Haay Ukkie,
Haha ja mannen denken altijd dat alleen zij overweg kunnen met computers maar dat is toch echt niet zo hr, anders zouden we het nooit zo gezellig hebben hihi..
Ja ik snap wel dat je dan liever niet hebt dat iemand je hier herkent, want anders ist inderdaad tegen de tijd dat je zwanger bent al geen verrassing meer, zou zonde zijn..
Jong trouwen heeft ook zijn voordelen hoor, en inderdaad als het vanwege je geloof is, ist toch ook geen probleem, heb er overigens wel respect voor dat je je dan toch aan je geloof hebt gehouden ookal kan de nood af en toe hoog zijn hihi, en dan is trouwen inderdaad de ideale oplossing..
Wij hebben dit dan niet, maar we willen ook wel ontzettend graag trouwen, maar ja tegenwoordig is dit schreeuwend duur, dus we sparen eerst ff een paar jaartjes en dan een super leuk feest erbij, want tenslotte trouw je maar 1 keer in je leven als het goed is.
Rustig afwachten?? Ja dat ken ik haha, ik ben nog niet eens bezig, en ben nual bezig met alles wat met baby's te maken heeft, laat staan alst eenmaal zover is,..
Nou succes met alles en hoop dat het snel raak is..
Tot horens,
Liefs, Maaike xxxx