Nou, vanochtend naar de gyn geweest. Echo gemaakt en er was niets meer te zien in mijn eierstok! Dus geen cyste!!! Ooh wat was ik blij. De gyn denkt dat ik vorige week maandag, uiterlijk dinsdag mijn eisprong heb gehad want dat kon hij zien aan mijn baarmoederslijmvlies. Toen vertelde ik hem van die gekleurde afscheiding en hij wist niet wat dat was. In de baarmoeder was nog niets te zien. Nu weet ik ook helemaal niet of je dat zo snel al kunt zien, maar de gyn zei er verder niets van. De gyn heeft niet over een eventuele innesteling gesproken. Ik vroeg of het dan mijn menstruatie kan zijn, Dat zou kunnen zei hij. Ik zei dat ik me dan toch zorgen maak omdat dat dan wel heel snel na mijn eisprong is. Daar was hij het mee eens, maar hij verzekerde mij dat ik me geen zorgen moest maken. Als het een komende ongi is, is het idd heel snel maar hij zei dat een cyclus altijd wel eens afwijkend kan zijn en dat bijvoorbeeld spanningen omtrent de mm er ook voor kunnen zorgen dat je lichaam en dus je cyclus daar dus anders op reageert. Ik moet nu gewoon afwachten totdat ik ongi wordt (of niet natuurlijk, veeeel beter) en als ik ongi wordt moet ik de eerste dag bellen en dan wordt een afspraak gemaakt voor de hsg. Hmmmm, dat worden moeilijke dagen!
Vanochtend had ik bij het afvegen bijna geen van die donkedere draadjes, net zelfs helemaal niet meer. maar als ik afveeg is het allemaal wel wat donkerder van kleur. Ook al weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat doe ik trouwens ook niet meer, ik wordt er wel knetter gek van! OF de RD's moeten maar gewoon meteen komen als die toch perse moeten komen, OF ze blijven helemaal weg. Maar dit is echt om gek van te worden!
Liefs Ellen.
Oh ja, ik wil bij deze even iedereen bedanken voor het medeleven en de lieve woorden! Jullie zijn echt schatten !!!!!!
Vanochtend had ik bij het afvegen bijna geen van die donkedere draadjes, net zelfs helemaal niet meer. maar als ik afveeg is het allemaal wel wat donkerder van kleur. Ook al weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat doe ik trouwens ook niet meer, ik wordt er wel knetter gek van! OF de RD's moeten maar gewoon meteen komen als die toch perse moeten komen, OF ze blijven helemaal weg. Maar dit is echt om gek van te worden!
Liefs Ellen.
Oh ja, ik wil bij deze even iedereen bedanken voor het medeleven en de lieve woorden! Jullie zijn echt schatten !!!!!!