't Kletshoekje...

Hoi meiden,
Ik zit nog steeds in de troep. De hebben deze week zelfs meer troep gemaakt dan vorige week. Hahahaha. Maar beetje bij beetje worden dingen afgerond. Deze week moet het gewoon af te ronden zijn. Er dan kunnen we lekker weer verder. We hebben inmiddels een nieuwe 2e hand bank. Een vriend ging verhuizen en wou hem bij ons in de tuin plaatsten voor grof vuil. Dat werd dus onze huiskamer en onze bank staat nu in de tuin. Hahaha. Deze bank heeft lekker geen kuilen. :)
Dus steeds kleine stapjes en voor we het weten is ons paleisje af. Gelukkig zitten we in een redelijke kamer dus dat klussen voor mijn ei dit weekend gaat prima. Hahahaha :)

Nu alleen nog hopen op een positieve test over 2 weken.

Iedereen nog een prettig weekend en veel plezier.

Liefs,

Sara

Hallo meiden!

Hey Sara dat zou een opluchting zijn wanneer alles is afgerond! Lekker alles weer op zijn eigen plek en geen troep meer!

Mijn ei is geweest dit weeken en we hebben flink geklust, dus nu is het weer afwachten tot aan mijn NOD! Een spannende periode begint weer!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,
Het is alweer bijna weekend!!! Iemand nog leuke plannen?

Hoi Yvonne,deze week is er jammer genoeg bijna niks meer aan ons huis gedaan. Sterker nog, ze zijn al aan de volgende straat begonnen. Volgens mij zijn ze enigszins de kluts kwijt bij dat aannemers bedrijf. Hahaha.
Volgens hun lijst moeten ze nu alleen nog hele kleine dingen, zoals deuren bijstellen, gipsplaten plaatsen en wat dingen buitenshuis. We kunnen dus na 3 weken eindelijk echt weer gaan opruimen en schoonmaken. Morgen ga ik ook bij de bouwmarkt kijken wat voor verf we nodig hebben om op het plastic van de raamkozijnen te verven. Dan kunnen de gordijnen eindelijk weer opgehangen worden en kunnen we ook eindelijk ongegeneerd op de bank kunnen liggen tv kijken.

Van het weekend had ik het wel ff niet meer. Kreeg er zelfs een huilbui van. Gelukkig voel ik me vandaag al weer 100% beter.

Van het weekend ook mijn ei gehad. Flink geklust natuurlijk!!! Ik heb al vanaf zondag pijnlijke borsten en zeer gevoelige tepels. Heb ook nog steeds steekjes in mijn buik. Oh oh oh, wat is het weer superspannend!!!

Hoeveel moet je temp stijgen om aan te geven dat je een ei gehad heb? Mijn temp was do: 36,1 vr: 36,1 za: 36,1 zo: 36,4 ma: 36,1 di: 36,5 wo: 36,4 en do: 36,1. Volgens mijn speeksel-ovutest was dat zaterdag of zondag. Nu maar afwachten tot mijn nod rond de 16e.

Liefs,

Sara

Hey Sara

Wat een gedoe zeg met de bouw! Nou maar hopen dat ze weer een helder moment krijgen en het afmaken. Ik kan me voorstellen dat je er aan toe bent om weer lekker op de bank te hangen. Maar als het eenmaal af is dan ben je ook voor een tijd klaar ermee. Dat scheelt ook een hoop!

Ja, dan hebben wij ons ei tegelijk gehad! Grappig zeg! Ik hoop ook echt dat het raak is! Het afwachten is weer vervelend, ben errug ongeduldig!! Haha, maar het is niet anders.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan