't Kletshoekje...

Nou vind het weleens tijd worden dat er eens een gezellig kletshoekje bijkomt..
Waar je ff lekker kunt relaxen en over het weer, kindjes en van alles en nog wat kan praten..

Nou zal me ffies int kort voorstellen,..

Ben Maaike, word over 3 weekjes 20..
Ik woon in Vlissingen (Zeeland) en daar woon ik sinds een jaartje met mijn vriend samen. We hebben een appartementje gekocht, wat niet overdreven groot is, maar groot genoeg om een kleine onder te brengen.

Ik loop 36 uur per week stage op een basisschool bij mij in de buurt waar ik leer voor secretarieel medewerkster, buitenom mijn stage werk ik nog 8 uur (of meer) bij de Albert Heijn en daar zit ik achter de kassa. Het is de bedoeling dat ik na de zomer daar ook ga afsluiten, informatie balie ga draaien en alles wat erbij hoort. Verder zit ik nog op school, moet nog 2 maandjes en dan ben ik eindelijk klaar en kan ik gaan werken.. Heb van de week net gesolliciteerd bij een uitvaartcentrum, voor 12 uurtjes per week en ze vroegen iemand voor de administratie, dus komt mooi uit! Als ik daar word aangenomen werk ik de overige uren, totdat ik bij de 40 uur kom bij de Albert Heijn..

Verder willen mijn vriend en ik in Juli (als dit kan i.v.m. mijn geplande operatie) stoppen met de pil, een keertje normaal ongesteld worden, en dan voort echie gaan!!! Echt supperrrr spannend!

Nou hoop dat er meer meiden zijn die lekker komen kletsen!!!

Liefs, Maaike.

Ja leuk, kletshoekje. Daar staan wij vrouwen immers om bekend...

Ik ben Ukkie26, woon in Noord-Holland (houd het wat algemeen, je weet maar nooit wie hier rondhangt...). Ben al bijna 5 jaar getrouwd.
Werk full-time bij de Belastingdienst en studeer fiscaal recht (bijna klaar!). En ja: een groot deel van de vooroordelen over ambtenaren klopt! Maar: ik heb GEEN geitenwollen sokken in sandalen aan! En ook geen wollen spencer met een iets te korte bruine broek eronder!

Maargoed...mijn man en ik zijn afgelopen januari met de pil gestopt, en zijn deze maand voor het eggie gegaan! Spannend! NOD is rond 4 mei...

Kletsen jullie mee?

Ukkie26

Hoi Maaike
Daar ben ik wel voor te porren. Ik zou me ook even voorstellen ben Sharine ben 29 jaar woon in de omgeving van Zwolle. Ben bijna 7 jaar getrouwd en hebben 2 kinderen een zoontje van bijna 4 en een dochter van 18 maanden. Mijn zoon is geboren met dubbele hazenlip (schisis) en mijn dochter heeft een heupafwijking gehad maar dat is nu gelukkig weer goed. Ben fultime moeder gestopt omdat wij een boerderij hebben en moeilijk oppas konden krijgen i.v.m dat ik werkte in de zorg en moest veel onregelmatige uren werken. Ik geniet volop van mijn kinderen. Wij zijn nu bezig voor een derde kleine. We zien wel wanneer dit gebeurd.
Ik moest vandaag mijn NOD dag hebben en er is nog niks gebeurd dus ik wacht nog rustig paar dagen voordat ik weer een test doe.

Groet Sharine

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2007 19:30:15'));

Heeey Ukkie,

Haha ja we staan als dames inderdaad bekend als lekkere kletstantes hihi...

Snap  je je woonplaats wat algemener houd, er hoeft maar 1 gek rond te lopen, maar ja met alleen de woonplaats kunnen ze ook niet echt gek veel he?!
Zozo alweer bijna 5 jaar getrouwd,.. ik ben nog niet getrouwd, maar zijn alwel 3 jaar bij elkaar, wat opzich ook wel redelijk lang al is..  

Zozo dit is een spannende tijd voor je dan nu.. nou ik hoop voor je dat je ongi niet komt, en dat het snel   raak is..  

tot  horens

Hey Maaike1987,

En dan zeggen ze dat vrouwen niet met computers overweg kunnen! En ondertussen kletsen we wt af! Pff...

Omdat mijn man en ik niemand verteld hebben dat we proberen zwanger te raken, zou ik het jammer vinden als iemand mij hier zou 'herkennen': het is ons geheimpje en dat wil ik voorlopig zo houden.

Wij zijn in september 8 jaar bij elkaar, van de zomer 5 jaar getrouwd. Jong getrouwd, vanwege ons geloof (christen), dus wilden we geen sex voor het huwelijk dus...dan maar trouwen (hihi).

Is inderdaad een spannende tijd! Ik wacht (rustig?!, althans dat probeer ik) af.

Tot klets's,

Ukkie26

hi

inderdaad een goed idee. Het kletshoekje!!
Ik ben Corine en kom uit de hoek van Utrecht. Ben 24 jaar oud en woon nu ongeveer 2 jaar samen met mijn vriend (=25)
We zijn net verhuisd van een app naar een eensgezinswoning en we hebben in februari afgesproken te stoppen met de pil.
Voor zover nog heeft nog geen zwangerschapstest ons positief bevonden dus we blijven proberen en klussen, alleen ben ik van nature een ontzettend ongeduldig persoon dus dit ik word hiermee flink op de proef gesteld.

groetjes happybee

Goed idee zo'n kletshoekje.

Ik ben 25 jaar, woon in de provincie utrecht. Ik werk als activiteitenbegeleidster met mensen met een ernstig meervoudige beperking.

Ben afgelopen oktober getrouwd met mijn prins op het witte paard. We wonen 2,5 jaar samen en kennen elkaar 7,5 jaar.

Half april ben ik gestopt met de pil en gaan we voor het eggie voor ons eerste wondertje.

Ook wij hebben bijna niemand verteld dat ik gestopt ben. Eigenlijk alleen twee goede vrienden. Verder niet. Vind het ook veel leuker om het straks te mogen vertellen en dat het ook echt als een verassing komt, en niet dat ze het eigenlijk al verwachten. Houd ook naar iedereen vol, dat we wel een kinderwens hebben, maar er nu nog niet mee bezig zijn. Het komt wel.

Hoop lekker veel te kunnen kletsen met iedereen hier. En hoop gelijktijdig ook van niet, want dat zou betekenen dat onze wensen in vervulling gaan en de wondertjes in aantocht zijn.

iedereen veel succes met het niet te veel bezig zijn met zwanger worden (als dit mogelijk is).

liefs wanda

Zo wat een reacties alweer,.. ben ffies een half uurtje weg geweest en heb nu alweer genoeg te lezen hihi..

Ik wil het inderdaad voorlopig ook wel ffies voor ons tweetjes houden, buitenom jullie natuurlijk, maar mijn ouders weten wel dat we graag kindjes willen en dat we toch wel na de zomer gaan proberen, maar ja met ouders ligt het tochal anders als met vrienden..

Nou tot kletse,

Liefs, Maaike.

Terug
Bovenaan