Ha dames, How's life??
Noompje, bij jou alles rustig?? Spannend he. Hoewel ik er tussen de 'buien' door niet meer zo veel mee bezig ben als in ronde 1 en 2 is het zo net voor de 'bui' toch wel weer erg spannend. Nou, wie weet ziet het einde van de komende week voor ons allebei een stuk fleuriger dan hij al is, laten we het hopen. Good luck! Ik denk aan je!
Summeke, fijn he dat internet. Net als je weer een beetje bij wilt lezen, ligt het er uit. Balen hoor! Maar je vakantie was in ieder geval leuk geweest? Dat is ook veel waard, kunnen jullie je weer helemaal op het klussen storten.
B_M, lukt het verhuizen een beetje?? Spannende tijd he, maar ook een leuke tijd. Nou, geniet er van en hopelijk hebben jullie jullie liefdesnestje snel op orde!! Good luck!
Misspiggy, heb je een leuke verjaardag gehad? En heb je je een beetje in kunnen houden met de hele wereld vertellen dat je zwanger bent?? Of heb je toch al een tipje van de sluier opgelicht??? Heel veel plezier morgen! Oh ja, ik ben overigens een grote Mylene fan, gebruik erg veel van hun spullen. Dus ken het gevoel dat je eigenlijk niks wilt kopen, hahaha. Ach, jezelf verwennen is ook belangrijk.
Mariska1980, balen he dat het niet zo snel gaat. Ik kan het me voorstellen. Ergens denk ik ook, zoveel is er toch niet voor nodig: beetje klussen op de goede dagen en hoppa ...............nee dus, helaas. Maar even volhouden, met een beetje mazzel zijn we snel aan de beurt.
Wensje, druk aan de klus, you go girl! En dat gevoel ken ik hoor, dat je van die kleine dingetjes koopt. Bij de Hema liggen ook altijd van die leuke spulletjes. En een tijdje terug zijn vriend en ik naar prenatal (we waren in een andere stad) eweest. We hebben niets gekocht hoor, maar er liggen wel al wat kleine dingetjes in de la: rompertjes met Iopa/oma, papa's kleine kanjer (heb ik mijn vriendje gegeven), twee boekjes met tips in omgang met je kleinkind (of zoiets) en een speen met Imama (kreeg ik met mijn verjaardag van mijn vriend, zijn teken om aan te geven dat hij er wel klaar voor is). Ik koop nu bewust niks meer want ik weet zeker dat ik, als het zo ver is, nog heeeeeeeel veel geld ga uitgeven, hahahaha. Het is ook gewoon zo heerlijk om mee bezig te zijn!
Amber, wat fijn dat het met je kleine nichtje goed gaat. Hopelijk gaat het met je zus ook snel beter. Ik duim voor hen!!! Hoe gaat het met jezelf? Al helemaal gewend aan het idee dat je zwanger bent?? Strooi nog maar flink wat glitters, dan komen we je hopelijk snel achterna!
Nicole, klaag maar lekker hoor, daar zijn we voor. Ik zie ook allemaal mensen om me heen zwanger worden en bevallen, ook heel veel mensen die je het bij wijze van spreken niet gunt (gisteren zag ik zo'n junkie met een blikje bier in haar hand, hoogzwanger). Ach ja, onze tijd komt ook wel. We zijn per slot van rekening nog maar pas bezig (al voelt dat niet zo ) Zet hem op!
Marina, heeeeel veel succes bij de chromosomentest. Balen zeg dat je zo lang moet wachten!!! Hopelijk is het een slecht nieuws. Ik wens je heeeeeeeeel veel succes en geluk!!
Marisa, jij al nieuws??? Jeetje wat spannend daar bij jou. Ik hoop toch echt dat ik sneller uitsluitsel krijg!! Good Luck!
Juli, spannend!!!! Heel erg spannend. Was het erg onprettig, de inseminatie?? En nu duimen op een goede afloop! Hier alvast een dikke knuffel speciaal voor jou:
Hier is alles prima. Wat gespannen borsten, rugpijn en wat steekjes in de buik, dus spannend is het wel. Maar dat hoort er bij he. Is heb me voorgenomen om zondag al te testen als het zo ver komt. Erg snel misschien (aangezien ik dacht mijn eisprong later gevoeld te hebben) maar dan zijn we lekker thuis met z'n twee! We zien wel hoe het loopt. Morgen de hele dag van huis, dus geen tijd om er over na te denken. Of ik wordt ongesteld en mijn dag is verpest, dat kan ook nog
NOD-lijst
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 28 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
Marina 3e ronde 1e kindje NOD 18 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7 NOD 17 juni (?)
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart