't Kletshoekje...

Dag Meiden

Hier is alles goed, geniet lekker van het mooie weer. Heb eigenlijk weinig te schrijven. Soms heb je van alles en soms weet je het niet. Hoop dat het mooie weer lang aanblijft al moet ik het wel zeggen dat ik er wel een beetje hoofdpijn van heb gekregen. Kan slecht tegen warmte. Maar we moeten er maar goed van genieten.

Sara klus ze van het weekend en dan hopen we dat we over ongeveer 14 dagen goed nieuws van je krijgen.

Groetjes Sharine

Hey meiden,

Leuk zo'n kletshoekje! Ik zal me eerst even voorstellen, voor ik mee ga kletsen!

Ik ben Anoek, 29 jaar oud en woon in het zuiden van het land (het gezellig brabant).
Ik ben nu een half jaartje getrouwd, woon ruim 3 jaar samen en zijn bijna 11 jaar bij elkaar. Mn mannetje is ook 29 jaar.
Ik werk fulltime op het hoofdkantoor van een bank. Dit bevalt me heel erg goed!
In oktober 2006 ben ik gestopt met de pil, maar meer omdat ik erg veel last had van migraine en stemmingswisselingen. Wilde eens uitproberen of dat door de pil kwam. Ja dus, ha ha. Heb nu nergens meer last van.
Het is de bedoeling dat we ergens mei/ juni voor het eggie voor onze eerste uk  gaan beginnen! Alleen had ik deze maand niet helemaal goed nagedacht over de timing bij het 'klussen', dus zat een kans in dat ik zwanger zou zijn. Mn NOD was gisteren, maar de test was negatief... Helaas. Ondanks dat we er nog niet zo mee bezig waren, hoopte ik natuurlijk dat het wel zo zijn... Nu dus maar wachten op de RD, want dat is er nog niet.
Ik vind het in elk geval fijn om hier te lezen dat ik niet de enige ben die er zo mee bezig is. Voel je je toch niet helemaal een idioot .

Groetjes Anoek

Hoi allemaal,

Ik heb alweer een tijdje niet gereageerd maar komt omdat ik meivakantie heb (werk opeen school dus vandaar) en dan ist veelste mooi weer om binnen te zitten.

Gister lekker geBBQ lekker man!!!
Vandaag lekker met mun hondje en ventje naar het strand toe, maar even genieten van het mooie weer!

Nou dames een fijne dag en tot horens!

Liefs, Maaike.

Dag meiden

Ik dacht laat ik hem maar weer omhoog halen want we zakken een beetje weg.

Meiden hoe is het allemaal,

Met mij goed. heb vandaag een test gedaan omdat ik rare verschijnselen had. Was negatief (had ik ook niet anders gedacht), Aankomend weekend moet ik me ei hebben dus het word van de week flink klussen.

Groet Sharine

Ohh wat jammer dat je test negatief was.. Hmm.. Volgende keer beter dan maar..

Ohh nou lekker vooruitzicht dat je lekker kunt gaan klussen vant weekend, haha, zal zeggen have fun...

Ik heb nu last van de RD dus moet nog ffies wachten, maar ja kan klussen wat ik wil want voort echt zijn we toch nog niet bezig..

Ohh ik kijk de laatste tijd zo weinig opt forum, tis veelste lekker weer en ik heb lekker vakantie dus ja!!

Nou tot horens meiden!
Liefs, Maaike.

Hoi Maaike

Dat komt wel goed deze weekend. We zijn van de week alvast maar begonnen (je weet maar nooit)

Voor jou ook straks na ongi veel klusplezier.
En geniet nog even van je vakantie. Het mooie weer die pakken ze je niet meer af.

Groet Sharine

Neeh inderdaad zo ist maar net..

Wat gaat een weekje toch weer snel voorbij he?! Heb nu 1,5 wk vakantie gehad, maar t lijkt alsof t maar 1 dagje is geweest. Maar ja!!!

Liefs, Maaike.

Hey hallo meiden!

Hoe gaat het ermee vandaag ? Hebben jullie een goed klusweekend gehad ? Ik denk dat ik mijn ei gevoeld heb dit weekend, dus flink geklust. Hopen dat het deze ronde raak is!!!!

Veel liefs Yvonne

Terug
Bovenaan