Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@Noompje
Hoe is het met jou? Was het bij je dochtertje trouwens ook snel raak of niet? Bij Feline was ik de 2de ronde al zwanger, dus het valt me nu al vies tegen dat ik nog niet zwanger ben (komt denk ook door de miskramen)
Alhoewel ik natuurlijk niet mag zeuren, want er zijn er hier genoeg die heel veel dingen moeten doen of zelfs helemaal niet zwanger worden.

groetjes Maris

Schrik........niemand meer gereageerd sinds gisteren, wats geburt .
En toen viel het kwartje, ons forumpie is vol, hahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Hier staan alweer heeeeeeeeeel veel berichten op. Gelukkig maar .
Ik ga snel ff lezen en dan sporten! Laat snel weer een berichtje achter!
Dikke kus

ps: alles rustig hier, beetje gespannen borst (eentje, gek he)  that's all. Ik denk dat de RD's zich aan het opstellen zijn aan een kant van mijn lijffie  

Als eerste allemaal heel erg bedankt voor alle felicitaties! Ik kan het zelf nog steeds niet zo goed geloven. De vorige keer was ik in ronde 5 zwanger, vrij snel dus, en nu al in ronde 2. Het is me dus een beetje overvallen. Afgezien van het feit dat ik iedere ochtend moet kotsen, voel ik eigenlijk niks. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik hele erg buikkrampen gehad die waarschijnlijk met het oprekken van de baarmoeder te maken hadden. Daar heb ik nu dus helemaal geen last van, maar ja, alles is al een keer helemaal opgerekt. Verder vind ik het allemaal heel spannend........ In ieder geval heb ik wel een heel mooi verjaardagscadeautje gehad.

Verder zie ik ook dat we de mijlpaal van 700 berichten hebben bereikt. Op naar de volgende 700!

@marinax: op zich wel fijn dat ze toch een chromosomenonderzoek gaan doen. Als er iets uitkomt, kunnen ze hier misschien wel iets aan doen. Gaan jullie in de tussentijd wel verder met klussen of wachten jullie de uitslag af?

@marisa7:balen van je negatieve test. Hoe lang duurde het bij je andere kindje voordat je positief testte?

@mariska1980: hier ook de laatste paar dagen een chagrijnig kind. En dat opgezette buikje herken ik wel. Max heeft het meestal na het avondeten en 's ochtends is het weer weg. Het zal dus inderdaad wel met de darmpjes te maken hebben. Maar daar had hij net geen last van, aangezien meneer weigerde om zijn avondeten op te eten!!!!

@amber27:ik voelde inderdaad wel wat, maar ik had mezelf heel er voorgenomen om het niet op een evt. zwangerschap te gooien. Ik weet dat je lichaam je zo erg voor de gek kan houden. Het voelt voor mij nu ook wel anders, ik heb alleen hele zere borsten (die afentoe ook nog eens heel erg jeuken) en ik heb het idee dat mijn buik wat opgezet is. Normaal gesproken heb ik al een buikje, maar voor mijn gevoel kan ik hem echt niet meer inhouden. En 's ochtends moet ik al kotsen, dit had ik bij mijn vorige zwangerschap pas met 6 weken. Wie weet, wordt het wel een tweeling! Ik zie het al helemaal voor me.....Fijn om te horen dat het met je zus en nichtje de goede kant op gaat. Heb je al enig idee wanneer Myron naar huis mag??

@wenstjr:veel klusplezier!! En zet hem op!

Ik ga me klaarmaken voor vanavond. Vandaag de memorabele leeftijd van 30 bereikt en dan moeten paps en mams natuurlijk een bakkie komen doen. Eigenlijk vier ik het pas zaterdag, maar toch gezellig dat ze even langs komen.

Oh en verder voor degenen die het niet kennen. Een myleneparty is een avond waarbij er iemand bij je thuis je een hoop producten probeert aan te smeren van Mylene. Mylene is een lijn  met allerlei gezichtsverzorgingsproducten. Ik neem me altijd voor om niet te veel te kopen, maar ga meestal met meer naar huis dan de bedoeling is. En manlief wordt daar ook altijd heel vrolijk van.......

Jeetje ik kon ons bijna niet meer vinden! Ik heb dus echt wat gemist de afgelopen dagen en heb ook geen tijd om alles bij te lezen.

