April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

He debby

Had je inderdaad al een poosje gemist.
Spannend zeg, dus vandaag heb je de IUI gehad, voor jou dus ook weer wachten!!!
Kan me helemaal voorstellen dat je je rot lacht, is toch ook wel een beetje genant he!!!
Het liefst wil je het gewoon in je eigen omgeving doen toch??
Maar goed je moet maar zo denken, het is voor een goed doel.

Nou succes met wachten en fijn om weer wat van je te horen!!!

Toi toi toi meid!!!

XXXX

lieve dames allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties hier nog wat glitters

****************************** ************************************* *****************************************
*****************************************   *************************************** ***********************************

pak ze allemaal en laten we hopen dat we zsm met z'n allen verder kunnen forummen op de zwangerenafdeling, gezellig!!! anders ben ik genoodzaakt hier te blijven hihihi...

@Debby, spannend meid hoop dat t lukt. Kan me voorstellen dat je daar een beetje ongemakkelijk staat in eerste instantie....giebelig...ik duim voor jullie...

@ Tijgetje: gefeliciteerd! Laten we hopen dat de glitters voor ons allemaal gaan werken!

@MissPiggy: Spannend! Nog een paar daagjes wachten!

Hier nog steeds geen RD's. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik durf niet zo goed snel te testen, omdat ik bij Lotte ook pas heel laat een positieve test had en me erg zwanger voelde. Nu voel ik niet zoveel en de kans is ook zo klein...

Ik voel me moe, maar wat wil je met een kleine meid van 14 maanden, dus dat zegt niks. En ik heb weinig zin in eten de laatste week, maar dat hebben we ook allemaal wel eens. Misschien eind van de week een test, als ik het zo lang uit hou.

Groetjes, Marisa

Hoi meiden,
ja ik ben er nog!! Heb de laatste dagen wel meegelezen maar geen tijd (en zin) gehad om te reageren.
@Tijgetje....GEFELICITEERD!!! hoe voel je je? En wanneer ben je uitgerekend??
Ik voel me verder goed, alleen erg moe en nog steeds raar onderbuikgevoel. Heb de VK nog niet gebeld, ga dat denk ik komende week doen. Anders moet ik nog zo lang wachten voor ik mag komen
Nou ik hou het kort,.... effe heel druk...
Kom morgen echt even forummen, dan neem ik de tijd er even voor.
Dikke knuffel..
Amber

oh sorry ik vergeet ook wat!!
************************************************************************************************************************************************************************************************************

quote: Amber27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-06-2008 13:48:02'));

oh sorry ik vergeet ook wat!!
********************************************************************************

Terug
Bovenaan