April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi iedereen,

test vandaag positief, zit nu al een tijdje met een big smile op mijn gezicht, nu nog even hopen dat het goed gaat (heb al een miskraam gehad immers) maar deze keer gaat het lukken hoop ik!
Nou ik strooi ondertussen flink wat glitters over jullie neer.. hopelijk werkt het.

@ellenan en juli2003, ik hoop dat ivf bij jullie vlug resultaat zal hebben!

@amber, ik verwacht dat je ook positief test als jij dan ook wat glitters over iedereen uitstrooit dan is hopelijk mei voor iedereen zeer vruchtbaar. In mei leggen alle vogels een ei dus is het van oorsprong al een vruchtbare maand!!!
hoop wel dat het met je zusje goed gaat. Mijn nichtje is met 26 weken gehaald en nu een gezonde 10 jarige, ik duim voor haar dat het goed mag gaan!

nog even een lijstje:

Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD ? juni

Wachtbankje:

Amber 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei

Zwanger:

Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!

ga nu even een verrassing voor manlief verzinnen, ja jullie lezen het goed jullie weten het eerst, wilde het delen en mannetje is pas 18.30 thuis en niet bereikbaar op het moment :(

ga nu ook even oefenen die smile van mijn gezicht af te werken want dat verraad wel alles natuurlijk.
sorry leef erg met jullie klusplezier enzo mee maar ga nu toch echt maar een verrassing verzinnen.

knuffel en veel glitters aan iedereen

Marina, van harte gefeliciteerd, joepie, nummer 1!!!!

Kei gaaf zeg! Oohohohohohohoh, nu de rest nog

Even opnieuw het lijstje want bij mij staat 2de kindje (stond er laatst ook al) maar het is pas de eerste.

Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD ? juni

Wachtbankje:
Amber 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei

Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!

Zo, nou snel koken, nog een volle agenda vanavond (jaja, weer lekker sporten met dit weer )

Groetjes

hallo, Allemaal

ik ben ook een aprill stopper alleen loopt mij cyclus iets anders bijna het zelfde
Jeetje klinkt nu al ingewikkelt nou uhmm slimmel gezegt ben helaas nu ongestel.
ben 11 aprill ongestel geworden dus 18 april is mij 1ste dag weer...!!!!!!
was wel jammer dat ik ongestel ben geworden maar we gaan rustig verder....

ik zal me ook nog even voor stellen...
ik ben Mariska mij vriend is Marc bijna man ik ga 08-08-08 trouwen dat is ook al bijna.....
jullie kunnen kijken op mij site www.08-08.bruiloftsite.nl
maar niets zeggen op mij stoppen met de pil want niemand weet dat hihihi
we willen het geheim houden net al velen van jullie...

Ik Mariska is 21 en mij vriend Marc 24

Liefs

Hey allemaal,

Jeetje daar wordt je nu toch echt helemaal vrolijk van!!!
Marina, je verteld doodleuk even tussen neus en lippen door dat je positief getest hebt!!!!!!!!!!!! Wat geweldig meid! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! Ik wens jullie een hele fijne en natuurlijk zorggeloze zwangerschap toe en geniet er lekker van!!!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel een beetje jalours ben hoor, maar dan wel op de goede manier hoor!! Want ik gun iedereen het van harte, laten we dat voorop stellen!
Toen ik je berichtje las, drong het nog niet eens tot me door. Zoals je het beschrijft, komt het heel nuchter over. Pas later had ik zoiets van: Ze is gewoon zwanger!!! Maar waarschijnlijk heb je zelf hetzelfde. Hee, we willen natuurlijk wel alles weten over de manier waarop je het tegen je man hebt verteld en hoe zijn reactie was, dus: vertel vertel vertel!!! Oooh meid, ik ben zo blij voor jullie!!! Hopelijk blijf je wel met ons meekletsen, of verhuis je naar het januari forum? Wij kunnen hierwel wat tips en advies e.d. gebruiken van een "ervaren" zwangere hahahahaha! Nee, we willen je gewoon hier niet missen!

