april forum

Hallo,

ik ben uitgerekend op 3 april.. Maar IK doe het gewoon op 1 april hahaha .

Ook ik sluit me aan bij de april moeders. Ben nu 6 weken maar ik denk dat ik een week verder ben maar dat moeten we nog ff afwachten. Het wordt ons eerste kindje.Zeer spannend allemaal en 12 sept.hebben we  onze eerste termijn echo.Kan niet wachten tot het zover is!

Groetjes dj

Leuk DJ,
Ik ga ook binnenkort een afspraak maken. Zal wel over een week of drie worden.
Groetjes, yana

hoi dames!!

ik doe ook mee. ik ben nu 5 weken zwanger, 29 april uitgerekend (denk ik) en het is mijn 2e. mijn zoon is bijna 10(!) en van mijn vorige relatie.  dit keer  ben ik eerst netjes getrouwd, en nu dus zwanger.
hopelijk doet t echte forum het snel..
tot schrijfs

wil

Hallo iedereen,
Ik  wil me ook aansluiten. Ik ben Jeanette, ben 36 en ben ongeveer 6 weken en 2 dagen zwanger en wil me ook graag aansluiten. Als het klopt ben ik 23 april 2007 uitgerekend.
Groetjes

Hoi meiden,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben nieuw hier. Het lijkt mij wel gezellig en leuk om zo ervaringen uit te wisselen.
Ik heb zelf afgelopen maandag een test gedaan en ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger van de tweede. Ik ben 29 april uitgeteld dus mag ook nog net mee doen met jullie
Ik heb een dochtertje van 20 maanden. Het lijkt me leuk om te horen hoe iedereen de zwangerschap ervaart en hoe het gaat. Ik zou het ook wel leuk vinden om te weten hoe moeders een tweede zwangerschap ervaren. Ik hoor van jullie en anders jullie weer van mij.

Groetjes van een dolgelukkige moeder

Ik mag nog net bij het april 2007 forum. Ben nu 5w 2d zwanger en uitgerekend op 30 april. We hebben al een dochtertje van ruim 2 jaar en nu dan zwanger van de tweede.
Hopelijk kunnen we snel terecht op het april 2007 forum om ervaringen uit te wisselen.

Iedereen ene hele fijne zwangerschap toegewenst!

Groeten, mam van Laura

Hallo allemaal,

Ik ben nu 9 weken zwanger van de 3e.   Dus ongeveer uitgerekend rond 2 april. Was niet echt gepland, maar evengoed welkom.
Mijn andere 2 jongens  zijn 4 en net 1 jaar.
Heb het ook nog niet verteld tegen andere, nouja behalve m'n vriendin dan.
heb ook geen iedee hoe m'n ouders en schoonouders gaan reageren. denk dat ik het m'n ouders dit weekend vertel.

Ben ook heel erg misselijk, net als m'n andere 2 zwangerschappen,en dat duurde alllebei tot de dag van de bevalling.

Op m'n werk zullen ze het ook niet echt geweldig vinden, omdat ik meer ziek ben dan aanwezig, en ik werk maar 3 dagen. Maar goed kan ik ook niet echt veel aan doen.

Nou hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, en ik zal jullie op de hoogte houden over het verloop van m'n zwangerschap.

groetjes

Petra

Terug
Bovenaan