Hallo,
Ik ben rond 15 april uitgerekend (heel precies weet ik het niet, want mijn cyclus is nogal, eh... warrig). Ben al 3x naar de gyn geweest omdat ik zo'n vreselijke buikpijn had - de eerste week van m'n zwangerschap heb ik zelfs even gedacht dat ik voedselvergiftiging had, zo beroerd was ik! Maar met 6 weken hebben we bij de gyn het hartje zien kloppen.
Vorige week (7 weken) toch weer onzeker omdat ik een bloeding had, maar volgens de gyn was het waarschijnlijk een innestelingsbloeding. Ik mocht langskomen, maar heb gekozen te wachten tot 10 weken, dan hebben we weer een afspraak. Als alles dan goed is, wil ik naar de vk - ik kan geen ziekenhuis meer zien!
Graag wil ik me ook aanmelden voor de groep! Oh ja, en ik heb ook nog een mailtje gestuurd over die foutmelding die er nog steeds staat...
Ik zit vol met vragen, jullie ook? En vanwege die buikpijnen ben ik ook erg onzeker. Maar mijn borsten doen vreselijk pijn, en ik ben de hele dag misselijk, dus dat zien we dan maar even als een goed teken, haha! :-D
Hilde