Alle "nieuwe" zwangeren: Van Harte Gefeliciteerd!

Wij zijn erg druk met verhuizen dus ik lig elke avond als ik thuis kom meteen in mijn mandje! Nu ga ik ook lekker slapen!

Tot over een paar daagjes denk ik want wellicht dat vanaf morgen de verbinding er even uitlicht!

Groetjes

hallo dames hier even snel een berichtje van een vakantieganger.
Heerlijke vakantie gehad...
ik heb nog niks gelezen...maar mijn internet ligt eruit en ik zit nu bij de buurvrouw ...
ik heb geen idee wanneer ik weer internet heb...maar kan dus nu niet langskomen.

o men.,...ik heb straks echt veel bij te lezen!!

groetjes
summeke

Goede middag allemaal

We stonden een beetje onderaan de pagina, dus plaats ik hem weer even omhoog.

Misspiggy: Nog van harte gefeliciteerd met je 30 ste verjaardag, je wordt al een echte oude vrouw hahahahahaha. Ach ja bij jou kan het toch niet meer stuk, want je bent ZWANGER!!!!! Heb je nog een leuke avond gehad gisteren?
Heb je al mensen op de hoogte gebracht van je zwangerschap, of wacht je daar nog even mee?
Hoe voel je je? Wat een vragen weer zeg........ik ben ook wel erg nieuwgierig van aard hoor hahahahhaa.....

B_M :dus nog steeds druk met verhuizen? Ben je al bijna klaar of duurt het nog even?
Succes in ieder geval!!!!!!!!

Summeke: Welkom terug in Nederland!!!! Fijn dat je hebt genoten van de vakantie, waren je ouders blij verrast? Hoe gaat het met je vriendin?

Mariska1980: Ik was van mijn dochtertje in ronde 2 al zwanger, dus dat zou betekenen dat ik nu zwanger zou zijn van onze 2de uk. Maar ik durf niks te hopen!!! Ik ben er echt veeeeeel meer mee bezig als bij de eerste. Heb jij dat ook? Je weet nu echt wat je krijgt he!! Bij een eerste weet je echt niet wat je te wachten staat, maar het is in een woord FANTASTISCH.
Nog een paar daagjes geduld en dan weten we meer, maar mijn gedachte gaat steeds naar de zwangerschapstest die in de kast op me wacht.
Hoe voel jij je? Heb je een vermoede?
Ik duim voor je meid!!!

Lentekriebels: Spannend, spannend, spannend wanneer ga jij dan testen?

Nou hier alles nog rustig, alhoewel mijn gedachtes steeds weer op zwanger zijn ronddwalen.......
Vanmorgen heerlijk met een vriendin en haar dochtertje een eind gewandeld en ergens een broodje gegeten, was erg gezellig.
Morgen en zondag moet ik werken, dus dan heb ik een beetje afleiding en als ik mezelf kan berwingen doe ik maandag of dinsdag een test, maar dat zal maandag wel worden want ik heb nu al neiging om die test uit de kast te trekken, hahahahaha

he lieve meiden ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Ik duim en denk aan jullie!!!!

Toi toi toi

Doeggie
XX

Ha dames, How's life??

Noompje, bij jou alles rustig?? Spannend he. Hoewel ik er tussen de 'buien' door niet meer zo veel mee bezig ben als in ronde 1 en 2 is het zo net voor de 'bui' toch wel weer erg spannend. Nou, wie weet ziet het einde van de komende week voor ons allebei een stuk fleuriger dan hij al is, laten we het hopen. Good luck! Ik denk aan je!

Summeke, fijn he dat internet. Net als je weer een beetje bij wilt lezen, ligt het er uit. Balen hoor! Maar je vakantie was in ieder geval leuk geweest? Dat is ook veel waard, kunnen jullie je weer helemaal op het klussen storten.

B_M, lukt het verhuizen een beetje?? Spannende tijd he, maar ook een leuke tijd. Nou, geniet er van en hopelijk hebben jullie jullie liefdesnestje snel op orde!! Good luck!

Misspiggy, heb je een leuke verjaardag gehad? En heb je je een beetje in kunnen houden met de hele wereld vertellen dat je zwanger bent?? Of heb je toch al een tipje van de sluier opgelicht???  Heel veel plezier morgen! Oh ja, ik ben overigens een grote Mylene fan, gebruik erg veel van hun spullen. Dus ken het gevoel dat je eigenlijk niks wilt kopen, hahaha. Ach, jezelf verwennen is ook belangrijk.

