't Kletshoekje...

Hallo meiden!

De RD  zijn er!!! Vanmorgen werd ik er om 6 uur al wakker van, ik had erg pijnlijke krampen!! Nou ja, dan gaan we gewoon maar weer naar ronde 8. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik heb gister wel gebaald hoor, maar nu ben ik blij toch mijn regelmatige cyclus weer te hebben.

Hey maaike, ik begrijp je ongeduld hoor ! Ik heb dat nu een beetje met zwanger worden. wanneer het nu raak zal zijn. En jij weet natuurlijk ook niet of je direct zwanger zal worden of niet! vervelend hoor!

Hey Lientje, het is jammer, maar we gaan gewoon verder naar ronde 8 en we maken er een leuke klusronde van!!

Liefs Yvonne

Hallo Sara

Nou ik begrijp je precies hoor. Met zo ´n babyinvasie! Lief zijn ze die kleintjes! Ik kan ook niet wachten om een wondertje van ons zelf te krijgen. Maar dan moeten de RD wel eerst weg blijven ggggrrrrhhh!!!!! Nou we hopen op een vruchtbare maand in juni dan maar!! Gelukkig zijn er ook veel zwangeren in mei op dit forum.

Liefs Yvonne

Ohhh wat jammer voor je dat de RD  er zijn!!!!
Nou volgende maand beter!

Ik weet inderdaad ook niet of ik snel zwanger zal zijn, we zien het wel! Hoop van wel natuurlijk, maar dat hoopt iedereen!

Nou meiden ik ga ff eten maken, en ik spreek jullie nog!
Liefs, Maaike

Hoi meiden,

Ik zit op dit moment tussen de troep door het onderhoud dat door de verhuurder uitgevoerd is. Ik had gehoopt dit weekend alles weer te kunnen soppen en opruimen, maar er staan nog steeds potten verf en een ladder in de hal dus ik neem aan dat ze dinsdag nog meer werk moeten doen. Er moeten ook nog zonnepanelen en gipsplaten op zolder geplaatst worden. Pff, we zitten al sinds vorige week zondag alleen maar in de slaapkamer omdat in de andere kamers gewerkt wordt. Maar goed. we wachten al ruim een jaar op dit onderhoud dus die ene extra week in de troep overleven we ook wel. Ben al blij zat dat ze bij ons veel minder hoeven te doen als bij alle andere woningen in de wijk.

Yvonne, vervelend dat de RD’s toch gearriveerd zijn. Succes met ronde 8. Ik heb volgende week mijn ei. Ben deze maand begonnen met de Maybe Baby dus ik hoop dat deze ook aantoont dat ik daadwerkelijk een ei heb.

Nou, ik ga maar eens kijken hoeveel van het gruis mijn stofzuiger aan kan. Dan is alles ten minste een beetje schoon.

Liefs,

Sara

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 14:27:03'));

Hoi meiden,

Ik zit op dit moment tussen de troep door het onderhoud dat door de verhuurder uitgevoerd is. Ik had gehoopt dit weekend alles weer te kunnen soppen en opruimen, maar er staan nog steeds potten verf en een ladder in de hal dus ik neem aan dat ze dinsdag nog meer werk moeten doen. Er moeten ook nog zonnepanelen en gipsplaten op zolder geplaatst worden. Pff, we zitten al sinds vorige week zondag alleen maar in de slaapkamer omdat in de andere kamers gewerkt wordt. Maar goed. we wachten al ruim een jaar op dit onderhoud dus die ene extra week in de troep overleven we ook wel. Ben al blij zat dat ze bij ons veel minder hoeven te doen als bij alle andere woningen in de wijk.

Yvonne, vervelend dat de RD’s toch gearriveerd zijn. Succes met ronde 8. Ik heb volgende week mijn ei. Ben deze maand begonnen met de Maybe Baby dus ik hoop dat deze ook aantoont dat ik daadwerkelijk een ei heb.

Nou, ik ga maar eens kijken hoeveel van het gruis mijn stofzuiger aan kan. Dan is alles ten minste een beetje schoon.

Liefs,

Sara

Hallo Sara,

Wat vervelend als je zo beperkt bent in je doen en laten thuis zeg! Maar ja, je krijgt er wel iets moois voor terug. En als je er al een jaar op gewacht hebt maakt idd. die ene week ook niet meer uit!

Het is idd vervelend van de RD, maar niks aan te doen. Even een paar baaldagen, maar dan weer vol goede moed naar de volgende ronde hoor! Een kijken wat deze ronde ons brengt.

Ik hoop echt dat je je ei hebt volgende week, ik zal voor je duimen! en hoop dat het snel raak is!!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,
Ik ben toch lekker aan het soppen gegaan. Heb zo iets van wat schoon is, is schoon. Mocht het nog wat vies worden, is het toch minimaal omdat ze geen muren of kozijnen meer open hoeven te breken. Hopelijk kunnen we donderdag weer naar onze originele slaapkamer. ;-)

Ja, nog 4 of 5 dagen tot mijn ei. Vind het wel weer spannend, zo’n nieuwe methode zeker omdat hij niet veel gebruikt wordt.

Mijn vriend is over 1,5 uur terug van werk dus nog ff doorwerken en we kunnen weer in de huiskamer op de bank zitten eten. :eek:D

Liefs,

Sara

Hallo meiden!

Hoe gaat het ? Waarschijnlijk vandaag mijn  ei!! Gisteren geklust, eergister niet, dus beter zaad !!! Ik hoop dat het deze ronde raak is, alhoewel ik een vroege ie heb. Misschien heb ik dat iedere ronde gehad? Mijn NOD is 20 juni, met een cyclus van 27 dagen. Nou wordt het weer spannend!

Hey Sara hebben jullie alles weer een beetje klaar? Het scheelt altijd als je  gaat schoonmaken als de ergste klussen al gedaan zijn helemaal! Nou ik hoop dat je weer in je slaapkamer kunt slapen en niet te vergeten klussen!!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan