Hoi lieve meiden, allememaggies!!! 700 berichten alweer en dat heb ik gewoon gemist! Meiden op naar de 1400!! Nou als we in dit tempo doorgaan zitten we daar ook zo binnen 2.5 maand aan. Met hopelijk veel meer zwangeren natuurlijk.
Allereerst.... Misspiggy78 gefeliciteerd meid! Super zeg, je voelde toch ook vanalles al van te voren. Ik vond echt dat ik het dit keer vergeleken met mijn dochters zwangerschap (dit klinkt heeeeeel vreemd!) veel eerder "wist". Alsof je echt alles herkent ofzo, had jij dat ook.
@marina.. fijn zeg dat ze chrom. onderzoek gaan doen, heb je het toch gezegd van die derde miskraam?? Wel vervelend dat je 3 maanden op de uitslag moet wachten, maar er gebeurd tenminste iets he! Nu maar hopen dat je in de tussen tijd gewoon zwanger raakt!
@Summeke... gaat het een beetje met je en met je vriendin??
@juli2003... dus je voelt al vanalles in je buik, apart zeg! Hoe oud is jouw zoontje ook alweer omdat hij steeds vraagt of je al een baby in je buik hebt? Was hij ook niet van de zomer van 2006 net als mijn dochter? Klopt nu je NOD nog wel na zo'n behandeling, ja misschien een rare vraag.
@marisa... jemig zeg al ruim 6 a 7 dagen " overtijd" en nog niets weten, ik zou er gek van worden.
@noompje.. zozo jij bent dit weekend nogal wat van plan, heb je een familiepak testen gekocht??
@Mariska.. he vervelend dat Feline haar dagen niet heeft, misschien heeft ze last van haar darmen, als ze zo dikke buik heeft?? Het zal misschien ook wel van de drukte zijn de laatste tijd of niet?? Die kids reageren zo snel op veranderingen. Nou hopen dat ze er snel overheen is. En ja misschien is het een voorteken dat mensen je vragen of je zwanger bent, misschien wil je het zo graag dat je het uitstraalt, of je gedraagt je zo ongelooflijk chaotisch alsof het lijkt dat je zwanger bent (+ zwangerschapsdementie??), hahahahaha
@nicole, nou je mag even klagen hoor, ondanks de 3e ronde natuurlijk nog niet zo heel lang is als het het met de gemiddelde zwanger willende wordende vrouw vergelijkt. Maar als je eenmaal zwanger wilt worden dan willen wij vrouwen dat het liefst gisteren als het even kan!!! Bij mijn dochtertje waren we ook pas de 6e ronde zwanger en dat het nu de 1e ronde al raak was hadden we ook nooit bedacht!
@iemand.... er was iemand jarig vandaag maar ik weet alleen niet meer wie en heb geen zin om dit op te gaan zoeken. Meid van harte met je verjaardag en dat je maar veel kadootjes mag krijgen!!
Nou ik ben weer 1.5 dag bij mijn ouders en mijn zus geweest. Samen met mijn dochtertje blijven logeren. Erg gezellig. Myron gaat als een trein, ze weegt bijna 1800 gram!! Ze krijgt helemaal wangetjes!! Ik ben er bij geweest toen ze in de tummitub gedaan werd, echt super schattig. Met mijn zus gaat het naar omstandigheden redelijk, mentaal zit ze er wel aardig doorheen, maar ze heeft gelukkig elke week een gesprek met een psycholoog. Die ziekte heeft er aardig ingehakt zeg maar. En ze beseft nu pas hoe erg het is geweest. Verder baalt ze er van dat het hele huis roze ziet, maar ze nog geen baby thuis heeft. Tis zo oneerlijk allemaal, zeker als er tegenover je in de straat een meisje wordt geboren en er de hele dag familie op bezoek komt. Maar het komt bij haar ook goed, het duurt alleen nog een aantal weekjes.
Nou jullie zijn ook weer op de hoogte,
vanaf vandaag weer 3 dagies werken en dan weer weekend!! (echt erg, mijn week moet nog beginnen en ik heb het alweer over weekend)
Nou meiden, fijne dag allemaal.
Dikke kus Amber