april forum

Hoi allemaal,
Ik wil me ook graag aanmelden.
Ik ben 27 jaar en 8 weken zwanger van ons eerste kindje.
Waarschijnlijk rond 19 april uitgerekend.
Echt spannend allemaal.
Liefs Duim

Hoi Dames,

Ook ik ben zwanger (van de 2e), weet het nu een week!
Ben op 21 april 2007 uitgerekend, mag gelukkig binnenkort
al een echo maken !!!
En dan weet ik meer...
Allemaal van harte gefeliciteerd, leuk dat we allemaal in april zijn uitgerekend, kunnen we nog ervaringen uitwisselen....
En Ehhhh.... Maar duimen dat we allemaal de cruciale 3 maanden voorbij komen....

Groetjes

hoi hoi,

hier nog een aprilmoeder.. ik ben nu bijna 7 weken zwanger en ben dus op 30 april uitgerekend.
Ik ben erg blij, maar toch ook nog best onzeker. 19 sep moet ik voor het eerst naar de vk en 25 sep mijn eerste echo!! ik hoop zo dat alles goed is.....
ik heb gelukkig bijna geen last van misselijkheid. Wel af en toe steekjes in mijn onderbuik, ongesteldheidsgevoel en snel last van mijn rug. k heb wel al een beginnend buikje. iedereen van harte!!!  groetjes van queenmom23......

Hallo Dames
Ook ik ben zwanger en uitgerekend op 26 april. Ik vind het zo leuk en spannend. Het is voor het eerst!
Ben alleen wel erg misselijk in de ochtend, dat gaat wel een beetje ten koste van mijn plezier. Ik werk 5 dagen per week en dat valt momenteel niet echt lekker. Hopelijk gaat het snel weer over. Het is erg leuk om over jullie belevenissen te lezen, ik was namelijk vergeten dat ik al de verloskundige moest bellen. Dat ga ik dus morgen maar gelijk even doen. Als jullie tips hebben hoor ik het graag. Lieve groeten Marvel

Terug
Bovenaan