Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Hi Laris,
ik herken dat wel.
Ben ervoor naar de tandarts geweest, maar het enige wat je kunt doen is goed poetsen, flossen en ik doe als ik te misselijk ben met de monddouche.
Aangezien ik zo extreem misselijk ben heb ik nu medicijnen van de huisarts gekregen aangezien ik te weinig vocht binnenhield. Dit helpt wel erg goed.
Wellicht ook iets voor jou?
 
 Hallo mede-mommies-to-be! 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal! Fantastisch is het toch. :) Ik ben nieuw in deze groep en ben morgen 12 weekjes zwanger. Eerste weken misselijk geweest, maar voel me nu heel goed! Ik had me aangemeld via het email adres van een paar pagina's terug om lid te worden van de FB pagina, maar heb tot op heden nog niets vernomen. Tips?? Het lijkt me ontzettend leuk om er gezellig met andere meiden over te kletsen aangezien het mijn eerste is! 
 
Hoi kim,
 
wat is jou facebook pagina?
 
voeg ik je toe als vriend en vervolgens bij de geheime pagina!
 
 
en ja mn tandvlees begint al te bloedde wanneer ik een zacht broodje eet ! ?
 
Misselijkheid is gelukkig n stuk minder geworden ondertussen ?
 
Wel blij wanneer we donderdag de pretecho hebben gehad en t hartje hebben gehoord!
 
voel me langzaam toch steeds minder zwanger, hormonen beginnen te stabiliseren natuurlijk, maar even bevestiging is wel fijn!
 
ben vandaag preciez 15 weken namelijk ?
 
Bedankt voor je reactie Laris! Mijn fb pagina staat zodanig ingesteld dat ik niet te vinden ben..? Ik heet Kim Mie. Misschien kan ik jou wel vinden?
 
Hallootjes allemaal.
alweer een tijdje geleden voor mij, zie in eens allemaal berichtjes die ik eerst niet zag ?
hoe is het met jullie?
met mij gaat alles goed, weinig last van kwaaltjes gehad ?
ik ben nu 15 weken en 1 dag zwanger, gaat eigenlijk nog best snel.
vandaag te horen gekregen dat wij een meisje krijgen ?????
 
 
 
Awwhh Daisyyy wat leuk!!
Ik ga vanavond voor de eerste keer naar mijn centering pregnacy clubje. En dan hoor ik het hartje ook weer❤ ben best zenuwachtig? voor zowel het hartje luisteren als nieuwe mensen ontmoeten, maar ook weer erg leuk!?
Wat fijn Daiseyyy dat je ook weinig klachten hebt? en nu lekker shoppen voor je kleine meisje?
 
Terug
Bovenaan