't jochie heeft hoge koorts

Beterschap met hem hoor. Er is niks erger dan je kindje wat ziek is. Ik hoop voor je dat hij snel wat opgeknapt is.

Sterkte met hem!!

Gr. Natasja mv Jamie

Gelukkig lijkt hij er zelf weinig last van te hebben. Gewoon genoeg laten drinken en natuurlijk temperatuur in de gaten houden. Maar dat wist je zelf ook wel.
Kan ik alleen nog maar beterschap wensen...dus bij deze!

Ellen mv Julian

Aah...ja, hij is echt zielig  hoor! Ligt-ie nu lekker te slapen?

Ja gelukkig wel, maar hij kreunt wel af en toe in z'n slaap. Hij voelt erg warm en ik zou toch zweren dat ik hem (via de babyfoon) net in zijn slaap heb horen praten....

Hoi,
Hoe is het nu? Heeft ie goed geslapen vannacht???
En is de koorts al wat minder?

Groetjes,
mv tijs

Hè, hij is inderdaad erg zielig, dat koppie op de foto!
Hoe gaat het nu met je mannetje? Hoop dat hij wat opgeknapt is!

Groetjes Fennie en Jente

Nou, de koorts lijkt gelukkig iets te zakken. Vanmiddag zelfs een keer 37.6 maar dat was van korte duur, want vanavond was het alweer 38.6 dus nog niet helemaal beter. Nog geen vlekjes te zien trouwens. Ik weet niet of ze al zo snel komen, misschien duurt het ook wel een dag efzo. Gelukkig slaapt en drinkt hij goed. Vandaag ginghet eten weer wat minder, maar dat is ook niet zo belangrijk als het drinken. Hij blijft er zelf aardig vrolijk onder. Je ziet alleen aan z'n snoetje dat hij niet helemaal fit is. Beetje bleek, rode wangen, hangende wateroogjes en hij struikelt over z'n eigen benen (terwijl hij al heel goed kon lopen).
We zien morgen wel weer verder. Gelukkig ben ik overdag vrij (ik ga de nachtdienst in), dus ik hoef hem gelukkig niet weg te brengen. Hij kan nog lekker een dagje thuis blijven.
Hij ligt nu net op bed. En volgens mij slaapt hij ook al. Hij was hartstikke moe.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan