Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Anne lekker vakantie gehad dus? Spannend allemaal he succes dinsdag!
Hoe gaat t met de rest? Rustig hier! Met mij wel goed veel hoofdpijn laatste 4 dagen :-( 
 
Hoi allemaal!
Hier gaat het ook allemaal goed!
Wachtende op 2 oktober tot ik de termijnecho heb! ? daarna gaan wij het ook vertellen aan de familie en iedereen die het wil horen?
En Anne W ik heb precies hetzelfde! Eerste 8 weken allerlei kwaaltjes en de afgelopen 2 weken helemaal niks! Gek hè?
 
 
Ik heb vanmiddag de echo gehad en het hartje is helaas 3 weken geleden al gestopt. 
Ik ben ontzettend verdrietig maar hoop dat het snel los komt en we hopelijk weer positief verder kunnen gaan voor een kindje. 
Ik wend jullie allemaal een hele goede zwangerschap met gezonde kindjes! 
 
Veel liefs Anne 
 
Ik had nu eigenlijk 11 weken moeten zijn. 
Het hartje was gestopt bij de 8 weken. 
Dank je wel. Ouders en schoonouders zijn al langs geweest en dat ons wel goed. 
 
Wat naar meid! Ik schrik altijd van zulke berichten ik volgende week 13 week en dan hartje luisteren... fijn dat je direct steun van je famillie hebt dat is weet ik uit ervaring een heel fijn gevoel!
 
Awh Anne,
Wat naar! Ik spreek uit ervaring helaas, maar het komt goed!
Sterkte met het verlies en verwerken en ik wens je al het geluk toe!
Liefs!
 
Anne: wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte. Fijn dat je steun ervaart aan je omgeving. Neem de tijd om het te verwerken. Een miskraam verwerkt iedereen op een andere manier en alles is goed zolang het voor jou de manier is. Hoe gaat het nu trouwens verder? Want zo te lezen is het nog niet op gang gekomen. Veel sterkte! Na mijn miskraam was ik binnen 3 maanden weer zwanger! Dus het komt goed!!
Wat een gerust Ellington om te lezen dat meerdere na een week of 8 minder klachten hebben. Ik ben nu bijna 10 weken en voel me telkens een beetje beter. Nog wel af en toe misselijk en gevoelige borsten. Over 1 week 2 e echo. Ik kijk ernaar uit. Deze week ga ik 5 dagen met werk naar het buitenland. Aangezien er veel sociale (lees alcohol) activiteiten zijn en ik en echt super snel moe ben, ga ik het gewoon vertellen. Mijn directe collega's weten het allemaal al. Wel zo fijn als ik er weer eens als een zombie bij loop!
 
Terug
Bovenaan