Debby: Ja, ik had je verhaal gelezen. Ik had er ook al op gereageerd. Ben blij voor jullie dat e.e.a. zo snel in gang wordt gezet! voor mij misschien ook wel IVF. Maar laten we 1 ding voorop stellen: ik ga er nog altijd vanuit dat dat niet nodig is omdat ik nog altijd hoop dat ik voor augustus zelf aangeteld ben! Mocht dat niet zo zijn, ach dan heb ik de weg naar het ziekenhuis al snel gemaakt. Ik ben er op dit moment best nuchter onder. Meer omdat ik weet dat ik niet eerst een jaar zelf hoef te proberen om aan te tellen, dan bij de ha zit, dan doorgestuurd wordt naar de gyn en dan alle onderzoeken, temperaturen e.d. nog van vooraf aan moet gaan doen. Als ik niet zelf aantel, heb ik in september mijn eerste IVF. Maar nogmaals: daar gaan we niet van uit!!!! Ik moet eerlijk bekkenen dat ik me nog helemaal niet in IVF e.d. verdiept heb. Nu lees ik van jou dat er twee soorten zijn: IUI en ICSI. Kun jij me misschien uitleggen wat het verschil is???? Want daar heb ik het met de gyn nog niet over gehad, nu ik dit zo typ en er over nadenk, vindt ik dat best stom van mezelf.....  

Mariska: Jammer dat je niet genoeg tijd voor ons hebt! Maar ik begrijp het wel hoor. Ik vindt het al ontzettend tijdrovend om dit forum bij te houden, laat staan als ik dan ook nog een ander forum bij moet houden! Hou je ons wel op de hoogte van je NOD's e.d.???

Lentekriebels: Zet mijn NOD maar op 15 juni. Deze maand was mijn ongi ook een dag eerder, dus als ik een cyclus van 35 dagen aanhoud, dan zal mijn NOD op 15 juni zijn. Zie ik net op de kalender staan dat het dan vaderdag is. Hopelijk brengt vaderdag ons meer geluk dan moederdag. Bovendien is 17 juni onze trouwdag, dan zijn we 3 jaar getrouwd, dat zou mooi zijn als ik dan.......... durf bijna niet te hopen. Ach we moeten nog gaan klussen voor deze ronde dus dat wachten we eerst maar eens af. Na volgende week gaan we er weer voor, tot die tijd zijn we wel al aan het oefenen hoor! Stel je voor dat we in DE klusperiode niet meer weten hoe het moet...hihihihi.

Mariska0808: Welkom bij ons clubje!!! Hartstikke leuk dat je met ons meekletst! De ene mariska verlaat ons, en de volgende meld zich alweer aan! Hee, gefeliciteerd met je verloving! Ik heb snel even naar je site gekeken, echt leuk! Ook leuk dat we meteen een gezicht bij de naam hebben! Je kunt inderdaad al af gaan tellen tot 08-08-08! Dat is al zo! Heb je alles al geregeld? Geef je een groot feest met alles erop en eraan of hoe gaan jullie invulling geven aan de dag? En heb je al een jurk, of wil je geen jurk? Jeetje, ik schaam me rot, wat een vragen zeg! Wil niet onbeschoft overkomen, maar ben gewoon een beetje nieuwsgierig! Een ding wil ik je wel alvast meegeven: Geniet van de dag en zorg er voor dat je alles bewust meemaakt! Ik heb mijn trouwdag heel bewust meegemaakt en heb van elke seconde intens genoten! Een vriendin van mij was zo zenuwachtig dat ze heel de dag in een soort van roes heeft beleefd en 's avonds moest huilen dat het zo snel voorbij was gegaan. Bij het terug kijken van de foto's en de film kon ze zich dingen niet eens meer herinneren. Dat lijkt me zo erg!
Maar goed, we lezen het allemaal wel, in ieder geval leuk dat je met ons meekletst!

Amber: Na het goede nieuwd van Marina ben jij toch zeker wel de volgende he! En strooi dan inderdaad maar veel glitters over ons uit zodat mei een vruchtbare maand voor ons allen wordt. Laten we het spreekwoord waar maken: in mei legt elke vogel een ei! hahahaha. Nou meid, ik hoop dat je vanavond wat kunt slapen, ondanks de spanning en laat het morgen wel meteen weten he!!!

