Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Bij ons is het trouwens ook ons eerste kindje. Het was in 1x raak dus nog wel wat overwerkelijk. Maar wat zijn we blij.
 
ik zit al volop na de denken over namen en zou het liefste al kleertjes willen kopen. Haha
maar we wachten eerst geduldig de eerste echo af. 
 
 
Anne dat hadden wij ook direct de 1e maand! Was toen wel schrikken we gingen er vanuit dat het wel minstens een half jaar zou duren haha! Toen helaas de mk 1 menustruatie en weer zwanger eigenlijk weer onverwacht dachten zullen de vorige x wel mazzel hebben gehad haha leuk he!
Dat fantaseren de prenatal folder/magazine is ook zo leuk word je hebberig van :) doen jullie ook mee aan moeders voor moeders?
 
 
Ik doe mee met moeders voor moeders :) Hier ook direct raak. Gebeurt zo te lezen nog best vaak! 

Grada, het is heel normaal dat de kwaaltjes wisselen. Hopelijk maak je je niet teveel zorgen en geniet van je prille zwangerschap. 

Anne, ook gefeliciteerd!

Ik heb de echo bij tien weken. Nu vijf, dus dat duurt nog even!
 
Loves bedankt voor je geruststellende woorden.
Nog steeds heel onwerkelijk allemaal en toch voelt het heel goed. A.S. Woensdag komen ze langs van moeders voor moeders. Vindt dit een mooi initiatief. Was voorheen ook bloeddonor, mag alleen nu niet meer en denk dat ik dit nog het meeste ga missen. Als alles goed blijft gaan, misschien dat ik dan navelstrengbloed doneer (na geboorte kleine). Onder het mom van alle kleine beetjes helpen.
Helaas heb ik me niet kunnen inhouden om al een setje kleertjes te kopen (staat ook op mijn eerste kleertjes, echt heel erg haha).
Namen hoef ik niet over na te denken, want die hebben we al ( echt erg). Ik heb trouwens al een voorgevoel wat het wordt, heeft een van jullie dit ook?
Zijn hier trouwens ook mommy's to be met een hond? Zien jullie ander gedrag aan de hond? Hebben jullie nog tips om de hond op deze verandering voor te bereiden?
 
Haha grada leuk!! Wij hebben van de 1e zwangerschap nog kleine sokjes die hadden we onze ouders gegeven verstopt in een bosje bloemen en zelf toen ook een paar gehouden zoooo schattig die kleine sokjes :) dus die nu weer uit de kast gehaald en op mn nachtkastje gelegd
 
Terug
Bovenaan