April 2021 uitgerekend

<p style="text-align: left;">Dag allen Eind vorige week had ik op 9 dpo een licht positieve test in handen, intussen een mooie knaltest en vandaag 4 dagen na nod. Volgens mijn eigen berekeningen zou het kindje, als alles goed mag blijven gaan, voor 1 april zijn. Uiteraard is alles nog heel pril en onzeker. Fijn als andere dames die een kindje verwachten in april kunnen aansluiten ☺️ </p><p style="text-align: left;">Vele groetjes</p>

Hallooo!
Ik wilde net een topic aanmaken haha.
Zelf sinds woensdag avond al positieve testen. Morgen nog een clearblue doen met weken indicator. 
Rond 5 april uitgerekend dus ook nog erug pril.

Zo idd, sorry hoor! Jij ook gefeliciteerd ?
Jaa het is weer erg spannend allemaal. 
We hebben al een dochter van bijna 2 jaar. Heb je al een kleine of is dit je eerste zwangerschap?

Het is de eerste hier dus allemaal wat nieuwer waarschijnlijk dan bij jou, al lijkt het me wel heftig met een peuter erbij ? 

Het is iets minder spannend met wat ik allemaal voel maar het testen etc net zo haha.
Heb je al een vk gebeld etc?

Ik woon in België dus een verloskundige hebben wij hier helaas niet echt! Ik ben langsgeweest bij de huisarts vorige week woensdag (toen volgens mijn eigen berekeningen 1 dag voor nod maar al een heel duidelijke test), bloedgeprikt en mijn  hcg was 252, dus netjes! Ze schatte mij 4 à 5 weken op basis van die waarde. Vandaag ga ik opnieuw om te kijken of er een goede stijging is dus het is wel spannend aangezien ik ook nog weinig kwaaltjes heb (wat op zich wel normaal is op deze termijn, maar toch). Op 11/8 heb ik een eerste echo gepland bij de gynaecoloog, ik denk dan zelf pas op 6w6d te zitten maar hoop het dan zeker te weten en goed nieuws te krijgen! Hoe verloopt het bij jullie? 

Gefeliciteerd dames! Ik sluit me graag hier aan.
Ik ben, voor nu, 3 april uitgerekend.  Erg spannend allemaal. We hebben al een dochter van bijna 2. Naast vermoeidheid en wat gerommel in mijn buik geen verdere klachten. 

Terug
Bovenaan