't Kletshoekje...

Hai Sharine,

Wat erg voor je kindjes dat je ene kindje een hazenlipje heeft en de andere een heupafwijking, maar gelukkig gaat het nual stukken beter! Vrienden van mijn zwager hebben ook net een kindje gekregen met een hazenlipje, maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel..

Goh een eigen boerderij, das wel gaaf.. Mijn vriend en ik willen graag een boerderijtje kopen en dan een dierenpension beginnen maar ja das voorlopig alleen nog maar een wens hihi..

Nou ik hoop van harte dat je ongi weg blijft en dat je snel mag genieten van je 3e zwangerschap!!!

Liefs, Maaike

Haay Ukkie,

Haha ja mannen denken altijd dat alleen zij overweg kunnen met computers maar dat is toch echt niet zo hr, anders zouden we het nooit zo gezellig hebben hihi..

Ja ik snap wel dat je dan liever niet hebt dat iemand je hier herkent, want anders ist inderdaad tegen de tijd dat je zwanger bent al geen verrassing meer, zou zonde zijn..

Jong trouwen heeft ook zijn voordelen hoor, en inderdaad als het vanwege je geloof is, ist toch ook geen probleem,  heb er overigens wel respect voor dat je je dan toch aan je geloof hebt gehouden ookal kan de nood af en toe hoog zijn hihi, en dan is trouwen inderdaad de ideale oplossing..
Wij hebben dit dan niet, maar we willen ook wel ontzettend graag trouwen, maar ja tegenwoordig is dit schreeuwend duur, dus we sparen eerst ff een paar jaartjes en dan een super leuk feest erbij, want tenslotte trouw je maar 1 keer in je leven als het goed is.

Rustig afwachten?? Ja dat ken ik haha, ik ben nog niet eens bezig, en ben nual bezig met alles wat met baby's te maken heeft, laat staan alst eenmaal zover is,..

Nou succes met alles en hoop dat het snel raak is..

Tot horens,
Liefs, Maaike xxxx

Hoi   Meiden,

Ik ben kraamverzorgster en 27 jaar oud woon in een klein dorpje waar iedereen elkaar kent dus zeg liever niet waar!

mijn vriend en ik zijn 4 jaar bij elkaar en wonen ook 4 jaar samen! ha ha!
Zijn deze maand voor het eggie gegaan en ben al in augustus 2006 gestopt met de pil!
we gaan nu voor ons eerste wondertje!

veel liefs KV

Heey kraamverzorgster,

Ik snap precies wat je bedoelt met een klein dorpje, heb zelf jarenlang op een dorp gewoond en inderdaad wat je zegt iedereen kent elkaar daar, dus snap waarom je liever niet zegt waar je precies woont..

Maar doe je goed zeg, 4 jaar samen en 4 jaar samenwonen, hihi.. ach alst maar goed gaat he!?

Leuk dat jullie ookal bezig zijn,.. hoop dat je snel mag genieten van je zwangerschap!!

Liefs, Maaike

Moeten jullie morgen weer allemaal werken??
Ik wel, begin morgenochtend om half 9 ofzo (moet er tussen 8 en 9 zijn, dus kan mijn tijd lekker zelf indelen) en ik ben dan om half 1 weer lekker vrij.

Heb al een aantal weken last van een hevige verkoudheid, dus nar de ha geweest vorige week, bleek dat ik voorhoofdholtesontsteking, bijholteontsteking te hebben en ook nog oververmoeid te zijn, dus doe het nu ffies een beetje rustig aan. Nu nog maar 2 daagjes werken en dan heb ik lekker vakantie, das wel een voordeel als je op een basisschool werkt hoor, dan heb je natuurlijk alle vakanties..

Verder heb ik eigenlijk nog niet echt veel plannen voor morgen. Ik moet alleen om 3 uur ffies naar de tandarts toe, en voor de rest lekker de hele middag relaxen, en het forum lekker volgen hihi..

Nou iedereen die moet werken morgen, werkse,.. Ik ga nog ff een douchje nemen en daarna kruip ik mijn mandje weer in!

Liefs, Maaike.

Hallo meiden,

Gezellig zo’n hoekje. . . . Ik ben 28 jaar, mijn vriend 32. We zijn in november alweer 10 jaar samen. We willen al 4 jaar aan kinderen beginnen, maar hebben dit uitgesteld omdat we het belangrijk vonden dat tenminste een van ons beide een opleiding afgerond had. Hierna nog gewacht omdat we spoedig moesten verhuizen. Tijdens het verven etc heb ik mijn arm geblesseerd en heb sinds mei thuis gezeten wachtend op verbetering van mijn arm. Gelukkig gaat het eindelijk weer redelijk goed. Ik ben dus in juli 2005 afgestudeerd en werk eindelijk sinds 3,5 weken bij een verzekeringsmaatschappij hier lekker vlakbij. 25 min met de auto. Het is een leuke parttime baan en net goed om alvast te sparen voor een klein wondertje. Het huis hebben we nu al. We hebben ook niemand verteld dat we bezig zijn en zeggen tegen iedereen dat de extra kamer een logeerkamer is, ondanks het feit dat hij knal groen is. Hihi. We vinden hem zelf erg mooi.

Ergens tussen vrijdag en maandag moet ik mijn eisprong zijn en natuurlijk daarna weer 2 spannende weken. Ik slik sinds 5 december geen pil meer en we zitten in ronde 5.

Tot kletsen.

Groetjes,

Sara

OH ja, ik woon in Noord Holland

Hoi Maaike

Ja ik geniet volop van het boerderij leven. Wij hebben namelijk melkkoeien. Voordat ik mijn man ontmoete moest ik niks van boeren weten. Vond het namelijk verschrikkelijk. Ik kreeg verkering en hij zij naar een poostje ga maar eens mee koeien melken. Gedaan en sinds die tijd ben ik er niet weg te slaan. Een aantal keren per week melk ik en past hij op de kids en brengt ze  naar bed  (vind hij ook leuk). Ik kom zelf uit het dorp en ben best een angsthaas dus toen we op de boerderij kwamen moest ik wel een beetje wennen. Maar nu zou ik niet meer terug willen. Als jullie ooit de kans kunnen krijgen om een huisje buitenaf te kopen, moet je het wel doen. Het is zo heerlijk die rust, en de dieren om je heen.

Groet Sharine

Hoi Maaike

Ja ik geniet volop van het boerderij leven. Wij hebben namelijk melkkoeien. Voordat ik mijn man ontmoete moest ik niks van boeren weten. Vond het namelijk verschrikkelijk. Ik kreeg verkering en hij zij naar een poostje ga maar eens mee koeien melken. Gedaan en sinds die tijd ben ik er niet weg te slaan. Een aantal keren per week melk ik en past hij op de kids en brengt ze  naar bed  (vind hij ook leuk). Ik kom zelf uit het dorp en ben best een angsthaas dus toen we op de boerderij kwamen moest ik wel een beetje wennen. Maar nu zou ik niet meer terug willen. Als jullie ooit de kans kunnen krijgen om een huisje buitenaf te kopen, moet je het wel doen. Het is zo heerlijk die rust, en de dieren om je heen.

Groet Sharine

Terug
Bovenaan