't jochie heeft hoge koorts

Beterschap voor je ventje.
Nog lekker even vertroetelen morgen en hopelijk knapt hij dan weer helemaal op.

Groetjes
Geeske & Wieteke

Jeetje, hoop dat het inderdaad morgen wat beter gaat.
Fijn dat hij blijft drinken is inderdaad erg belangrijk met koorts.
Sterkte vannacht

groetjes Pas

Hi,

Hij kijkt inderdaad zielig uit zijn oogjes. Beterschap!

Ons kleine mannetje is sinds vrijdag ook ziek. Met hoge (hoogste was 40,5) koorts, niet willen eten en drinken. We hebben hem vanmiddag met een spuitje water gegeven, omdat hij al ruim 18 uur niets meer had gegeten of gedronken. Dit leek te werken.
Hij zit nu gezellig bij papa op bed, maar zometeen moet hij toch echt in zijn eigen bedje gaan slapen, want wij willen ook graag goed slapen vannacht.

Wij denken ook aan de zesde ziekte. Weet iemand wanneer de rode vlekjes dan komen?

Jullie nog veel beterschap.

Gr. Charlotte

Bij de zesde ziekte is het volgens mij zo: eerst 3 tot 5 dagen koorts met hoge pieken tegen de 40 graden of er zelfs overheen. De koorts zakt dan ineens snel en dan komen de vlekjes.

Tygo zijn koorts heeft vanaf vandaag de banaming "verhoging" gekregen, want hij heeft niet weer boven de 39.0 gehad. Tcoh nog geen vlekjes hier. Misschien morgen.

Charlotte, ook jij beterschap hoor!!! Tis niet leuk, zo'n ziek kindje. Wat goed van je dat je geprobeerd hebt om vocht toe te dienen met een spuitje. Dan krijgen ze tenminste toch ìets binnen hè?

Groetjes happyM.

Hoe gaat het met het arme mannetje vanmorgen? Heb je al vlekjes kunnen ontdekken?
Van harte beterschap!
Groetjes mv Thom

nee nog niet echt. Vanmorgen had hij 38.5 en ik heb de HA maar eens gebeld. Niet voor een afspraak, maar gewoon dat ze ervan weten en voor eventueel telefonisch advies. De assistente dacht na mijn verhaal te hebben gehoord ook aan de zesde ziekte, maar als de koorts morgen nog niet weg is en er nog geen vlekjes zijn, moet ik even langs komen, want dan kan er ook een ander virus achter zitten. Lekker handig, want deze mamma zit in de nachtdienst en slaapt dus morgen overdag. Tygo is dan bij vrienden van ons, die passen op. Nou ik geef de thermometer mee en als hij daar nog koorts heeft, moeten ze me maar (wakker) bellen, en ga ik alsnog wel met hem heen.

Toen ik hemvanmiddag naar bed bracht en zijn lijfje eens aan een grondig onderzoek onderwierp zag ik op zijn buik en rug wel hier en daar een donkerroze stipje, maar ze zijn op één hand te tellen. Niet echt schokkend dus. Ik hoop dat het er vanmiddag meer zijn, dan is er duidelijkheid.

Ik laat het wel even weten. En bedankt voor de bezorgdheid hihi
Groetjes happyM.

Nou nou Tygo, ze hebben je wel goed te pakken. Word maar snel weer beter!!!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Terug
Bovenaan