Hallo meiden,
Het is alweer bijna weekend!!! Iemand nog leuke plannen?
Hoi Yvonne,deze week is er jammer genoeg bijna niks meer aan ons huis gedaan. Sterker nog, ze zijn al aan de volgende straat begonnen. Volgens mij zijn ze enigszins de kluts kwijt bij dat aannemers bedrijf. Hahaha.
Volgens hun lijst moeten ze nu alleen nog hele kleine dingen, zoals deuren bijstellen, gipsplaten plaatsen en wat dingen buitenshuis. We kunnen dus na 3 weken eindelijk echt weer gaan opruimen en schoonmaken. Morgen ga ik ook bij de bouwmarkt kijken wat voor verf we nodig hebben om op het plastic van de raamkozijnen te verven. Dan kunnen de gordijnen eindelijk weer opgehangen worden en kunnen we ook eindelijk ongegeneerd op de bank kunnen liggen tv kijken.
Van het weekend had ik het wel ff niet meer. Kreeg er zelfs een huilbui van. Gelukkig voel ik me vandaag al weer 100% beter.
Van het weekend ook mijn ei gehad. Flink geklust natuurlijk!!! Ik heb al vanaf zondag pijnlijke borsten en zeer gevoelige tepels. Heb ook nog steeds steekjes in mijn buik. Oh oh oh, wat is het weer superspannend!!!
Hoeveel moet je temp stijgen om aan te geven dat je een ei gehad heb? Mijn temp was do: 36,1 vr: 36,1 za: 36,1 zo: 36,4 ma: 36,1 di: 36,5 wo: 36,4 en do: 36,1. Volgens mijn speeksel-ovutest was dat zaterdag of zondag. Nu maar afwachten tot mijn nod rond de 16e.
Liefs,
Sara