nogal respectloos om iemands gevoelens af en te doen als 'gezeur',
Jammer dat het plaatsen van berichten in de anonimiteit dit soort gedrag met zich meebrengt

Tja,

Ik ben het met mama van Delani eens, wees blij dat het zo snel gelukt is!
Na een aantal maanden is die stress die je elk tweede deel van je cyclus hebt echt niet lollig meer hoor! Ga lekker genieten van je zwangerschap!

Ennuh, laura, dat "gezeur" waar mama van Delani het over heeft staat al tussen haakjes dus ik denk niet dat je daar zo vreselijk zwaar aan moet tillen.........dit soort berichtjes levert nou eenmaal twee soorten van reacties op, en daar is dit dus weer een mooi voorbeeld van. Ik denk niet dat het te maken heeft met het anoniem reageren op berichtjes.
Dit soort mededelingen roepen nou eenmaal vraagtekens op bij meiden die al heel lang bezig zijn of er heel lang over gedaan hebben, en ik denk dat het goed is dat beide partijen daarop reageren.............voor de andere meiden is het namelijk ook goed om te zien dat het ook anders kan dan binnen een keer sex klaar zijn.............

Hoe dan ook, geniet allemaal van jullie zwangerschap en/of jullie moederschap,

Groetjes Rimke
16+5 weken

Terug
Bovenaan