Mariska1980, balen he dat het niet zo snel gaat. Ik kan het me voorstellen. Ergens denk ik ook, zoveel is er toch niet voor nodig: beetje klussen op de goede dagen en hoppa ...............nee dus, helaas. Maar even volhouden, met een beetje mazzel zijn we snel aan de beurt.

Wensje, druk aan de klus, you go girl! En dat gevoel ken ik hoor, dat je van die kleine dingetjes koopt. Bij de Hema liggen ook altijd van die leuke spulletjes. En een tijdje terug zijn vriend en ik naar prenatal (we waren in een andere stad) eweest. We hebben niets gekocht hoor, maar er liggen wel al wat kleine dingetjes in de la: rompertjes met Iopa/oma, papa's kleine kanjer (heb ik mijn vriendje gegeven), twee boekjes met tips in omgang met je kleinkind (of zoiets)  en een speen met Imama (kreeg ik met mijn verjaardag van mijn vriend, zijn teken om aan te geven dat hij er wel klaar voor is). Ik koop nu bewust niks meer want ik weet zeker dat ik, als het zo ver is, nog heeeeeeeel veel geld ga uitgeven, hahahaha. Het is ook gewoon zo heerlijk om mee bezig te zijn!

Amber, wat fijn dat het met je kleine nichtje goed gaat. Hopelijk gaat het met je zus ook snel beter. Ik duim voor hen!!! Hoe gaat het met jezelf? Al helemaal gewend aan het idee dat je zwanger bent?? Strooi nog maar flink wat glitters, dan komen we je hopelijk snel achterna!

Nicole, klaag maar lekker hoor, daar zijn we voor. Ik zie ook allemaal mensen om me heen zwanger worden en bevallen, ook heel veel mensen die je het bij wijze van spreken niet gunt (gisteren zag ik zo'n junkie met een blikje bier in haar hand, hoogzwanger). Ach ja, onze tijd komt ook wel. We zijn per slot van rekening nog maar pas bezig (al voelt dat niet zo ) Zet hem op!

Marina, heeeeel veel succes bij de chromosomentest. Balen zeg dat je zo lang moet wachten!!! Hopelijk is het een slecht nieuws. Ik wens je heeeeeeeeel veel succes en geluk!!

Marisa, jij al nieuws??? Jeetje wat spannend daar bij jou. Ik hoop toch echt dat ik sneller uitsluitsel krijg!! Good Luck!

Juli, spannend!!!! Heel erg spannend. Was het erg onprettig, de inseminatie?? En nu duimen op een goede afloop! Hier alvast een dikke knuffel speciaal voor jou:

Hier is alles prima. Wat gespannen borsten, rugpijn en wat steekjes in de buik, dus spannend is het wel. Maar dat hoort er bij he. Is heb me voorgenomen om zondag al te testen als het zo ver komt. Erg snel misschien (aangezien ik dacht mijn eisprong later gevoeld te hebben) maar dan zijn we lekker thuis met z'n twee! We zien wel hoe het loopt. Morgen de hele dag van huis, dus geen tijd om er over na te denken. Of ik wordt ongesteld en mijn dag is verpest, dat kan ook nog

NOD-lijst

Lentekriebel                   3e ronde       1e kindje       NOD 28 juni
Noompje                           2e ronde         2e kindje       NOD 1 juli
Juli2003                         3e ronde         2e kindje         NOD 4 juli

Ikke                                     2e ronde         1e kindje       NOD 9 juli
Summeke                         3e ronde         1e kindje       NOD 10 juli
B_M                                     2e ronde         1e kindje         NOD 10 juli
Mariska1980               3e ronde         2e kindje       NOD 11 juli
Wensjertr                         4e ronde         1e kindje       NOD 13 juli
Ellenan                               3e ronde         1e kindje       NOD 14 juli
Mariska0808                     2e ronde       1ste kindje   NOD 17juli

Marina                               3e ronde         1e kindje       NOD 18 juli

NIicoleg                           3e ronde         2e kindje         NOD 1 aug
Kimmie                               2e ronde         1e kindje         NOD ?
Meisjeb                               3e ronde       2e kindje             NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart

Terug
Bovenaan