Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey april-mama's! Gefeliciteerd allemaal! Ben uitgerekend op 19 april. Het is ons tweede kindje. Ons eerste kindje is van mei 2012. Ik heb superveel zin in weer een baby! Maar vind het ook spannend, twee kindjes, best dicht op elkaar. Vraag me vooral af hoe je dat praktisch redt. Maar komt tijd komt raad, denk ik Kan nu nauwelijks wachten tot de eerste echo, dan geloof ik het pas echt. Ben moe en mijn darmen rommelen, maar verder alles oke. En zo blij!!
Vind het wel een beetje spannend...maar denk dat eentje er bij ook niet zo heel veel uit zal maken.
Had alleen net het idee dat ik weer een beetje in mn ritme zat en alles een beetje rond kreeg in huis, en dat moet allemaal weer ff overnieuw. Verder vind ik het vooral vervelend dat ik weer aan ga komen. Klinkt misschien zeurderig, maar ben bij allebei de zwangerschappen aardig wat aangekomen en daarna ook weer hard moeten werken om af te vallen. (ben pas 15 kg afgevallen). Weet ook wel dat ik het straks weer kan. En ben ook heel blij met dit nieuwe leven hoor!
Wij hebben een Dodge Grand Caravan dus hebben wel genoeg ruimte, maar idd ook wel even denken over hoe en wat alles gaat straks...;-)
Vond bij de eerste 2 het eerste half jaar best wel zwaar...vooral voor mezelf lichamelijk/psychisch..Gewoon voordat ik me weer een beetje lekker in mn vel voelde zitten...de zorg voor de kindjes ben ik niet echt bang voor.
Bijzonder dat onze gezinnetjes zo gelijk lopen
Sparkle, van dat aankomen schoot ook al door mijn hoofd... Kwam in mijn eerste zwangerschap niet zo veel aan (8 kilo). Dat was na twee weken al helemaal weg, maar inmiddels weeg ik kilo's minder dan voor mijn zwangerschap (er kon ook wel wat af hoor) en dat bevalt wel. Allemaal door borstvoeding. Hoewel ik ook redelijk snel weer naar de sportschool ben gegaan. Maar mijn tip is dus: borstvoeding! Naast die kilo's nog veel meer voordelen En laten we ons verder niet te druk maken! Ik vond het de vorige keer heel fijn dat je als zwangere vrouw gewoon eindelijk eens lekker een buik mag hebben (ik doe niet-zwanger altijd behoorlijk mijn best om dat buikje een beetje te verbergen). Genieten dus!
Hebben jullie ook al zo'n dikke buik!!?? Mn darmen zijn zo opgeblazen...vooral s avonds na het eten..weet niet hoe ik het nog 4 weken verborgen moet houden!
Dat herken ik wel! M'n broek zat overdag ook echt niet lekker, morgen maar weer lekker makkelijk een jurkje aan De vorige keer zei iedereen ook al dat ze het al lang hadden gezien toen we het vertelden, ben nu ook benieuwd. Merk wel dat m'n buik inhouden niet echt meer lukt. Maar ik heb ook verschrikkelijk last van m'n darmen dus dat speelt ook mee. Stomme darmen....
Ja, die darmen, dat heb ik ook heel erg. Voel me opgeblazen en de ene keer wil het er niet uit en de andere keer moet ik rennen naar de wc... Pfff! Maar ik heb natuurlijk alles over voor het goede doel
De vk vroeg trouwens of ik een combinatietest wil laten doen. Doen jullie dat?