Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Hallo dames,
Ik heb niet alle berichten gelezen omdat ik specifiek op zoek was naar iemand.
Anne W: Heel veel sterkte met het verlies! Ik hoop dat je snel weer een positieve test in je handen hebt.                                                                
Ik zit zelf in de fb groep voor april maar ik heb een berichtje voor Rosa82 omdat ik haar veel sprak in de topic gestopt met de pil januari 2017. 
Rosa82: ik ben blij dat alles goed gaat met jou en je zwangerschap! Wij zijn gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de nipt en hebben een uitgebreide echo gekregen. Ze zag geen afwijkingen, de baby groeit momenteel bovengemiddel en......we krijgen een jongen!!! Ik ben nu 13+6 en normaal gesproken kunnen ze het in dit stadium met 85% zekerheid zeggen maar dit was zo duidelijk dat ze het met 100% zekerheid kon zeggen. Met Chantal P gaat ook alles goed, zij zit ook in de fb groep. 
Ik denk dat ik straks toch nog even de andere berichten ga lezen, toch altijd leuk om de berichten van andere dames te lezen
 
Heej dames,
hier gaat het na omstandigheden wel goed. 
Ik heb gister contact met de verloskundige en zei heeft voor as maandag een afgestraald gemaakt bij de gynaecoloog en voor volgende week woensdag al een afspraak ingepland voor eventuele curretage. 
Deze dagen vind ik wel slopend. Ik merk dat ik al zenuwachtig ben voor volgende week. Ik kan het zolang het nog in mij zit ook nog niet afsluiten. 
In jan hebben we een hele vroege miskraam gehad en nu met 8 weken en merk wel dat ik het betrouwen in mijn lijf wel een beetje kwijt ben nu. Ik was bij allebei de keren na poging 1 al zwanger en dat gaf zoveel hoop maar nu weet ik dat dat ook niks zegt. 
Ik hoop egt dat ik heel snel weer zwanger ben, maar ben op m'n dood dat het me weer zal overkomen. 
 
Robje88: wat leuk! En wat gaat de tijd snel! Ik ben gewoon niet van de Facebook dus vandaar. En leuk om te lezen dat het met Chantal ook alle.aal goed gaat! Hoe ver is zij? Hè nu begin in toch te twijfelen of ik hiervoor geen fb moet aanmaken..... Nog iets gehoord van svlok? Hoop ook zo dat het goed met haar gaat! Oooo een jongetje! Wat leuk! Ik heb een zoon van 1,5 jaar en dat is echt fantastisch! Als het een meisje was had ik vast en zeker hetzelfde geschreven, hihi.
Anne: een tweede mk lijkt me echt heel heftig! Is de vorige wel spontaan gekomen? Zo herkenbaar dat je pas verder kan als het lichamelijk ook achter de rug is, ik kan dat toen ook. Het verbaasd me wel dat er al een afspraak is voor een curettage, want vaak kan je kiezen tussen pillen en curretage. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en hoop voor je dat het snel en spontaan komt. En dan kan je verder met verwerken. 
 
 
Rosa82: Chantal was net als ik uitgerekend op 1 april maar de vk heeft haar naar 31 maart gezet omdat ze het lullig vond haha dus we schelen maar 1 dag. Ik heb af en toe nog gekeken in "onze" oude topic maar niets meer van svlok gehoord. Ik hoop dat het goed met haar gaat en haar vriend het nieuws een plekje heeft kunnen geven. Bobo90 ook niets meer van gehoord. De topic is niet echt meer actief. Ik denk dat de meeste zwanger zijn of afstand hebben genomen. En geeft niets hoor als je niet van de fb bent, kom ik wel af en toe hier kijken. Gaan jullie ook de nipt doen?
 
Hi allemaal,
Maandag mag ik voor mn termijnecho, begin nu toch wel weer erg zenuwachtig te worden. Heb ook nog een ander vraagje..
Heeft er iemand ook last van een branderig gevoel in de slokdarm/keel? Ik denk het dat maagzuur is maar heb dit nog nooit gehad. Er komt niks naar boven gelukkig, maar fijn voelt het niet? heb het al een paar weken af en aan. 
Fijn weekend verder!
 
Hallo kimmie b. Dat is inderdaad maagzuur vreselijk! In het begin helpt nog melk of een wortel eten, of een beetje vanille vla. Straks niet meer en dan neem ik iets tegen maagzuur.
 
Allemaal voor een goed doel
 
Kimmie b, wel een mooie termijnecho gehad ?!
 
andere vraag.. niet smakkelijk maar ga m gewoon stellen! ?
Naast het al 8 weken continu bartsende hoofdpijn hebben,
heb ik sinds n paar dagen, dat tijdens tandenpoetsen en waar bloedbad plaats vind,
waardoor k dus misselijk wordt uiteindelijk mocht overgeven en mn hoofdpijn nóg erger wordt ?
 
Weet een van jullie toevallig of hier iets tegen te doen is behalve "stug" door blijven poetsen?
 
voor mn hoofdpijn mag ik 4x daags 2 paracetamol innemen, maar dit werkt ook al niet meer,
loop al 4 jaar bij de fysio voor mn rug en nek, en die is ervan overtuigd dat alles zo vast zit, dat hier mn hoofdpijn vandaan komtt en gaat hier maandag mee aan de slag, gelukkig! 
 
Verder valt " t tegen" t zwanger zijn ?..
of ja, het continu beroerd zijn begint langzaam op te breken merk ik!
hoop dat het na de 16 weken écht minder gaat worden,  ben nu 14+2 , 
 
Hooooi meiden!
Ja ik heb een mooie echo gehad! Morgen alweer 13 weken!
Afgelopen week aan iedereen verteld van de zwangerschap en nu gaan proberen de angst los te laten en gaan genieten!
Met het tandvlees herken ik wel? er is volgens mij niks aan te doen.
Jij hebt het wel heel erg als ik het zo lees haha
 
Hoe gaat het verder met iedereen?
 
Terug
Bovenaan