Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Nou, vanochtend naar de gyn geweest. Echo gemaakt en er was niets meer te zien in mijn eierstok! Dus geen cyste!!! Ooh wat was ik blij. De gyn denkt dat ik vorige week maandag, uiterlijk dinsdag mijn eisprong heb gehad want dat kon hij zien aan mijn baarmoederslijmvlies. Toen vertelde ik hem van die gekleurde afscheiding en hij wist niet wat dat was. In de baarmoeder was nog niets te zien. Nu weet ik ook helemaal niet of je dat zo snel al kunt zien, maar de gyn zei er verder niets van. De gyn heeft niet over een eventuele innesteling gesproken. Ik vroeg of het dan mijn menstruatie kan zijn, Dat zou kunnen zei hij. Ik zei dat ik me dan toch zorgen maak omdat dat dan wel heel snel na mijn eisprong is. Daar was hij het mee eens, maar hij verzekerde mij dat ik me geen zorgen moest maken. Als het een komende ongi is, is het idd heel snel maar hij zei dat een cyclus altijd wel eens afwijkend kan zijn en dat bijvoorbeeld spanningen omtrent de mm er ook voor kunnen zorgen dat je lichaam en dus je cyclus daar dus anders op reageert. Ik moet nu gewoon afwachten totdat ik ongi wordt (of niet natuurlijk, veeeel beter) en als ik ongi wordt moet ik de eerste dag bellen en dan wordt een afspraak gemaakt voor de hsg. Hmmmm, dat worden moeilijke dagen!

Vanochtend had ik bij het afvegen bijna geen van die donkedere draadjes, net zelfs helemaal niet meer. maar als ik afveeg is het allemaal wel wat donkerder van kleur. Ook al weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat doe ik trouwens ook niet meer, ik wordt er wel knetter gek van! OF de RD's moeten maar gewoon meteen komen als die toch perse moeten komen, OF ze blijven helemaal weg. Maar dit is echt om gek van te worden!

Liefs Ellen.
Oh ja, ik wil bij deze even iedereen bedanken voor het medeleven en de lieve woorden! Jullie zijn echt schatten !!!!!!

Zo, nu is het gedaan met die ego berichten van mij!
Ik ga eens even op jullie reageren, want nogmaals, jullie zijn zo lief voor mij geweest!

MissPiggy: He meid, leuk dat je er weer bent! Hartstikke fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en met je zwangerschap! Dus jij had dat ook, dat je je innestelin voelde met Max. Ik dacht altijd dat je wel wat bloed of oudbloed of wat donkedere afscheiding kan hebben, maar ik dacht dat je een innesteling niet kunt voelen. Ik heb vandaag al de hele ochtend van die flauwe pijn in mijn onderrug en af en toe wat  scherpe steken links in mijn onderbuik,  net alsof ik ongi moet worden of ik mijn eisprong heb. Zo voelt het precies. Maar jij had dus ook pijn bij de innesteling. Ach, ik kan maar 1 ding zeggen: het worden heeel spannende dagen voor mij! He, en wat leuk dat je al echt een buikje begint te krijgen! En  tuurlijk zie je er hip uit in je nieuwe kleding. Sommige vrouwen kleden zich  zo slonzig als ze  zwanger zijn, maar wij gaan voor lekker hip, toch! He, meid, en succes  en sterkte op je werk he! Wat vervelend een conflict met je leidinggevende! Heb je al met de bedrijfsarts of iemand van P&O gepraat? Maar goed hoor meid, dat je voor jezelf kiest, zeker nu!

Mariska1980: Dank je wel meid! Heel lief van je! Zoals  je hebt kunnen lezen zit er niets anders op dan afwachten!  Maar ik maak me in ieder geval geen zorgen meer, dus dat komt wel goed! Zal vannacht denk ik slapen als een roos!

Meisjeb: Goed om de  lezen dat het goed met je gaat! Fijn dat de misselijkheid al een stuk minder aan het worden is, kun je  echt lekker gaan genieten. En maandag de echo,  oooh meid wat spannend! Geniet  ervan!

Ikke: Dat heb ik ook wel eens gehad, heel verhaal getypt,  wil ik het plaatsen krijg je een foutmelding, om  gek van te worden! Ik kopieer nu eerst heel  het verhaal voordat ik het ga plaatsen, als het dan fout gaat, even plakken en klaar!  

Summeke: Och lieve  lieve meid! Wat  sneu voor je! Hier een hele dikke
knuffel  en  een dikke smakkerd  van mij! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er echt even de balen in hebt! Je schrijft het heel nuchter, maar zo voel je je volgens mij niet! Heel je lichaam gaf aan dat het wel eens  raak zou kunnen zijn deze maand! Dat kan natuurlijk door de clomid komen. door die hormonen reageert je lichaam natuurlijk anders dan normaal, maar goed, het blijft gewoon kl*te!  
Ja, ik zie het probleem ook niet zo, waarom je geen clomid  mag slikken als je geen echo's kunt laten maken. Je kunt het toch  zelf een beetje in de gaten houden! Nou meid, ik wens  je heel veel succes voor de volgende ronde, dat corfu maar vruchtbare grond mag hebben hahahaha! Wanneer vertrek je?

Zo, ga  even het lijstje weer bijwerken en weer opnieuw plaatsen.

Liefs Ellen.

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid?
-->.....even bericht van de gyn krijgen of door mag gaan met clomid
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept
--> afwachten tot NOD, spannend!!!! Kom maar op met die glitters!

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

Hee dames, dit is bijna het laatste berichtje van dit topic! Wat wordt de nieuwe naam???
Aprilstoppers 3, de laatste loodjes
Aprilstoppers 3, we zijn er bijna!!
Aprilstoppers 3, een half jaar verder!
Wie o wie heeft er nog leuke ideeën?

Terug
Bovenaan