Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Ja ik heb ook al een voorgevoel. Sta ik echt van te kijken dat ik dat gevoel nu al heb.
wij hebben geen hond maar 2 katten en daar merk ik niks anders aan maar dat is bij katten miss ook niet zo
 
@Iris, zeker leuk! Kleertjes hangen in mijn kast en kijk er iedere dag naar ❤️ Merk jij iets aan je beagle qua gedrag?
@Anne, zeg dat niet te hard. Een vriendin van me heeft een kat en die was wat afstandelijker tijdens de zwangerschap, terwijl het normaal altijd een kroelkont is.
Wij hebben een labrador die komend weekend 1 jaar wordt (19-8) en merk wel dat ze iets in de gaten heeft, alleen volgens mij begrijpt ze het nog niet helemaal. Haar gedrag: mij achtervolgen, snuffelen aan buik, meer knuffelen (kusjes geven), eerder naar mij luisteren (niet altijd, maarja wat wil je met een puber) en onrustiger
 
 
Grada niet echt eigenlijk al lijkt ze wat meer geduld te hebben normaal s ik uit t werk kom gaan we direct wandelen nu ben ik vaak moe dus zeg ik nog even niksen en gaat ze zelf spelen of ook een dutje doen haha terwijl anders ze continue bij de deur wacht of mij achtervolgt
 
Iedereen gefeliciteerd.
Ik ben een beetje van de schrik bekomen, maar als alles goed gaat verwachten wij begin april ons 2e wondertje. 
Dit is mijn 5e zwangerschap waarvan 3 mk. Onze dochter is op 1 januari en 2017 geboren, dus het lag niet echt ik de planning, maar weghalen kunnen we niet over ons hart verkrijgen.
Wel pittig nu en de komende tijd.
 
Liefs
 
Iedereen gefeliciteerd.
Ik ben een beetje van de schrik bekomen, maar als alles goed gaat verwachten wij begin april ons 2e wondertje. 
Dit is mijn 5e zwangerschap waarvan 3 mk. Onze dochter is op 1 januari en 2017 geboren, dus het lag niet echt ik de planning, maar weghalen kunnen we niet over ons hart verkrijgen.
Wel pittig nu en de komende tijd.
 
Liefs
 
Iedereen gefeliciteerd.
Ik ben een beetje van de schrik bekomen, maar als alles goed gaat verwachten wij begin april ons 2e wondertje. 
Dit is mijn 5e zwangerschap waarvan 3 mk. Onze dochter is op 1 januari en 2017 geboren, dus het lag niet echt ik de planning, maar weghalen kunnen we niet over ons hart verkrijgen.
Wel pittig nu en de komende tijd.
 
Liefs
 
hahaha @gebruiker kan me voorstellen dat het dan schrikken is zo dicht op elkaar! maar toch gefeliciteerd! en na een miskraam is het besef er natuurlijk alleen nog maar meer dat als alles goed gaat het toch wel een wonder is!
 
Terug
Bovenaan