april forum

Hallo allemaal :)

Volgens mijn eigen berekeningen ben ik op 21 april uitgerekend. Het is mijn allereerste zwangerschap en ik vind het allemaal superleuk en spannend.

Hoi,
wanneer zal het april forum nu eens gaan werken?
Ik heb al een mail gestuurd, maar geen reactie op ontvangen.
Ze zullen het nu toch wel weten dat het april forum niet werkt?

Groetjes Simone

Ik snap er ook helemaal niks van dat het niet werkt.
Ik heb me trouwens ook aangemeld bij moeder van sharon maar hoe dat nu verder werkt weet ik ook niet.

gr,
Lin

Hallo,

Ik ben rond 15 april uitgerekend (heel precies weet ik het niet, want mijn cyclus is nogal, eh... warrig). Ben al 3x naar de gyn geweest omdat ik zo'n vreselijke buikpijn had - de eerste week van m'n zwangerschap heb ik zelfs even gedacht dat ik voedselvergiftiging had, zo beroerd was ik! Maar met 6 weken hebben we bij de gyn het hartje zien kloppen.

Vorige week (7 weken) toch weer onzeker omdat ik een bloeding had, maar volgens de gyn was het waarschijnlijk een innestelingsbloeding. Ik mocht langskomen, maar heb gekozen te wachten tot 10 weken, dan hebben we weer een afspraak. Als alles dan goed is, wil ik naar de vk - ik kan geen ziekenhuis meer zien!

Graag wil ik me ook aanmelden voor de groep! Oh ja, en ik heb ook nog een mailtje gestuurd over die foutmelding die er nog steeds staat...

Ik zit vol met vragen, jullie ook? En vanwege die buikpijnen ben ik ook erg onzeker. Maar mijn borsten doen vreselijk pijn, en ik ben de hele dag misselijk, dus dat zien we dan maar even als een goed teken, haha! :-D

Hilde

hai iedereen,

Ik ben ook een april moeder ik ben 7 april uitgerekend. Vanmorgen naar de verloskundige geweest voor de eerste keer. Ik ben 36 jaar.  zijn hier nog meer  moeders van 36 of ouder. Ik ben voor de keuze gesteld voor de vlokkentest, combinatietest of de vruchtwaterpunctie. Dus ik zit echt te dubben van welke keuze ik nou moet maken. Erg moeilijk. Ik zelf zit te denken aan de combinatietest maar, mijn man aan de vruchtwaterpunctie. maar daar zit natuurlijk wel weer een risico van een miskraam aan.  
dus jullie begrijpen wel dat een keuze  maken nog erg moelijk is.  Wie heeft er meer ervaring mee.

Groetjes Sonny
    en gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.

Hallo Sonny,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Je schreef dat je in eenmerking komt om te kijken of er een kans is dat jullie kindje het syndroom van down heeft en je niet weet welke test je moet doen.
Ik zelf ben 25 en ik laat een combinatie test doen (voor die andere kom ik trouwens niet in aanmerking) omdat ik een tante heb met down syndroom. Wat je kan doen is eerst een combinatietest dan weet je misschien al wat meer en dan kan je daarna altijd nog kiezen een een vlokkentest of vruchtwaterpunctie.
Z'n combinatietest is veilig voor het kindje maar niet 100% betrouwbaar.

Ik hoop dat je er wat aan heb.

Gr,
Lin

Hallo allemaal, ik wacht ook al tevergeefs tot het aprilforum het doet en heb al een mailtje gestuurd, maar hij doet het nog steeds niet. Ik ben 16 april uitgerekend!!
Ik klets voorlopig ook mee op www.oudersforum.nl Dat is wel overzichtelijker, maar daar is het alleen ook nog niet zo druk.

Groetjes Mariska

Hoi allemaal

Nou Lin ik ben er uit hoor ik laat eerst een combinatietest doen. Ten eerste wordt die al met 9 tot 11 weken gedaan. En dan weet ik teminste ook al eerder of het goed of niet goed is. want tot 16 weken wachten duurt zo lang. En nu krijg je teminste ook al een echo. En anders pas bij 16 weken en dat duurt wel erg lang. Zolang kan ik niet wachten hoor.     en gisteren kwam ik er gewoon ff  niet meer uit. ik zat maar te  denken. En dan laat ik ze alletwee maar doen. Want dat kan gelukkig ook.  bedankt voor je reactie.

Groetjes Sonny

Terug
Bovenaan