Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Tatatata..... Het is zover!

om te beginnen de lijst:

NOD-lijst

Lentekriebel                   3e ronde       1e kindje       NOD 28 juni
Noompje                           2e ronde         2e kindje       NOD 1 juli
Ikke                                     2e ronde         1e kindje       NOD 9 juli
Summeke                         3e ronde         1e kindje       NOD 10 juli
B_M                                     2e ronde         1e kindje         NOD 10 juli
Mariska1980               3e ronde         2e kindje       NOD 11 juli
Wensjertr                         4e ronde         1e kindje       NOD 13 juli
Ellenan                               3e ronde         1e kindje       NOD 14 juli
Mariska0808                     2e ronde       1ste kindje   NOD 17juli
Marina                               3e ronde         1e kindje       NOD 18 juli
NIicoleg                           3e ronde         2e kindje         NOD 1 aug
Kimmie                               2e ronde         1e kindje         NOD ?
Meisjeb                               3e ronde       2e kindje             NOD ?
Juli2003                               3e ronde       2e kindje             NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Marisa je maakt het wel spannend, wanneer ga je testen?Lentekriebel al een gevoel?
terug van de gyn en het goede nieuws is dat ze een chromosomenonderzoek gaan doen, slechte nieuws is dat de uitslag drie maanden op zich laat wachten, maar 1 september mag ik bellen voor de uitslag en als ik twee weken over tijd ben mag ik een echo laten maken, dat vind ik wel prettig om te weten. verder is het hier lekker rustig rd's zijn vertrokken en nu maar wachten tot begin juli dan kunnen we flink aan de slag (ondertussen lekker dooroefenen natuurlijk, moeten het niet verleren)

Summeke, heel veel sterkte voor je vriendin, anderhalf jaar terug is mijn schoonzusje overleden, 24, en dat vinden we nog steeds heel erg moeilijk! Ik hoop dat het een beetje gaat met je vriendin, is niet niks.

verder iedereen veel succes met klussen en zwanger zijn natuurlijk!knuffel

NOD-lijst

Lentekriebel                   3e ronde       1e kindje       NOD 28 juni
Noompje                           2e ronde         2e kindje       NOD 1 juliJuli2003                         3e ronde         2e kindje         NOD 4 juli
Ikke                                     2e ronde         1e kindje       NOD 9 juli
Summeke                         3e ronde         1e kindje       NOD 10 juli
B_M                                     2e ronde         1e kindje         NOD 10 juli
Mariska1980               3e ronde         2e kindje       NOD 11 juli
Wensjertr                         4e ronde         1e kindje       NOD 13 juli
Ellenan                               3e ronde         1e kindje       NOD 14 juli
Mariska0808                     2e ronde       1ste kindje   NOD 17juli
Marina                               3e ronde         1e kindje       NOD 18 juli
NIicoleg                           3e ronde         2e kindje         NOD 1 aug
Kimmie                               2e ronde         1e kindje         NOD ?
Meisjeb                               3e ronde       2e kindje             NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart

thnx marina

eigenlijk zit ik op t wachtbankje, heb zondag me inseminatie gehad haha, zeikerd he? voel van alles in me buik hihi, en ik hoop zo dat t lukt. zou leuk zijn voor me zoontje die is in juli jarig en vraagt soms of ik al een baby in me buik heb. heeft hij een leuk verjaardagskadootje.

groetjessssssssss

Ik heb vandaag getest. Negatief. Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Bij Lotte duurde het ook erg lang voor de test positief was. Bovendien hebben we deze maand helemaal niet echt geklust voor een kindje (en ook uberhaupt bijna helemaal niet). Maar nog steeds geen RD's. We wachten het maar weer af...

Groetjes, Marisa

Deel II? jemig, was t alweer zo ver?! wij zijn unstopable!!! hahaha....

weinig nieuws hier, wilde ff reageren...

Hoop dat juli idd een goede maand gaat worden voor de mama's in spé...

fijne avond allemaal...

JAAAAAA we hebben de 700 berichten bereikt, wat een kwebbel meiden hier!!!!!

Nou na een dag werken (was erg druk op het werk) heb ik nu lekker 2 dagen vrij, maargoed die zijn ook alweer volgepland. Morgenochtend eerst naar de kruitvat om een aantal testen in te slaan. Heb het weekend geen tijd. Moet zaterdag en zondag werken dussssss.
Morgenmiddag een informatie bijeenkomst van het werk, duurt een uurtje en dan eind van de middag komt mijn schoonzus met de kids even een theetje drinken.
Vrijdag komt mijn vriendin met de kleine ( haar dochtertje scheeld maar 6 weken met mijn dochter, erg leuk) Gaan we gezellig naar de stad en daarna naar een watergat hier in de buurt, kunnen de kids lekker in het zand spelen. Nu maar hopen op mooi weer.

Net even de boel opgeruimd hier, afwasje gedaan, dochterlief naar bed gebracht en nu zit mama met de benen hoog op de bank en de laptop op schoot. even een momentje van mezelf, heerlijk.......

Marina, jeehhheee dat is inderdaad wel spannend zeg zo'n chromosoomtest, en wat duurt die uitslag lang zeg......
Jullie mogen in die tussentijd wel gewoon zwanger worden dus? Doen ze zo'n test d.m.v. een bloedtest?
Heel veel succes meid........

Juli2003, voor jou schiet de NOD ook al aardig op he!!! Voel je je anders of niet? Ach ja we moeten maar gewoon afwachten he!!!!
Als je nu niet zwanger bent gaan jullie voor ICSI toch?
Ik hoop echt dat je over een aantal dagen een positieve test in handen hebt en dat je niet verder hoeft in de behandeling.......ik duim voor je!!

Nou deze vermoeide moeder gaat nog even tv kijken en duik echt optijd haar nestje in....

Tot snel meiden

XXXXX

He Marisa

jammer nog geen positieve test, maargoed je gaat er zelf al een beetje van uit dat je niet zwanger bent. Dan mogen de RD ook wel komen toch??

Succes met wachten meid!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan