april forum

Hoi meiden,

Ook ik mag naar het april forum (als die het gaat doen ). Ik ben uitgerekend op 23 april van de tweede. Ik heb al een zoontje van 21 maanden.

Ik heb niet echt meer steken in mijn buik. Meer een soort spierpijn en mijn borsten zijn aardig gevoelig maar ook niet dat het extreem pijn doet of zo.

Maar dat zal wel komen omdat mijn baarmoeder al een keer een kind gedragen heeft....

Ik heb eind mei een miskraam gehad met 8 weken dus ik vind het nu doodeng. Ik hoop dat het dit keer wel goed gaat!

Groetjes,
Rosanne

Hallo,
allemaal gefeliciteerd
ik voeg me ook even toe aan de mensen hier ben namelijk 16 april uitgerekend, dus nog maar 6 weken en 2 dagen zwanger!!
hoop idd dat het april forum gaat snel gaat werken!!!

hoi miepdoos,

ik ben ook 16 april uitgerekend. grappig hoor. Het is een dag na mijn verjaardag.
wat een planning he. haha

groetjes berber

Hallo allemaal,

ik ben, als ik het allemaal goed heb, de 21ste april uitgerekend; 5 weken en 3 dagen vandaag dus. Is mijn eerste. Vind het spannend, eng en leuk tegelijkertijd

hoi aanstaande moeders van april,

ls alles goed mag gaan en ik zelf goed heb gerekend dan ben ik 22 april uitgerekend!!
Dus als het goed sluit ik meook bij de club aan!!
Donderdag maar even naar de ha ben ik groei mega kan mijn eigen broeken l bijna niet meer dicht krijgen! haha
En volgens mij ben ik 5 weken zwanger zijn er meer mensen met die het zelfde hebben?

Ja, ik vind het heel raar. Overal staat dat je in de eerste 3 maanden helemaal niet aankomt, maar, vooral 's avonds, zwelt mijn buik wel op, en ik ben al wel zo'n 1,5 kilo zwaarder geworden. Schijnt er dus toch bij te horen?

hoi hoi!

Allemaal gefeliciteerd! Ik ben zelf uitgerekend op 8 april.

Ik heb ook dat ik 's avonds helemaal opgezwollen ben! Ik ben nu 8 1/2 week en lijk 's avonds wel 5 maand zwanger. haha!
Het is dus nu ook al lastig, want we willen het eigenlijk nog even geheim houden, maar je kunt al  zien dat ik zwanger ben!

Groetjes Gerdien

hallooo

dat onzekere gevoel dat ken ik.
ik ben op 6 april uitgeteld dus nu 7 weken en 5 dagen zwanger.
mijn schoonzus heeft 2 miskramen gehad en als ik dan hier ook nog alle verhalen hoor over miskramen. dan ga ik toch wel twijfelen of alles wat ik voel aan mijn lichaam ( gevoelige borsten rommelig gevoel in de buik) wel klopt. en ik heb 13 september pas mijn eerste afspraak bij de vk. dus zo lang maar even afwachten. en hopen dat het goed gaat.

Terug
Bovenaan