April 2021 uitgerekend

Ohh spannend zeg en ook dat sommige al weten wanneer de eerste echo gepland staat.
Ik weet het nu ook een paar dagen maar heb de vk nog niet gebeld. Dat wil ik woensdag gaan doen, of misschien toch zo al wel haha.
Voelt ook nog heel onwerkelijk omdat het ook de eerste ronde raak is. Het is dat de testen het zeggen en ik veel voel.
Ben echt gigantisch moe maar dat kan ook zijn door afgelopen week en het spoken van onze dochter. Wallen tot aan mn knieën!
Verder lichte buikkrampen, die had ik echt extreem mijn eerste zwangerschap. Ook voel ik me al best weeïg en soms zelfs wat misselijk. Vind dat best vroeg, de vorige keer was dat pas bij 7 weken van de een op de andere dag.
Ik gok dat mijn eerste echo zal zijn over 3/4 weken en gesprek bij de vk over 2/3 weken.
Moet me al wel snel aanmelden voor KDV omdat ze daar een wachtlijst hebben, echt bizar!

Hoi FlowerRose, proficiat!! Hier ook vrij snel raak dus dat is super fijn. Ik ben ergens uitgerekend tussen 29/3 en 2/4 denk ik, dus dat is ook nog even afwachten tot de echo. Ik zou het zonder de testen ook niet echt geloven. Ik heb ook nauwelijks last (naast wat krampjes/steekjes soms) en een heel zeldzame vlaag van misselijkheid, maar dat zal nog wel komen vermoed ik. Hierdoor ben ik ook wel nog erg voorzichtig en op mijn hoede. Ik duim mee ?

Noraaa ook jij een dikke proficiat! Ik hoop voor je dat de kwaaltjes wat uitblijven met een peuter in huis erbij. Zoals je hierboven kan lezen heb ik ook nog niet zoveel last. Wat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten! 

Niempje, herkenbaar wat je vertelt. Waarschijnlijk zullen we achteraf nog met heimwee terug kijken naar deze periode zonder veel kwaaltjes. Ik mailde vandaag naar het KDV en er was al een wachtlijst tot september, gaat snel zo ?
Verder heb ik deze ochtend opnieuw bloed laten prikken voor een tweede hcg bepaling, ze bekijken de oploop dan. Hopelijk zit dat goed, de eerste keer was vorige woensdag dus zou nu toch al 2-3x verdubbeld moeten zijn. Morgen heb ik normaal de resultaten. Spannend! 

Van harte gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap! Oooooh ik hoop zo hard dat ik mag aansluiten hier. Ik lees al stiekem even mee met jullie. Afgelopen weekend had ik twee testen met zeeeer licht streepje (wel na afleestijd). Ook doen mijn borsten pijn. Vanmorgen met een andere test was er helaas vrij weinig te zien. Donderdag is mijn NOD en dan hoop ik hier definitief deel van te mogen zijn. Als dat zo is dan zal ik wat meer over mezelf vertellen. :) Fingers crossed. 

Yes 2e kindje, heb een dochtertje van bijna 2 jaar. Mijn man wilde al eerder maar ik vond het allemaal nog iets te zwaar haha. Het was niet zo een goede slaper in de nacht. Een 2e staat dan niet hoog op je lijstje?
Krampen horen er echt bij. Zelf ben ik ook ontzettend moe en ook rugpijn. Dat kreeg ik vorige week donderdag ineens. 
Ga morgen de vk bellen. Heb daar dan eerder een afspraak dan bij het echo centrum. Die is meestal rond 8/9 weken. Nu al geen zin om op die weegschaal te gaan staan whaha. 

Hoi dames, ten eerste allemaal  natuurlijk gefeliciteerd! :) ik kom mij hier ook voorzichtig aanmelden. 
Ik had gisteren mijn NOD, maar heb al sinds afgelopen dinsdag positieve zwangerschapstesten gehad die elke dag verder oplopen! 
Voor ons was het even spannend... we zijn al een goede 8 maanden bezig en ik heb eerder een positieve test gehad, maar werd toen toch ongesteld op mijn NOD. 
Nu lijkt de ongesteldheid toch echt uit te blijven en durven we langzaamaan positief te zijn en te genieten :) 
We hebben de vk nog niet gebeld,  daarvoor willen we toch nog even deze week afwachten... maar oh my god ik ben zo happy dat het ei ndelijk zo ver is!! Dit zou ons eerste kindje zijn. 
Ik lees en babbel graag met julie mee hier! 

Ja FlowerRose, vol tot in september, echt gek haha! De tweede bloedtest is om te kijken of de hcg waarde goed oploopt (indien dit niet zo is of daalt, krijgt je waarschijnlijk een miskraam). Iedere 2 à 3 dagen zou de waarde moeten verdubbelen. Ik heb net mijn resultaten binnen, vrijdag was dit 252 en nu 1791 dus ik ben heel tevreden! In België doen ze dat vaak aangezien wij geen verloskundigen hebben. Ik herken je verhaal zo goed haha.  Welkom Carly!! Ik duim heel hard mee voor je ? hier startte het ook met een bijna onzichtbaar streepje!  Niempje haha ja, ik moest ook op de weegschaal vanmiddag, die geeft ook altijd meer aan bij de huisarts dan thuis hoor ? Nori ook super welkom! Zou geweldig nieuws zijn na 8 maand, het klinkt alleszins goed zo! Ik duim mee ☺️ 

Terug
Bovenaan