April Baby (&tips om het voor je te houden)

5 sept eerste echo, daarna willen we het vertellen aan onze ouders en broers/zussen. 
Mn vriend moet nog een smoes bedenken op zn werk (hij werkt bij zn ouders en is toch zo’n 1,5 uur weg. Bedrijf is in het dorp dus tandarts of zoiets is ongeloofwaardig dat hij dan zo lang weg is...) iemand tips?

Weet al wel hoe we het gaan vertellen, het geheim houden tot die tijd wordt lastig! Schreeuw het het liefst van de daken

Dames, ik ga helaas alweer afscheid van jullie nemen... Gisteravond is het mis gegaan. 
We blijven positief en gaan er gewoon opnieuw voor maar ook realiseren we ons dat het een prachtig wonder is , als het je gegeven word.
Veel geluk gewenst en een fijne tijd. Rustig aan doen en geniet ervan

Ik kan het gelukkig wel relativeren aangezien dit miskraam nummer 6 is. Ik ben wel erg verdrietig alleen langzaam ga je er rekening mee houden dat dit ook zo kan lopen helaas.

Hallo allemaal!
Hier ook een april baby. Het is ons tweede kindje en ik ben rond 12 april uitgerekend. 
Wij vertellen het dit weekend ook al aan onze families. Wil het graag delen en mocht er wat mis gaan is het ook fijn dat ze het weten. 
Fijne zwangerschap voor jullie allemaal! 

Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik heb vrijwel geen klachten! Alleen zere tepels en een klein beetje last van mijn onderrug! Wat spannend allemaal he!! Ik kijk enorm uit naar onze eerste echo de 26e. Fijne zwangerschap iedereen!!

Gebruiker wat naar voor je, vreselijk! Ik kan me niet voorstellen hoe veel pijn dat doet. Heel veel sterkte!
Voor de dames die er nog bij zijn gekomen, gefeliciteerd!!
Ik ben ineens heel onzeker. Gisteravond ineens bruine afscheiding bij het afvegen. Heb verder geen buikpijn meer gehad en het is geen helder bloed geworden. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan en dit geen miskraam word. Herkent iemand dit?

Ik herken het zo niet.. Maar ik zou denken als je nog geen buikpijn of helder bloed hebt zou het wel goed zijn.. Anders even de verloskundige bellen? 

Ik heb het even nagevraagd en het schijnt normaal te zijn dat dit kan. Het is oud bloed wat nog van de innesteling kan zijn of een bloedvaatje wat is gesprongen. Er was geen reden voor paniek zolang het niet helder bloed is wat blijft aanhouden.
Het is inmiddels ook alweer weg gelukkig!

Terug
Bovenaan