Even voor iedereen: Zoals ik hierboven al aan Debby schreef hoef ik nog niet met IVF te beginnen he! ik krijg nog 3 kansen om zelf aan te tellen en dan pas gaan we voor IVF! Maar ik ga ervan uit dat het zover niet komt!

Liefs Ellen.

. Super Marina!! leuk hoor de 1e van ons kluppie!! Ik hoop ook voor je dat alles goed blijft gaan. En laat je nog effe weten hoe je het je man verteld hebt en wat zijn reactie was?!
Tja nu ik nog morgen, vandaag weer overal last van..,...misselijk, buikpijn enzo. dat van die testen die ik al gedaan had, daar zag ik wel een vaag streepje ontstaan, maar eigenlijk allemaal net op de valreep (volgens mijn binnen 10 minuten), daarna werden ze alleen maar donkerder dus beter te zien, maar ik heb alleen begrepen dat het 2e streepje binnen 10 minuten moet zijn ontstaan, daarna is het resultaat niet meer geldig.
Toch blijft het resultaat heel duidelijk aanwezig ook na een paar dagen en ik vraag me af of je als je niet zwanger bent toch tegen het einde van de 10 minuten en na die 10 minuten toch altijd een streep te zien krijgt. Lijkt mij niet toch??
@ellenan, bedankt voor je lieve woorden betreffende mijn zusje. Morgen wordt ze verhuist naar het Erasmus, omdat het met haar nu minder goed gaat. Ze kunnen in het ziekenhuis waar ze nu ligt de baby pas met 32 weken halen en wanneer het nu met spoed zou moeten kan dat dus niet. In Rotterdam kunnen ze dat wel, dus voor de zekerheid. Ik weet nu alleen niet of de baby standaard nu zowiezo gehaald gaat worden met 32 weken, dat zullen we moeten afwachten. Volgens de gyn, gaat het met de baby op zich best goed gelukkig.
@mariska1980....doei doei, wie weet tot snel weer. Leuk dat je met ons meekletste.
@Mariska0808 (das handig hoef ik niet te wennen aan je naam)...welkom bij ons !!
En ik heb ff op jullie site gekeken, leuk hoor. En leuk die datum 08-08-08. Veel klus-plezier en veel gezelligheid bij ons op het forum.
Het begin is er (MARINA!!), dus we hopen op een zeer vruchtbaar forum.
Ik denk dat ik er morgen maar weer een test tegen aan gooi, op mijn NOD. Als ik wat weet laat ik het gelijk weten!
Liefs Amber

AHHHHHHH   MARINA ZWANGER!!!!!!!!!!!!! Super meid, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ga samen met je mannetje er maar heerlijk van genieten.
Je bent gewoon de eerste, wij hopen dat we snel mogen volgen dus kom maar op met die GLITTERSSSSSSSSSS

Nou daar moest ik mijn stukje natuurlijk mee beginnen wat een leuk nieuws. Ben even een dag niet meer hier geweest en lees weer allemaal nieuws (internet lag er gisteren helemaal uit balen balen).

Marissa helemaal te begrijpen hoor je kindje gaat boven alles. goede keus om het op een laag pitje te zetten!!! Laat je zo af en toe nog even wat van je horen, ben erg benieuwd!!

Juli2003   Dus naar de gyn geweest en die heeft meteen spijkers met koppen geslagen. Spannend allemaal voor jullie. Goede keus ook om een keer te proberen met IUI. Ik duim voor jullie!!!!

Ellenan       Gelukkig gaat het met het hondje weer beter, kan me helemaal voorstellen dat je bezord bent. Zo ´n diertje is toch ook afhankelijk van je!!! Dat betreft zijn het net kinderen hoor!!.

Summeke       Nog even en dan is het weekend en heb je weer wat rust. Denk wel aan jezelf he!!!!

Misspiggy         Heb je alweer nieuwe eieren gekocht hahahahaha. Hier zijn de eieren echt niet aan te slepen. Mijn vriend is er gewoon misselijk van (nee hoor grapje)

Amber           Gohh dat is ook wat voor je zus. Hopen dat het kindje nog even geduld heeft en nog veilig in de buik blijft. Heel veel succes he!!!! Is ook spannend voor jouw!!
Dus je bent al stiekum aan het testen gegaan........ hopen dat het over een aantal dagen duidelijk 2 strepen zijn. Aan je kwaaltjes te lezen ben je echt zwanger hoor. Ik duim voor je en denk aan je!!!!! laat je ons het snel weten.

