april forum

Hoi!

Ik ben op 22 april uitgerekend. Lijkt me leuk als het april forum het gaat doen, zitten we allemaal een beetje in dezelfde fase. Ik weet sinds afgelopen zaterdag dat ik zwanger ben, erg spannend. Ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger, maar heb nog niet echt heel veel kwaaltjes. Beetje moeier, maar het is ook super druk op het werk, dus dat kan het ook zijn en de hele tijd wel een beetje zo'n gevoel of ik ongesteld moet worden, maar niet heel erg. Hoe zit het met jullie, al enorme kwaaltjes of ook nog gewoon?

Groetjes,

Anna V.

hoi

Allemaal gefeliciteerd met jullie wondertjes in aantocht,

Geloof dat het het beste werkt om allemaal een mailtje naar forum@jongegezinnen.nl te sturen dat het april forum nog niet werkt.

Hoihoi,

Grappig, ik ben ook uitgeteld op 24 april!!

Liefs Andrea

hoi hoi ik ben ook op 24 april uitgerekent me verjaardagmaar ze gaan het met 38 weeken haalen jolanda

Hallo allemaal,

Ik ben ook zwanger!!
Ik ben uitgerekend op 20 april. Als alles goed mag blijven gaan wordt ons derde kindje.

En Jo, wat betreft die steken onderin je buik. Dat zijn hoogstwaarschijnlijk je darmen. Ik heb daar alle drie de keren ook last van gehad. Ik had het de eerste week het ergst.

groetjes,
Mariska

Hai,

Ik heb een mailtje gestuurd dat het niet werkt. Heb ik vanmorgen pas gedaan,maar ik hoop datz e er snel iets aan doen.

Ik ben op 28 april uitgerekend (dus hoor er nog net bij, hihi). Heb al een dochter van bijna 2.

Groetjes

Hoi Meiden !

Ook ik hoop een April Mamma te worden. Ik ben 22 April uitgerekend en vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger. Ik weet het net een weekkie.
Ik heb alleen last van gespannen borsten en inderdaad behoorlijk wat steken in mijn buik.

Ik zal meteen eens een mailtje sturen naar het forum !

Groetjes !
Bianca

Ik vroeg me af hoe het staat met jullie onzkerheid. Het is natuurlijk nog lekker pril voor ons allemaal (voor mij helemaal, 4 weken 3 dagen). Aan de ene kant ben ik nog wel erg onzeker of alles goed gaat, maar aan de andere kant heb ik heel sterk het gevoel dat het allemaal wel goed zit.

Hoest dat bij jullie?!

(ja... zoalng het april forum het nog niet doet, zit ik wel met vragen, hihi)

groetjes

Terug
Bovenaan