April 2021 uitgerekend

Ik heb me aangemeld in de app! Praat inderdaad makkelijker. 
Dat is bij iedere vk weer anders. Hier werken ze met een echo centrum.
Welkom Nori en gefeliciteerd! Het blijft echt spannend tot aan die week 12. Daarna naar week 20 en dan heb ik meer rust haha. 
Ik ga er gewoon vanuit hoor Carly! Als je al een licht streepje zag dan is het zo. Hopelijk een plakker en lopen je testen op.
Whaha Liesjeee, mijn weegschaal thuis heeft me al heel lang niet gezien? In mijn gedachte is die ook lichter dan ergens anders haha.

[quote quote=10343743]Hi Carly! Ik duim met je mee. ik had zelf op 10DPO een negatieve WITTE test, echt niks te zien, en 13DPO ineens positief. 10DPO was met een action test, 13DPO met clear blue met een kruisje. Het kan dus nog![/quote]
Dat klinkt hoopgevend.... Want het is dus vandaag dpo10 of 11 voor mij en ik testte met een Action test. ;) Thanks!

Hoi allemaal! 

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. 
Ik zou hier ook graag gezellig mee willen kletsen :)
Ik ben rond 2 april uitgerekend van ons tweede kindje. Zo onwerkelijk nog! 
We hebben een zoontje van 14 maanden. Toen duurde het 11 maanden om zwanger te worden en nu is het in 1x raak! Zo bizar! We zijn zo blij!
Vandaag de verloskundige gesproken en ik mag op 26 augustus komen voor de eerste controle/echo. 
Gelukkig (nog) niet echt last van kwaaltjes. Alleen veel honger en moe. Oja en stemmingswisselingen (volgens mijn man haha!)

Zullen we een lijst maken om het een beetje overzichtelijk te maken? Ik ben zelf zo slecht in alle namen onthouden haha!
Leuk om ervaringen en verhalen met elkaar te delen. Heel veel geluk!
Vullen jullie de lijst aan met jullie gegevens? 

liefs

gebruikersnaam - uitgerekende datum -  hoeveelste kindje?
Blablabla - 2 april 2021 - 2e kindje

Hey iedereen! Hier gestopt met de pil en door een 'ongelukje' meteen al zwanger. We wilde eerst ontpillen en pas na de zomer verder kijken. Heel blij verrast dus! 2 dagen geleden met ochtend urine op NOD licht maar duidelijk streepje binnen 2 minuten.
Mijn man vind het nog lastig te geloven haha, dus morgen ochtend weer een test. Al ben ik er heilig van overtuigd haha. 3 April zou de dag zijn.
Vandaag al even met de dokter gebelt ivm schildklierwaardes, morgen terug bellen. Nog meer dames hier met een trage schildklier of de ziekte van Hashimoto?
Groetjes,
Danielle

Hallo Dames,    Allereerst iedereen van harte! Ik zat al in mrt 2021, maar zit echt op de wip wat dat betreft met april!  I k had 5 dgn voor NOD al een positieve test van clear blue en daarna nog 2 keer getest met kruidvat 2v5 en uiteindelijk afgelopen vrijdag weer een clear blue gedaan. Volgens mijn berekening ben ik 31 mrt uitgerekend en zou ik nu dus 4wkn+5dgn zijn. Op 6 aug de eerste afspraak bij de vk dan 6wkn+1dgn. Ga er niet vanuit dat ik dan ook al echo heb, maar wie weet maar net wie er is! Wij hebben al een zoontje. Hij word 12aug 1 jaar! Dus vrij dicht opelkaar straks. Afgelopen april heb ik nog een vroege mk gehad en ook voor mijn zoontje een mk met 7wkn!  Sluit me graag aan bij de app groep, maar facebook groep lijkt me ook heel leuk. Heb deze ook met mijn zoontje en leuk om zo op de hoogte te blijven van alles?. 

Groetjes
gebruikersnaam – uitgerekende datum –  hoeveelste kindje?
Blablabla – 2 april 2021 – 2e kindje
MouikeBeth - 31 maart 2021 - 2e kindje 

Allemaal gefeliciteerd 
ook ik ben heel pril zwanger ... 25 juli positieve test in handen zo blij en dankbaar . Het is sneller gegaan dan ik ooit had kunnen dromen . 26 juni implanon laten verwijderen had zeker verwacht een jaar bezig te zijn. Hopelijk gaat alles goed ❤️❤️

Terug
Bovenaan