Kimmy           Gefeliciteerd met je kittens, schattig zeg. Gaat alles goed met ze?

Lentekriebels           Jij bent ook een bezig bijtje!!!!!! Denk jij ook een beetje aan jezelf!!!

Mariska0808           Welkom bij de club, gezellig dat je meekletst!!

Mariska1980         We spreken elkaar wel op het zomer forum en wie weet dat als je weer wat tijd hebt je weer gezellig meekletst??????
Succes met de verhuizing!!!!

Nou volgens mij heb ik iedereen weer persoonlijk een berichtje gedaan.
Hier gaan het weekend de klusdagen beginnen en ik moet zeggen ik vind het steeds spannender worden. Bij mijn dochtertje had ik dit in veel mindere maten. Volgens mij komt dit omdat je weet wat het allemaal is en wat er gaat komen. Meiden het is zoooooo iets moois.
Tuurlijk heb ik ook wel momenten van, was ik maar even geen moeder, maar die kunnen niet op tegen de vele momenten van GENIETEN!!! Goed weer genoeg geklept, ga nu rustig aan mijn bedje weer opzoeken want de wekker gaat om 5:30 uur weer af.

Hele fijne avond allemaal en tot snel.

XXXXXXX

heey hallo,

EllenAn:

jah ik heb me jurk al moet alleen nog op maat laten maken aan de boven kant.verder is alles geregelt nog een paar kleine dingentjes...
verder zijn we heeeeeel zenuatig het is bijna zover leuk dat je ook even gelijk op de site heb gekeken.
ik vier het normaal fammilie en vrienden.
trouwen foto`s eten feesten.
en misschien mag ik niet eens chapanne drinken......
maar is dan voor een goed doel.
uhm verder weet ik niet meer wat je vraagde hihihih maakt niet uit hoor vind het wel leuk dat ik gelijk zo verwelkomt wordt

vind het trouwens wel heel raar dat ik nu gestopt ben zolang op gewacht en nu is het eindelijk zo ver.
maar ik wel er geen opsessie van maken maar volgens mij doe je dat toch onbewust als ik zo met jullie op de forum zit dan begint het wel heel erg te kribbelen hahhahaa
ik ben nu 4dagen ongi   meestel ben ik het 5 a 6 dagen dus na het weekend mag ik weer knallen.
vind het wel lastig om zo bij de houden hoor raak er af en toe van in de war

najah ik hoop dat we nog veel schrijf plezier hebben

@Marina
GEFELICITEERD!! Ik hoop wat glittes op te vangen!
@Mariska0808
Welkom op het forum, ik klets even wat minder mee i.v.m. verhuizing binnenkort
@EllenAn
Natuurlijk hou ik jullie wel op de hoogte! Maar ik merkte dat ik nu heel veel ging forummen terwijl ik moet inpakken. En ik wil wel op iedereen reageren en als ik een paar dagen niet kijk ben ik best lang bezig met alles opzoeken. Nu vergeet ik ook weer veel mensen denk ik. Maar ik blijf zeker meelezen en laat af en toe wel een berichtje achter hoe het gaat, maar echt op iedereen reageren kost te veel tijd. Op het zomer forum ben ik ook al aan het minderen, want ik heb ook nog hyves hahaha
@Noompje
Ik blijf wel actief hoor, maar zal niet meer op iedereen reageren. En op het zomerforum ben ik ook wat minder actief. Ik laat wel af en toe een berichtje achter hoe t gaat hoor!

En weet even de naam niet meer, maar hoe gaat het met degene die d'r hondje ziek was, gaat het al beter.

Dan even een update, mijn eisprong zou volgende week vrijdag zo'n beetje moeten zijn, dus ik ga de volgende week de hele week klussen hihi
En vandaag is Feline voor het eerst zelf gaan zitten op haar knietjes! Wel met haar benen naar buiten (weet even niet hoe je dat noemt) heel schattig!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan