Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Oeps sorry, is wel weer een heel lang bericht!
Ach hebben jullie lekker wat te lezen!
Echt gezellig hier! hihihihi

Wat een ongelooflijke ***-dag!
Vanochtend komen als eerste mijn schoonouders op de koffie om te vertellen dat hun relatie momenteel erg stroef verloopt en dat ze misschien gaan scheiden. En dat na bijna 36 jaar huwelijk. We wisten al wel langer dat het niet lekker ging, maar toch........ Zoonlief is volgens mij heel gevoelig voor spanningen, want hij wilde oma niet loslaten.
En net krijg ik een telefoontje dat een lln. van mijn school is overleden. Hij was al wat langer ziek, maar we waren vol goede moed dat hij wel beter zou worden. Niet dus.....

Nou, mijn dag kan niet meer stuk! Hopelijk gaat het bij jullie wel beter.

@ellenan:een maansteen zorgt voor verschillende dingen. Ik weet het niet precies uit mijn hoofd, maar hij zou een positieve werking hebbe op de regelmaat van je cyclus en hij zou je vruchtbaarheid kunnen beinvloeden. Als je het zeker wil weten, moet je even googlen. Er is genoeg info over te vinden.

Nou, ik ga verder met balen!!!!!

euhm....okey..ben terug van de gyn en ben een beetje overdondert....zal het even van me afschrijven:

Ik kom daar aan de balie en de assistenten vragen naar mijn partner...uitgelegd dat hij echt geen vrij kon krijgen. Of ik zijn ponskaartje bij me had. Nee hij is hier nog nooit geweest. Afin ze reageerde beide een beetje zo van..nou euhm...dan moet het maar.

Okey zit daar bij de gyn. Hele aardig man. Hij kijkt naar mijn overzicht van mijn cyclusdagen en zegt gelijk" tja weet je ik kan wel een echo gaan doen elke maand, maar ja met zo'n onrgelmatige cyclus is dat geen doen" Ik wil je aan de clomid zetten. Dan zit je wel gelijkj officieel in de medische molen, maar gezien je leeftijd lijkt me dat het   handigst. Nou okey zeg ik prima. Ik stel hem wat vragen, hij geeft antwoord.

Ik dacht..okey wat medicijnen slikken en zo. Nee dus niet maar even of zo. Eerst volgende cyclus afwachten. Op dag 1 bellen voor bloed te laten prikken op dag 3. VAnaf dag 3 tot en met 7 50mg clomid slikken. Dan op dag 10/11 een echo laten maken. En toen stond ik weer buiten. Heel aardige man dat wel, en dankzij mijn bijhouden gaan we gelijk aan de slag. Hij zij ook als je 24 was of als je dit niet had bijgehouden had ik je waarschijnlijk  na   6 mnd pas weer willen zien. Ook zaad van vriend gaat getest worden. Hij zegt dat hij wel aan mij kan gaan sleutelen, maar als het bij hem ook niet goed is dat natuurlijk geen zin heeft.

In iedergeval loop ik een beetje noom naar de balie met al mijn receptjes en briefjes.. merk dat ik er toch even stil van ben. De assistenen ziet al die briefjes en is gelijk ondooit. Tjee had je ook niet verwacht zeker? euh nee niet echt. Ze reageren lief en begrijpen dat het ff slikken is dat je gelijk bij het eerste gesprek te horen krijgt dat je de medische molen in gaat. Over het ponsplaatje van vriend wordt niet meer moeilijk gedaan.
Thuis vriendlief gebelt en die reageert lief. Merk dat ik baal dat al het spontane eraf is. We kunnen zo wel de komende jaren doorgaan en waarschijnlijk zal ik dan wel een keer zwanger worden. .. maar ja dat willen we alletwee niet. Bespreek met vriendlief dat ik het met me zusje wil bepraten. (zij heeft ook elke maand echo gehad maar was wel regelmatig) Zusje vind het ook nogal wat. Wel even fijn gepraat.

Zit nu thuis en ga zo strijken .... heb de clomid al gehaald en merk dat ik nu ook wel blij ben dat er gelijk iets gedaan wordt .... maar het gevoel van ..dit had ik liever niet zo gewild...is nog steeds heel erg aanwezig.

@misspiggy..tjee zeg wat een #$% dag! 36 jaar en dan uit elkaar dat is niet niks...en dan ook nog eens het nieuws van je lln ... sterkte !!

