't Kletshoekje...

Hallo allemaal,

Ik ben belinda ik ben 23 jaar en ben 1 jaar getrouwd
waarvan al 9 jaar samen en 5 jaar samen woon.
Dat is heel wat he!!!Wij zijn vorige jaar bevallen van een
hele mooie dochter Marissa na een voorspoedige zwangerschap
en bevalling ze was er met 9 uurtjes en ze was wel ruim 8 pond en 52 cm.
We gaan in sept voor ons tweede wonder.Bij ons weet ook niemand
het dat wij aan een 2e gaan beginnen.Ik ben fultime moeder en dat
bevalt me prima zo ik mis me werk wel een beetje maar we vinden
het opvoeden belangrijker.O ja en ik woon in gelderland.
Wel een leuk idee zo'n kletshoekje.

Nou we spreken elkaar.
Groetjes Belinda mv Marissa 11 en half mnd

Wat een leuk idee!

Ik ben Mamaloe, ben 29 jaar oud/jong en woon in het Noorden van het land. In de buurt van Groningen in een erg klein dorpje dus ik ga nu ff niet melden waar ;-)
Ben bijna 6 jaar getrouwd, 8 jaar samen met mn kereltje. We hebben een zoontje van 4 en een zoontje van 2 jaar en nu willen we voor de derde gaan.
In augustus zijn we begonnen met klussen.
Schiet nog niet zo hard op ivm PCOS maar goed, daar heb ik nu pillen voor en ben alweer terug op 29 dagen!!! (en dat was eerst dik in de 40 dagen).
Ik werk niet meer voor een baas maar thuis. We hebben een eigen bedrijf waarin ik dus meehelp en mn eigen tijd lekker kan indelen.
Werkte altijd als administratief medewerkster en dat doe ik nu dus ook nog.
Kortom, ben tiepmiep ;-).

Groetjes mamaloe

(NOD=8/9 mei ongeveer als ik het goed heb)

Mijn vriend en ik zullen ook zeker een huisje buitenaf kopen als we daar de kans voor krijgen, maar hier liggen ze niet echt voor het oprapen,..

Gohh wat typisch dat je eerst niks van boeren af moest weten, en dat je nu niets anders meer wilt dan op een boerderij wonen,..

Nou, ben alweer op mijn werk, lekker saai zoals altijd.. ik had verteld dat ik op een baisschool stage liep he? nou het is hier altijd zooo lekker druk dat ik meestal de hele ochtend maar een beetje zit te surfen opt internet, in dit geval is dat niet zo erg, nu vermaak ik me wel, maar ja over het algemeen duurt de dag dan lang..

Werkse allemaal voor degene die moeten werken vandaag en tot horens!

Liefs, Maaike

Hayy mamaloe,

Nou hier nog een tiepmiep, en dan de mannen maar zeggen dat we geen verstand van computers hebben he?! hiih.. Ik   denk er gelukkig niet alleen zo over, haha.

Goohhh wat leuk dat je alweer voor je 3e bezig bent, hoop dat je er niet al te lang op hoeft te wachten.

Ik weet momenteel mijn cyclus nog niet, ben nog aan de pil, maar stop na de vakantie, dus ik ben reuze benieuwd hoe het mijn cyclus gesteld is..
Je hebt het over PCOS.. Klinkt misschien beetje achterlijk, maar heb er nog nooit van gehoord, kan je het even uitleggen

Zo dat is daarom wel lekker dat je eigen baas bent, zou ik ook wel willen. Wat voor bedrijf hebben jullie dan?  

Liefs, Maaike.  

quote: maaike1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2007 09:06:29'));

Hayy mamaloe,

Nou hier nog een tiepmiep, en dan de mannen maar zeggen dat we geen verstand van computers hebben he?! hiih.. Ik   denk er gelukkig niet alleen zo over, haha.

Goohhh wat leuk dat je alweer voor je 3e bezig bent, hoop dat je er niet al te lang op hoeft te wachten.

Ik weet momenteel mijn cyclus nog niet, ben nog aan de pil, maar stop na de vakantie, dus ik ben reuze benieuwd hoe het mijn cyclus gesteld is..
Je hebt het over PCOS.. Klinkt misschien beetje achterlijk, maar heb er nog nooit van gehoord, kan je het even uitleggen

Zo dat is daarom wel lekker dat je eigen baas bent, zou ik ook wel willen. Wat voor bedrijf hebben jullie dan?  

Liefs, Maaike.  

Is helemaal niet achterlijk hoor dat je dat niet weet, toen ik zwanger wilde worden van de eerste had ik hier ook nog nooit van gehoord. Ook niet van NOD dagen enzoo hoor.
Kan je wel een heel verhaal typen maar dit is makkelijker
http://nl.msnusers.com/vrouwenmetpco/watispco.msnw

We hebben een bouwbedrijf, ik bouw dus niet maar typ wat in het rond ;-)

Groetjes mamaloe

Hahah okee tiepmiep..

Ik ga zo eens ff die site bekijken.. Toen ik inderdaad voor het eerst op deze site kwam wist ik inderdaad niet wat NOD betekende, inmiddels ben ik al veel te weten gekomen, maar over sommige dingen heb ik toch zoiets, waar hebben ze het over?

Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan