APRIL MAMA'S!!!

Ik zie dat mijn reactie op de laatste pagina staat;-) ik dacht dat er maar 1 pagina was.. Wanneer vertellen jullie het trouwens aan jullie (schoon)ouders?
Aan de ene kant wil ik het vertellen voor 11 sept.. Maar denk dat we toch wachten want dan kunnen we ook gelijk melden dat alles goed is en een fotootje erbij.. En weten jullie al op welke manier jullie het gaan vertellen?

Groetjes!

Hallo,

Iedereen gefeliciteerd die zwanger is:)
Ik meld me ook voorzichtig aan.. Gisteren haden we een positieve test:) ik ben zo blij maar ook onzeker( in maart 2013 helaas een miskraam gehad met 9 weken.. )We hebben al een zoon van 9... En ik hoop halverwege april ons tweede kindje te verwachten
Ik ben nu 5w4d

Gefeliciteerd allemaal. Ook wij verwachten in april ons derde kindje. Grappig sparkle, onze Kids hebben precies dezelfde leeftijden!

Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk en heel vervelend dat ik het met niemand kan delen.

Gefeliciteerd allemaal. Ook wij verwachten in april ons derde kindje. Grappig sparkle, onze Kids hebben precies dezelfde leeftijden!

Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk en heel vervelend dat ik het met niemand kan delen.

Volgens mij kunnen anderen je gegevens niet bekijken? (Ik niet iig)
Het forum zelf is wel voor iedereen zichtbaar, maar ik denk altijd maar...wie zou hier nu zitten speuren terwijl ze niet rond die tijd uitgerekend zijn?

Wat leuk idd! Van wanneer zijn jouw kindjes?
Hier Jan 2011 en Mei 2012...vind jij het ook niet spannend hoe je t straks allemaal moet gaan runnen of heb je daar wel vertrouwen in?

Febr en juni, nee eigenlijk niet. Heb er wel vertrouwen in. Meer praktisch en financieel of dat goed gaat. Auto enz. Jij wel? Vond eerste twee zo kort op elkaar ook niet zwaar, t terwijl iedereen riep wat erg!

Terug
Bovenaan