Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi Allemaal,

We kletsen lekker veel! Hier niets bijzonders. Feline is alleen de laatste dagen niet zo in d'r hum. Ze mekkert veel. Eet slecht en zit er vooral mee te klieren. Verder heeft ze een beetje een dikke buik. Iemand enig idee? Zo vervelend voor haar en voor mij ook wel..

Ik ben verder erg moe en ook geen fijn humeur daardoor. Zo veel te doen nu we een heel huis hebben. hahaha

iedereen die zwanger is: Van Harte!!
Iedereen op het wachtbankje: Ik duim voor jullie
en alle anderen: Hopelijk is het bij jullie en bij mij snel raak!

groetjes Maris

ps kan het een voorteken zijn dat de afgelopen weken er al zeker 6 keer is gevraagd of ik soms zwanger ben?

Jee, wat gaat het snel, ik ben er twee dagen niet geweest en ik heb al zoveel gemist.

Miss Piggy gefeliciteerd en geniet ervan.

Mariska1980, toen ik zwanger was van mijn zoontje en dat zelf nog niet wist, zeiden  meerder mensen (vooral oudere) tegen mijn moeder: Nicole is zwanger en volgens mij weet ze het zelf nog niet eens. En dat klopte inderdaad ook achteraf, dus wie weet. Het is te hopen voor je.

Wat ben ik jaloers op al die zwangeren hier, maar ook op diegene met de regelmatige cyclus, jullie gaan allemaal zo snel en weten tenminste een beetje waar jullie aan toe zijn. Ik kan gewoon anderhalve maand afwachten en dan moet ik maar kijken wat het wordt.

Nou ja, het is jullie allemaal gegund om zsm zwanger te zijn, maar dat wil ik ook en dit is voor ons nu de derde ronde, en bij mijn zoontje was het al de 2de ronde raak. En alle kennisen/vrienden die een kindje van dezelfde leeftijd hebben als mijn zoontje zijn nu al ruim zwanger of al bevallen.   Ik word er soms een beetje depri van, ik heb zoiets van was ik maar eerder begonnen dan had ik misschien nu al zwanger kunnen zijn.

Klaagklaagklaagklaagklaagklaagklaaaaaaaaaaaaag

Sorry

Groetjes Nicole

Hoi lieve meiden, allememaggies!!! 700 berichten alweer en dat heb ik gewoon gemist! Meiden op naar de 1400!! Nou als we in dit tempo doorgaan zitten we daar ook zo binnen 2.5 maand aan. Met hopelijk veel meer zwangeren natuurlijk.
Allereerst.... Misspiggy78 gefeliciteerd meid! Super zeg, je voelde toch ook vanalles al van te voren. Ik vond echt dat ik het dit keer vergeleken met mijn dochters zwangerschap (dit klinkt heeeeeel vreemd!) veel eerder "wist". Alsof je echt alles herkent ofzo, had jij dat ook.
@marina.. fijn zeg dat ze chrom. onderzoek gaan doen, heb je het toch gezegd van die derde miskraam?? Wel vervelend dat je 3 maanden op de uitslag moet wachten, maar er gebeurd tenminste iets he! Nu maar hopen dat je in de tussen tijd gewoon zwanger raakt!
@Summeke... gaat het een beetje met je en met je vriendin??
@juli2003... dus je voelt al vanalles in je buik, apart zeg! Hoe oud is jouw zoontje ook alweer omdat hij steeds vraagt of je al een baby in je buik hebt?   Was hij ook niet van de zomer van 2006 net als mijn dochter? Klopt nu je NOD nog wel na zo'n behandeling, ja misschien een rare vraag.
@marisa... jemig zeg al ruim 6 a 7 dagen " overtijd" en nog niets weten, ik zou er gek van worden.
@noompje.. zozo jij bent dit weekend nogal wat van plan, heb je een familiepak testen gekocht??
@Mariska.. he vervelend dat Feline haar dagen niet heeft, misschien heeft ze last van haar darmen, als ze zo dikke buik heeft?? Het zal misschien ook wel van de drukte zijn de laatste tijd of niet?? Die kids reageren zo snel op veranderingen. Nou hopen dat ze er snel overheen is. En ja misschien is het een voorteken dat mensen je vragen of je zwanger bent, misschien wil je het zo graag dat je het uitstraalt, of je gedraagt je zo ongelooflijk chaotisch alsof het lijkt dat je zwanger bent (+ zwangerschapsdementie??), hahahahaha
@nicole, nou je mag even klagen hoor, ondanks de 3e ronde natuurlijk nog niet zo heel lang is als het het met de gemiddelde zwanger willende wordende vrouw vergelijkt. Maar als je eenmaal zwanger wilt worden dan willen wij vrouwen dat het liefst gisteren als het even kan!!!   Bij mijn dochtertje waren we ook pas de 6e ronde zwanger en dat het nu de 1e ronde al raak was hadden we ook nooit bedacht!

