april forum

A

Anoniem

Guest
hi meiden,

is er een manier zodat het april gaat werken. Niet dat ik het hier niet gezellig vind maar ik zou het wel leuk vinden als die zou gaan werken. Misschien kunnen we het ergens kenbaar maken dat hij niet werkt ik hoor het wel.

gr,
Lin

Geen idee waar we dat kunnen melden maar ik sluit me bij je aan dat het wel heel leuk zou zijn. Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben en volgens mijn berekening ben ik op 24 april 2007 uitgerekend. Wanneer jij?
Groetjes Jo

Hoi Josme,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben uitgerekend op 9 april.
En geniet er van.

gr,
Lin

Hallo,

Zou leuk zijn een april forum. Ik ben ook uitgerekend op 24 april.

Groetjes Suzan

Dit is toch een april forum? Of begrijp ik t niet goed. Nou ja, maakt ook niet uit. Ik durf vandaag ook een berichtje neer te zetten, want ben vanmorgen na enkele dagen van onzekerheid, bij de verloskundige geweest en heb het hartje zien kloppen. Zo mooi! Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en rond 1 april uitgerekent.

Hoi Ik81,

Nee hoor dit is het zwanger zijn forum. Het april forum staat er wel op maar als je er op klikt krijg je een foutmelding hij werkt gewoon niet op de een of andere manier.

Gr,
Lin

Oooh, had ik nog niet eens gezien. Ik zie 'zwanger' staan en kijk natuurlijk gelijk niet verder .

Van harte gefeliciteerd allemaal.
Leuk om iedereen hier te zien die ook in april is uitgerekend. Gelijk effies een vraagje. Ik  voel regelmatig wat steekjes in m'n onderbuik en vraag me af of dit wel normaal is. Hebben jullie hier ook last van?
Wanneer gaan jullie eigenlijk het grote nieuws  aan familie enz. vertellen of hebben jullie dit al gedaan?
Groetjes Jo

Terug
Bovenaan