Hoi iedereen,
test vandaag positief, zit nu al een tijdje met een big smile op mijn gezicht, nu nog even hopen dat het goed gaat (heb al een miskraam gehad immers) maar deze keer gaat het lukken hoop ik!
Nou ik strooi ondertussen flink wat glitters over jullie neer.. hopelijk werkt het.
@ellenan en juli2003, ik hoop dat ivf bij jullie vlug resultaat zal hebben!
@amber, ik verwacht dat je ook positief test als jij dan ook wat glitters over iedereen uitstrooit dan is hopelijk mei voor iedereen zeer vruchtbaar. In mei leggen alle vogels een ei dus is het van oorsprong al een vruchtbare maand!!!
hoop wel dat het met je zusje goed gaat. Mijn nichtje is met 26 weken gehaald en nu een gezonde 10 jarige, ik duim voor haar dat het goed mag gaan!
nog even een lijstje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD ? juni
Wachtbankje:
Amber 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei
Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!
ga nu even een verrassing voor manlief verzinnen, ja jullie lezen het goed jullie weten het eerst, wilde het delen en mannetje is pas 18.30 thuis en niet bereikbaar op het moment
ga nu ook even oefenen die smile van mijn gezicht af te werken want dat verraad wel alles natuurlijk.
sorry leef erg met jullie klusplezier enzo mee maar ga nu toch echt maar een verrassing verzinnen.
knuffel en veel glitters aan iedereen
test vandaag positief, zit nu al een tijdje met een big smile op mijn gezicht, nu nog even hopen dat het goed gaat (heb al een miskraam gehad immers) maar deze keer gaat het lukken hoop ik!
Nou ik strooi ondertussen flink wat glitters over jullie neer.. hopelijk werkt het.
@ellenan en juli2003, ik hoop dat ivf bij jullie vlug resultaat zal hebben!
@amber, ik verwacht dat je ook positief test als jij dan ook wat glitters over iedereen uitstrooit dan is hopelijk mei voor iedereen zeer vruchtbaar. In mei leggen alle vogels een ei dus is het van oorsprong al een vruchtbare maand!!!
hoop wel dat het met je zusje goed gaat. Mijn nichtje is met 26 weken gehaald en nu een gezonde 10 jarige, ik duim voor haar dat het goed mag gaan!
nog even een lijstje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD ? juni
Wachtbankje:
Amber 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei
Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!
ga nu even een verrassing voor manlief verzinnen, ja jullie lezen het goed jullie weten het eerst, wilde het delen en mannetje is pas 18.30 thuis en niet bereikbaar op het moment
ga nu ook even oefenen die smile van mijn gezicht af te werken want dat verraad wel alles natuurlijk.
sorry leef erg met jullie klusplezier enzo mee maar ga nu toch echt maar een verrassing verzinnen.
knuffel en veel glitters aan iedereen