't Kletshoekje...

Ja ik hoop ook dat het snel wat beter gaat. We zullen het wel zien!!

Joeppieee!!! Woensdag mijn laatste pil..
Echt superrr.. We gaan nog niet gelijk van start, maar t eerste begin ister!

Liefs, Maaike

Ja ik hoop ook dat mijn cyclus redelijk snel weer normaal zal zijn.

De bedoeling is eigenlijk dat we pas na de zomer, dus juli/aug voor het echt gaan beginnen. Hangt er echt puur vanaf wanneer de operatie plaatsvind.. Stomme gedoe ook altijd, khad al zwanger kunnen zijn hihi..

Liefs, Maaike

Ja dat is ook zo! Vervelend hoor als je afhankelijk bent van een operatie om te kunnen beginnen !? Heb je al een oproep gekregen met een datum ? Vast niet, volgens mij krijg je die ook pas een week van te voren  of zo  ?! Maar jullie kunnen in ieder geval  alvast oefenen!? Leuk is het om hier te lezen en kletsen he ?

Liefs Yvonne

Haha ja oefenen kunnen we zeker weten alvast! Je kunt het maar niet goed genoeg he!?

Nee ik heb nog geen oproep, die verwacht ik pas eind Juli.. Ze zeiden dat het een wachtlijst van 2 á 3 maanden was, maar t liep nog een beetje meer uit!!!!! Stelletje sukkels daar haha!

Ja inderdaad gezellig hier! Je raakt er echt zooo verslaafd aan hihi!

Liefs, Maaike

Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie?

Maaike, wat vervelend. Ik hoop dat je vriend zich weer snel beter voelt. Wel spannend die operatie. Ik heb zelf een aantal jaar geleden een knieoperatie gehad. Zit je al op fysio of hoeft dat niet?

Yvonne, al RD’s of nogsteeds niks? Spannend!!

Ik heb vandaag voor het eerst sinds vorige week donderdag weer geen buikpijn. Ik had weer een hele rare ongi. Maar 1,5 dag (donderdag en vrijdag ochtend). Daarna niks meer tot een beetje zwart :)-s) zondag ochtend. Daarna weer helemaal geen vloeiing, maar wel een boel buikpijn. Net alsof ik een superspierpijn had, maar dan binnen in mijn buik. Vrijdag en zaterdag was het zelfs pijnlijk om gewoon te lopen.

Verder was het weer een baby-invasie in de supermarkt zaterdag. Zo veel kinderwagens heb ik nog nooit tegelijk in de super gezien. Op weg naar binnen smolt mijn hart. Ik liep langs 2 dames die stonden te praten. De een had een hummeltje in de kinderwagen en het hummeltje van de ander kon net lopen en die liep hobbelend rondjes om de kinderwagen. Toen ik langs kwam, stopte ze, keek me met een grote glimlach aan (met haar toch wel 4 tanden) zwaaide en liep daarna weer verder. Het was zo schattig, het haalde me weer uit mijn dipje. Het gevoel van “kan niet wachten tot ik ook zo’n kleintje heb” kwam weer helemaal terug. Gaf de burger weer moed. :p

Liefs,

Sara

Hoii Sara,

Ik heb 2,5jr geleden mijn enkel gebroken, en dit word de 5de operatie aan diezelfde enkel. 't word een kijkoperatie, maar khad nog geen fysio nodig. Kheb 2 jaar lang iedere week fysio gehad, maar op een gegeven moment hielp dat niet meer!
Nu ist even afwachten hoe snel ik van die operatie herstel, en of fysio ook echt nodig is!
Ik baal alleen wel als een stekker, want wil zooo graag voor t echie gaan!!!

Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan