April Baby (&tips om het voor je te houden)

Hoi allemaal! Na bijna een jaar proberen is het ons ook gelukt! Ook wij kunnen het nog niet beseffen, zo onwerkelijk allemaal. Volgens een app ben ik 14 april uitgerekend en ben ik nu 4 weken en 1 dag haha. Lekker pril nog.
Ik heb klein beetje last van kwaaltjes, maar niet vervelend gelukkig. In de middag ben ik best vermoeid en ik moet op tijd tussen de middag eten, want anders ben ik trillerig en licht in mijn hoofd haha. En mijn borsten waren in het begin super gevoelig, klieren die gingen opzetten in oksel ook. Maar nu klein beetje nog aan de zijkanten gevoelig. Ohja en in het begin veel kramp gehad, nu nog af en toe. 
Zo spannend allemaal!!

Hallo allemaal,
Vorige week had ook ik een positieve test in handen. Hele onregelmatige cyclus, maar iets in me zei dat ik de test moet doen. Behoorlijk geschrokken dat hij op dag 27 al zo positief was. 
De hele week testen gedaan en de Clearblue van vanmorgen gaf de doorslag :):) 
Ik ben nu 4,5 week, heel pril ook dus en 11/ 12 april uitgerekend. 
26 augustus eerste echo in het ziekenhuis, omdat wij daar sinds kort liepen willen ze eerste controles graag daar doen. Spannend!! 
Veel liefs

Heel stil hier. Hoe gaat het met iedereen?
Ik heb vandaag moeders voor moeders hier gehad. Weer een positieve test:)
Ik heb nog geen datum voor een eerste echo.

Hi dames,
hier gaat het tot nu toe heel goed, ik voel me goed alleen erg moe en soms vlagen dat ik me even niet lekker voel maar niet misselijk ofzo. 
Hoe kan het dat je nog geen datum hebt voor een eerste echo? Ik heb maandag mijn eerste gepland staan.

Ik heb wel een eerste afspraak morgen bij de vk en dan hoor ik wanneer ik bij de gyn terecht kan aangezien ik medisch opgevolgd moet worden. Dus ik hoor denk ik morgen wanneer ik een echo krijg. Bovendien was ik eerst op vakantie dus ik heb niet meteen kunnen bellen;)

Oh en ik ben ook nog niet misselijk geweest idd. Wel gauw honger en dan ook echt een kort lontje hebben tot ik gegeten heb. Vandaag veel plassen maar de meeste dagen normaal. Wel iets meer moe ook en mn darmen zijn rommelend. Verder licht gevoelige borsten. 

Hier gaat  het ook goed. Dat honger gevoel herken ik ook, alleen snel vol en daarna weer snel honger. Zere borsten en soms wat duizeligheid. 
Ik begin wel een beetje onzeker te worden.  Vanavond had ik steekjes in mn boven buik/ rib?? En daarna een hele gekke taaie harde sliert afscheiding ( geen bloed verlies).
( sorry voor de details,maar wellicht kunnen jullie me geruststellen). 

Hier gaat het ook goed. Wel misselijk, heb ik bij mijn eerste helemaal niet gehad. Moeder voor moeder is hier gisteren ook geweest heel fijn nog extra bevestiging van nog een test. 
Ik heb 9 september de eerste echo. Zou blij zijn als het zover is, want ik ben toch wel heel erg onzeker! 

Terug
Bovenaan