April Baby (&tips om het voor je te houden)

<p>Hi dames,</p><p>Gister ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben (ik was twee dagen overtijd en ervan overtuigd ongesteld te worden door hevige buikkrampen met vlagen).</p><p>Nog nooit ben ik zo gelukkig geweest dan nu, het wordt ons eerste kindje. Ik loop dan ook al sinds gister alleen maar te stralen en te lachen.</p><p>Wij hebben besloten om het pas na de eerste echo te vertellen aan onze ouders. 19 augustus heb ik de eerste echo gepland dan ben ik 7 weken. Die 2 en halve week wachten zijn dus nu een eeuwigheid. Hebben jullie tips om het voor je te kunnen houden?</p><p>Het zou ook leuk zijn om elkaar hier te volgen voor de dames die ook in april zijn uitgerekend. </p>

Oh spannend! Gefeliciteerd   :)
Wij vandaag de  1e echo gehad, 6w3d. 
Mijn ouders en broertje en zusje vandaag verteld.
3 sept weer een echo, dan 11 w.
Ik ben 24 maart uitgerekend!

Hoop dat je niet teveel kwaaltjes krijgt. 

Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Ik heb nog niet echt last van kwaaltjes moet ik zeggen jij wel? Hopelijk krijg ik er ook niet te veel last van en blijf ik me gewoon goed voelen.
Hoe was de eerste echo? Kan je dan echt al iets zien?
ik ben 6 april uitgerekend dus we schelen niet veel.

Gefeliciteerd :D
Ik ben er eergisteren achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. We zijn dolgelukkig!! Vandaag voor de zekerheid de clearblue digital gedaan, en jahoor: zwanger 1-2! Volgens mijn berekening ben ik nu bijna 4 weken zwanger, en zal ik rond 12 april uitgerekend zijn! 26 augustus krijg ik de eerste echo, dan ben ik bijna 7 weken zwanger. 
Wij hebben besloten om het volgend weekend al tegen onze ouders te zeggen, ookal hebben we nog geen zekerheid van een echo. Ik kan het gewoon niet zo lang voor me houden....

Gefeliciteerd!!
Wij zijn zelfs nog voor mijn Nod erachter dat het gelukt is ?
14 april uitgerekend.

Nu inderdaad het nog stil houden, maar 12 weken is laaaaang. Vorige keer heb ik gewoon mijn vriendinnen ontweken, maar dat was makkelijk ivm decembermaanden en alle drukte. Nu krijgen we nog verjaardagen en feestjes, dus het zal een stuk lastiger worden.

Mijn moeder is 16 sept jarig, mooi moment om het dan te vertellen. Maar duuuurt lang!

jullie ook gefeliciteerd meiden!
Rosan wij hebben toch ook maar besloten om het volgend weekend te zeggen dan ben ik 6 weken, de week erna 19 augustus hebben we de eerste echo. Ik kan het ook echt niet verbergen voor onze ouders, vooral mijn moeder niet. Ik straal zo erg ze zal het meteen zien. 
Skybles ik vind het echt knap dat jullie het zo lang voor jezelf kunnen houden. Wij doen dan eerste onze ouders, dan onze beste vrienden net voor de 12 weken en dan de rest pas na de 12 weken. Ik vind het persoonlijk vertellen aan de belangrijke mensen wel heel belangrijk.

Hallo dames, zwanger van de derde. Ik weet het al sinds een week of twee en ben 1 april uitgerekent :) 
We hebben al twee oudere dochters waarvan de oudste een vorm van autisme heeft. Ondanks dat wilden mijn man en ik toch graag een derde kindje en ik moet zeggen dat dat niet vanzelf ging. We zijn bijna twee jaar geleden gestopt met de pil en het lukte niet. Vorige maand heb ik me er bij neergelegd dat het waarschijnlijk niet meer zou gaan lukken en ik had eigenlijk juist besloten dat ik zo gellukkig ben met mijn twee meiden en dat ik het daar maar bij moest laten dan..ik wilde weer beginnen met de pil zodra ik ongesteld zou worden , dit ook omdat ik maandelijks best veel pijn en klachten had. Nou ja je raad het al ...ongesteld kwam dus niet :) 

heel blij maar toch ook een klein beetje onverwachts. Wij wachten wel even met het nieuws te delen want we hebben de afgelopen jaren al wat mee gemaakt.. Voor mijn twee mooie dochters is er het een en ander misgegaan. Ik had het toen al heel enthousiast op een feestje verteld en een week later was het weg.
dit is zwangerschap nummer 7 en ik heb twee dochters. Dus blij en onzeker tegelijk. Ik heb ook helemaal geen klachten terwijl ik bij de vorige keren hondsziek was. Dan ga ik dus gelijk denken er klopt iets niet. Ik heb het zelfs onze eigen kids nog niet verteld.
Ik wacht dus eerst de echo af die onze verloskundige pas bij week 10 doet. ( wat hebben jullie hem al snel! ) 
Nou ja wel heel blij vooral maar in spanning wachten we af. 
en trouwens gefeliciteerd allemaal ! 

Oh wat spannend voor jou zeg! Wat stom dat ze de echo zo laat doen, helemaal met jullie geschiedenis. Kan je het zkh niet bellen en aangeven dat je hierdoor onzeker wordt en zij jou kunnen helpen?

mijn man zegt net dat we tot 12 weken gaan wachten om het aan iedereen (incl ouders) het nieuws te vertellen, die is niet goed joh :p wij zien onze ouders wekelijks en onze broers en zussen ook, dus lijkt mij een beetje optimistisch dat we het tot dan geheim kunnen houden! Hij komt er nog wel achter hoor. Maar zal vast wijde truien kopen, want meestal krijg je met de tweede snel een buik begreep ik. Ben benieuwd.

Terug
Bovenaan