Hoi dames,
Hoe gaat het met jullie?
Maaike, wat vervelend. Ik hoop dat je vriend zich weer snel beter voelt. Wel spannend die operatie. Ik heb zelf een aantal jaar geleden een knieoperatie gehad. Zit je al op fysio of hoeft dat niet?
Yvonne, al RD’s of nogsteeds niks? Spannend!!
Ik heb vandaag voor het eerst sinds vorige week donderdag weer geen buikpijn. Ik had weer een hele rare ongi. Maar 1,5 dag (donderdag en vrijdag ochtend). Daarna niks meer tot een beetje zwart 🙂-s) zondag ochtend. Daarna weer helemaal geen vloeiing, maar wel een boel buikpijn. Net alsof ik een superspierpijn had, maar dan binnen in mijn buik. Vrijdag en zaterdag was het zelfs pijnlijk om gewoon te lopen.
Verder was het weer een baby-invasie in de supermarkt zaterdag. Zo veel kinderwagens heb ik nog nooit tegelijk in de super gezien. Op weg naar binnen smolt mijn hart. Ik liep langs 2 dames die stonden te praten. De een had een hummeltje in de kinderwagen en het hummeltje van de ander kon net lopen en die liep hobbelend rondjes om de kinderwagen. Toen ik langs kwam, stopte ze, keek me met een grote glimlach aan (met haar toch wel 4 tanden) zwaaide en liep daarna weer verder. Het was zo schattig, het haalde me weer uit mijn dipje. Het gevoel van “kan niet wachten tot ik ook zo’n kleintje heb†kwam weer helemaal terug. Gaf de burger weer moed. 😛
Liefs,
Sara