Hallo Dames,
Tjonge, er is al heel wat afgekletst vandaag...
Sharine, wat leuk 2 kids en een boerderij!!
Mamaloe, vervelend van die PCOS (als ik de afkorting goed heb onthouden), maar wel fijn dat de medicijnen in ieder geval je cyclus wat korter maken, dan hoef je ook niet steeds zo lang te wachten.
Maaike sterkte met het wachten op de operatie.
Meissie_YP nog steeds geen RD’s? Spannend!
Ik kom net van de HA. Ben toch maar ff langs gegaan om te kijken of ik het wel goed aanpak aangezien ik sinds 1,5 jaar allergisch ben voor melk en ik iet wat overgewicht heb (23 kilo

s ) Heb meteen een doorverwijzing gekregen naar een diëtist. Zo te zien ligt deze hier maar 1 straat vandaan dus daar ga ik dan ook maar meteen een afspraak bij maken.
Ik moet zeggen dat ik er wel aan moet wennen om het met mensen er over te hebben over hoe en wat rond mijn ongi en sperma etc etc. Daar werd thuis noooooit over gesproken en ja, dan vind ik het wel prettig dat je bij dit forum dus geen bekenden tegen komt of in ieder geval nog niet. Ik heb namelijk een heeele bemoeizuchtige familie. Alleen mijn broertje weet het omdat ik het wel fijn vind dat iemand ervan op de hoogte is en ik weet dat hij zijn mond ook wel kan houden in tegenstelling tot mijn zusje.
Maar goed, nu maar hopen dat het bij iedereen snel raak is.
Groetjes,
Sara
PS. Hebben jullie ook steeds problemen met de html editor?