@iemand.... er was iemand jarig vandaag maar ik weet alleen niet meer wie en heb geen zin om dit op te gaan zoeken. Meid van harte met je verjaardag en dat je maar veel kadootjes mag krijgen!!

Nou ik ben weer 1.5 dag bij mijn ouders en mijn zus geweest. Samen met mijn dochtertje blijven logeren. Erg gezellig. Myron gaat als een trein, ze weegt bijna 1800 gram!! Ze krijgt helemaal wangetjes!! Ik ben er bij geweest toen ze in de tummitub gedaan werd, echt super schattig. Met mijn zus gaat het naar omstandigheden redelijk, mentaal zit ze er wel aardig doorheen, maar ze heeft gelukkig elke week een gesprek met een psycholoog. Die ziekte heeft er aardig ingehakt zeg maar. En ze beseft nu pas hoe erg het is geweest. Verder baalt ze er van dat het hele huis roze ziet, maar ze nog geen baby thuis heeft. Tis zo oneerlijk allemaal, zeker als er tegenover je in de straat een meisje wordt geboren en er de hele dag familie op bezoek komt. Maar het komt bij haar ook goed, het duurt alleen nog een aantal weekjes.

Nou jullie zijn ook weer op de hoogte,
vanaf vandaag weer 3 dagies werken en dan weer weekend!! (echt erg, mijn week moet nog beginnen en ik heb het alweer over weekend)
Nou meiden, fijne dag allemaal.
Dikke kus Amber

hee meiden!

MissPiggy van harte gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws dat je zwanger bent!! Geniet er lekker van!

Marisa, spannend zeg!! Hoop voor je dat het gelukt is!!

Vanaf volgende week wordt het weer spannend zie ik in het lijstje... heb dit weekend als het goed is mn ei, dus we zijn weer stevig aan het klussen! Hoop echt zo dat het gaat lukken!! Hebben jullie dat ook wel eens, dat je alvast wat kleine spulletjes koopt?? Heb al een paar rompertjes mt 50/56 in huis hoor! Ziet er allemaal zo schattig uit!! Eigenlijk slaat het nergens op dat ik dat doe, ben nog helemaal niet zwanger en misschien lukt het wel helemaal niet ofzo, maar als ik soms 's avonds in mijn kast sta vind ik het heerlijk om even te kijken naar die kleine kleertjes en te dromen over straks als ik ooit zwanger mag worden.....

Groeten,
Wensje

@Nicole
Feline heeft af en toe last dat d'r buik opzet en ze huilerig is. Ze is een slechte drinker, dus ik denk dat het met d'r eten te maken heeft. Je hebt natuurlijk vocht nodig om te verteren.
Vanmorgen weer een hele volle luier en de dikke buik was weg. En ze was de hele dag superlief en goed gegeten.

Ik vind het trouwens ook irritant dat ik nog niet zwanger ben. Bij Feline ronde 2 al..... hahaha
Nou ja we hebben een hoop glitters over ons heen gekregen, moet toch helpen!

@Amber
Feline had vanmorgen heel veel poep in d'r luier en d'r buikje was weer plat. En de hele dag leuk geweest en vrolijk. Lekker samen gekeuteld vandaag!
Ik ga het trouwens wel in de gaten houden dat ze genoeg drinkt, want ze heeft dit wel vaker en ze drinkt heel slecht. Wel zielig hoor....

Terug
Bovenaan