't Kletshoekje...

Hallo meiden,

Sorry dat ik zo'n tijdje ff niet heb gereageert maar ik heb gisteren toch iets meegemaakt... moet het even kwijt..

Ik moest eerst om 15.00 uur bij de tandarts zijn in Koudekerke (dat is ongeveer 10 km van mij vandaan) dus ik wou met de bus, alleen die staken, dus ik ging naar het bushokje en de bus zou om 14.30 uur komen.. om kwart voor 3 was er nog geen bus, dus heb ik maar besloten om de fiets te pakken, me eigen helemaal het leplazeris getrapt maar goed, 5 over 3 was ik er.

Vervolgens belde mijn vriend om te vragen of ik na de tandarts naar goes (is met de trein 20 min rijden) kwam, omdat zijn moeder jarig was.. Ja is goed, ik terug gefietst naar huis, de hond aangelijnd, naar de bushalte (ik pak altijd de bus vanaf mijn straat naar het station, een andere bus komt er dus ook nooit, maar goed naar het station is ongeveer 5 minuutjes met de   bus) ik wachten op de bus, nou de bus komt aanrijden en ik stap in, maar opeens reed de bus de snelweg op, dus ik dacht hee dat is makkelijk die rijd rechtstreeks naar Goes, NOT!!!

Die stomme bus ging naar Terneuzen toe (das de andere kant van het water, moet je met een tunnel onderdoor het water (zo'n 40 km van Vlissingen af ofzo) ik natuurlijk helemaal in de stress..

nou goed ik kon voor de tunnel uitstappen, moest ik de weg oversteken en kon ik een andere bus naar Goes pakken, alleen het leuke was, de bussen staakte... Had ik geluk dat er een super aardige buschaffeur was die mij, en mijn hondje mee had genomen naar goes terwijl hij geen dienst had, anders had ik daar gestaan joh!!!

Nou heb de schrik van mijn leven gehad dus.. zag het al helemaal voor me, ik daar samen met mijn hondje in Terneuzen waar ik niks of niemand ken.. Poehh..

Liefs, Maaike

He Maaike

Je had je dag gisteren dus ook niet. Ik kan me voorstellen dat je in paniek raakte. Ik ben ook zo'n paniekzaaier. Ik heb een keer meegemaakt dat ik met een vriendin met de trein naar Arnhem zou gaan. Wij stapte in een wagon en we vonden het al vreemd dat er niemand in zat. Er werd in  eenkeer afgeroepen dat alleen de voorste wagon vertrok, toen hadden we in de gaten dat we in de verkeerde zaten. Wij in paniek want de deur was al vergrendeld dus zaten we opgesloten. Wij roepen als een gek toen er een conducteur ons horen schreeuwen, wat doen jullie hier (wij verhaal vertellen). Hij moest erom lachen maar wij vonden dit niet leuk. Uiteindelijk waren we nog op tijd voor die andere trein, dus we stapte in en we hebben toen de hele weg in een deuk gelegen. Het is al een aantal jaren geleden maar als we het er nog over hebben liggen we zo weer in de deuk. Maar op dat moment waren we echt bang.

Groet Sharine

Haha ja, kan me voorstellen dat je hem op zo'n moment ook best wel ff knijpt haha..
Maar jullie waren nog met z'n 2en... ik was moederziel alleen en die buschaffeur die kon er ook niet om lachen ofzo, echt zo ouwe sagarijn.. maar goed, ben weer thuis haha..

Zo tis daarom echt wel heerlijk weer de laatste dagen zeg, heb nu meivakantie, dus ff lekker klusjes in huis aant doen.. net de ramen gedaan, gedweilt enz enz..

Wil morgen de korzijnen gaan opschuren, zodat ik die van de zomer kan gaan verfen,.. of in een weekend een keer..

Maaike!! wij wonen in dezelfde plaats!! waarschijnlijk heb ik dan al vaak bij jou bij de kassa gestaan... ohoh... toch niet heel anoniem dit forum.. hihi... ik vind het wel grappig!!

Hallo dames,

Hoe gaat het ermee? Ja, wat kan het toch af en toe een gedoe zijn met dat OV. Heb zelf een jaar lang stage gelopen op het hoofdkantoor van een bank in Amsterdam en had 70%  van de tijd of geen trein en/of geen metro dus nu werk ik lekker zo dicht mogelijk bij huis. :eek:):eek:)

Het kletshoekje ligt weer een beetje stil... Iedereen drukke plannen voor het weekend zeker.... Ik ga in ieder geval morgen lekker uit met mijn vriend en zondag gezellig BBQ-en. Hij moet werken (ploegendienst) maandag dus dan zondag maar feest vieren. Ik werk sinds 4 weken als uitzendkracht, maar ik kreeg vandaag te horen dat ze vrijdag pas weer werk hebben voor me. Ik kan dus de komende dagen lekker genieten van het mooie weer.

Nou prettige dagen allemaal!!!

Groetjes,

Sara

PS. Heb dit weekend mijn ei.... weer 2 spannende tegemoet

Terug
Bovenaan