april99 ??

Ik heb zo mijn vermoedens,.. IK kan haar goed verstaan  (als ik de goede voor me heb teminste)

We wachten nog een weekje af!

Esmé mv Kay en ???

(27,4 wk zwanger)

Esmé heeft een leuke crypto neergezet.....

Het is ook iemand die gereageerd heeft in deze topic.... naar mijn inziens hoor

Dus kan het Nelleke heel goed....... (oei wat moet dat lachen zijn doen alsof je van niks weet en dan zo'n reactie plaatsen)

Owowow, wat ben ik erg hahaha. Mijn vermoeden klopt helemaal niet (ik dacht nl aan die andere Stephanie mv Lior en Milo  ) maar enig speurwerk levert op dat  ze  niet haar derde maar haar tweede kindje verwacht.

Wist niet dat ik het  in me had, zó veel nieuwsgierigheid dat ik zelfs ga speuren pffff. Anyway: I don't have a clue!   Enne Esmé, betekent  het dat jij denkt dat het een Limburgse is als jij haar kunt verstaan? Of bedoel  je iets anders....

Weet je wat, ik bemoei me er niet meer mee hoor! Geef mij maar de aankondigingen a la Marieke (van Thomas en Nina), dan weet ik tenminste meteen hoe het zit: test positief en aankondigen dus hahaha!

En april99: ik hoop vooral dat het goed  is met je kleine, uiteindelijk is dat natuurlijk waar het om draait!

Groetjes
Susan

Whahaha... leuk is dit.

Nog een tip:
*ze heeft een dochter van september

Ik denk ook dat ik het weet, volgende week tijdens de drukte echt ff spieken!

Maar ik sluit me aan bij Susan, ik hoop dat alles goed met je is April99!

Liefs Nanda

Whahaha, grappig om te lezen!!
Maar ik wilde niet zo flauw zijn hoor! Alleen, ik wilde het graag ook even kwijt dat ik zwanger ben, maar aangezien dit een forum is waar iedereen kan meelezen, wilde ik het graag nog even anoniem doen. Niet om jullie te plagen hoor! Al vind ik het nu wel grappig om te lezen allemaal.

Maar om jullie zorgen even weg te nemen; alles is prima hier hoor! Begin zelfs een beetje buikje te krijgen, dus ik hoop dat ik het nog verstopt krijg gehouden tot de kerst. Ik heb het idee dat mijn moeder, schoonmoeder en schoonzus te hele tijd naar mijn buik kijken. Maar dat kan natuurlijk ook verbeelding zijn.
Dinsdag krijg ik mijn eerste echo in Nederland (*hint, hint*), dan ben ik 12 w1d. De foto daarvan willen we in een lijstje doen en die aan de opa's en oma's met kerst kado doen. Lijstjes zijn al gekocht! Nu nog de inhoud!

Nogmaals sorry dat ik jullie zo lang laat wachten.

April

Terug
Bovenaan