't jochie heeft hoge koorts

Nou, vanmiddag toch maar even naar de HA geweest. Hij werd nmelijk wakker et 39.1 en ik vond het daarom welletjes.
Heeft meneertje een dubbele oorontsteking... HA zei dat als een oorontsteking acuut komt opzetten en ineens heel heftig is, dat ze er dan ontzettend last van kunnen hebben, maar bij Tygo "sluimert" hij wat. Ha dacht dus verder aan een virus, aangezien zijn amandelen ook iets opgezet waren.
We wachten af of het over gaat. Paracetamol moet genoeg zijn volgens HA
Groetjes happyM.

Nou dan heeft je kereltje het flink te pakken..
Oorpijn, een van de vervelendste dingen.
Chloë heeft er ook veel last van gehad..

heel veel beterschap!

groetjes pally

Goed, het laatste nieuws dan maar. Gisteren had Tygo ineens geen koorts meer en omdat ik in de nachtdienst zit en hij naar de oppas moest, was ik toch wel wat opgelucht. Toen hij gistermiddag thuis kwam zei hubbie: zijn gezicht ziet wel wat "bont", maar geen duidelijke vlekjes. Ik even stiekem onder zijn romper kijken en JA HOOR.... helemaal bont van de vlekjes op zijn buik, borst en rug, ook op z'n piemel zitten vlekjes, de arme ziel. Ik heb er al een foto van gemaakt (nee, niet van z'n piemel), maar aangezien ik momenteel illegaal aan het forummen ben op het werk, kan ik de foto nog niet showen hier. Als ik vanmiddag wakker ben en de tijd heb, zal ik hem snel ff plaatsen.

Voor nu allemaal lekker slapen (doe ik straks lekker wel) en oogjes dicht en snaveltjes toe!!!

Greetzzzz vanuit een donkere nacht in verpleeghuis Weidesteyn te Hoogeveen... pffff saai en rustig hier....
happyM

Heel veel beterschap! Als er vlekjes komen is het ergste al vaak achter de rug! Maar   voor het geval dat: nog even extra knuffelen!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

aahh mannetje hopelijk ben je snel weer helemaal beter.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Tess

Terug
Bovenaan