@ellenan...kan me nu nog beter dan eerst indenken hoe je je voelt. IVF is alweer een heel stap verder maar toch....gevoel van mislukken..ja dat heb ik nu ook wel een beetje

owja..nog even een aanvulling (ben nou toch bezig met spookgedachtes)
weet je...ik heb altijd al het idee gehad dat ik niet zo makkelijk zwanger kon worden. Waarom geen idee eigenlijk was niet direct een aanleiding voor. Toen ik hoorde dat mijn zusje 2 jaar bezig was geweest terwijl er met beide niks mis was is die gedachte weer terug gekomen. Nu helemaal zoals julie misschien kunnen begrijpen. Baal van die gedachte omdat het weer andere gedachtes oproept. Bv straks krijgi k een moeilijke zwangerschap en dan zal je zien..zal ik geen gezond kindje krijgen.... ik weet het...dit zijn angsten die waarschijnlijk elke vrouw heeft als ze bezig is met zwanger worden of zwanger is...maar weet je....ik ben een persoon die het gewoon ook kan overkomen. Ik bedoel daarmee ... mijn moeder zegt ook al sinds ik me kan herinneren...nou als het 1 kan overkomen dan ben jij het wel....Ik bedoel ben niet geboren voor het ongeluk en loop ook niet in 7 sloten tegelijk .... weet je het is net als met auto's....met al mijn auto's was er wel wat aan de hand. Weer een gebrek? ik keek er niet van op. Nu heb ik een hele fijne auto waarvan ik dacht...hehe gelukkig een normale. Totdat er een spijker in me band zat. ... blijk ik een wagen te hebben die een bepaalde maat banden heeft (geen enkele auto heeft die) waardoor nieuwe banden gelijk 116 euro kosten..snap je.. Ik vertel dit dan tegen anderen en die reageren dan "haha o het zal jou weer is niet overkomen".......

hoop dat jullie het een beetje begrijpen wat ik bedoel te zeggen....en ik weet van mezelf...dit gaat over hoor en kan het later echt wel weer relativeren....zit nu ff negatief...schrijven helpt op dit moment ff :)

owja....ik ben er trouwens een paar dagen niet!
Ik heb vanavond een slaapdienst en ga morgen tot en met zaterdag naar mijn ouders. Hoewel mijn moeder natuurlijk weet hoe en wat (vertel haar alleen heel simpel dat ik nu wat medicijnen heb voor regelmatige cyclus...verteld niet van de echo's etc. ) wil ik niet bij me ouders op dit forum komen.

dus jullie zien me of vanavond nog ff (via me werk, wis me sporen wel op de computer daar :) ) of anders zaterdag denk ik

Jemig wat een baalmomenten hier vandaag

Ik geef jullie allemaal even een dikke knuffel

Ik leef met jullie mee wat een ellende even zeg

Ik ga trouwens alle ovulatietesten en zwangerschapstesten in de prullenbak donderen, die ovulatietesten maken het te van nu moet je presteren dingen en daar heb ik geen zin meer in, ik heb nog eens op internet gekeken en met een cyclus van 30 dagen ongeveer ben je van dag 7 tot 20 vruchtbaar dus dat wordt dan na deze maand mijn klusperiode en voor de rest maar hopen en misschien toch maar in oktober een afspraak bij de gyn maken als er dan nog niets is.
ik ben een beetje aan het balen want ik heb veel last van whiplash (lees enorm veel nekpijn hoofd voelt als een zak cement en we gaan vanavond naar musical ciske de rat met schoonouder) voel me een enorme zeur om weer over die pijn te zeuren (vandaar zeur) maar ja dat valt allemaal in het niets bij wat jullie vandaag allemaal voor je kiezen krijgen, o ja kom er ook nog eens achter dat ik allang een wia?aanvraag had moeten doen zo een maand geleden maar ik weet niet eens wat dat inhoud en de papieren hadden me door het uwv toegestuurt moeten worden???? Morgen moet ik naar de arts daar dus zal er naar vragen, stelletje ****, sorry hoor maar daar gaat ook alles mis met mijn dossier, zucht,

sterkte voor iedereen en een dikke knuffel,

bloesem, mariska1980 al getest?

hey dames, wat een berichten allemaal zeg!

allemaal een hele dikke knuffel van mij en hopelijk is t snel allemaal weer heel positief.

dag meisjes tot snel.

Dag dames,

Wat een rot dag is het voor sommige geweest vandaag,  ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

MissPiggy, erg vervelend van je schoonouders, het is te hopen dat ze alleen gelukkiger worden als dat ze nu met z'n 2en zijn. Ook al ben je dan al zo lang getrouwd, als ze uit elkaar gaan dan is het te hopen dat ze wel als vrienden uit elkaar gaan. Dat maakt het voor jullie en de famillie straks wel makelijker.

Summeke, ik heb ergens op een forum hele positieve verhalen gehoord over clomid, dat ze namelijk meteen zwanger raakte. Dus dat gebeurt bij jou ook natuurlijk!!!!!

EllenAn, Ik ken veel stelletjes die zwanger zijn geworden dmv ivf of ioi, heb je al van die ioi gehoord of is dat voor jullie niet mogelijk?

Noompje, ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan want ik ga er inderdaad vanuit dat ik aankomende maandag mijn nod heb, dus mijn man wil dat we woensdag gaan testen.

Bij mij blijft mijn tempratuur hoog,  verder zijn alle kwaaltjes weg ik ben alleen moe.

Groetjes Nicole  

Terug
Bovenaan